Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1410
Jeg pulte ei for litt over en uke siden, og har ikke akkurat vært veldig interessert i å snakke med hu siden da. Nå plutselig sier hu at hu testet seg i går hos legen og fikk svar i dag hvor hu testet positivt. Dette høres ikke riktig ut. Tar det bare en dag å få svar på dette? Kjenner hu ikke så godt men ville ikke blitt overrasket hvis hu jugde. Burde vell teste meg uansett i tilfelle tho.
Mer bekymringsverdig at du har så lite tillitt til damer at du tror de juger om noe sånt. Hvorfor ligge med noen du misliker så mye? Det er ingenting som er fett å si at man har akuratt... Test deg du.
Bruk kondom med ukjente. Alltid. Selvom det er flaut. Da slipper du unna mye problemer. Inkludert et uønsket barn.
Trådstarter
6 4
Sitat av celtseus Vis innlegg
Mer bekymringsverdig at du har så lite tillitt til damer at du tror de juger om noe sånt. Hvorfor ligge med noen du misliker så mye? Det er ingenting som er fett å si at man har akuratt... Test deg du.
Vis hele sitatet...
Fett at jeg har det? No shit, det er ikke fett i det hele tatt at jeg kanskje har klamydia. Men hu har sagt mye rart så jeg stoler ikke akkurat 100% på hu. Men det har ingenting med at hu er dame og gjøre white knight.
Sitat av Lol115 Vis innlegg
Fett at jeg har det? No shit, det er ikke fett i det hele tatt at jeg kanskje har klamydia. Men hu har sagt mye rart så jeg stoler ikke akkurat 100% på hu. Men det har ingenting med at hu er dame og gjøre white knight.
Vis hele sitatet...
Ikke at du har det men ikke at hu har det heller. White knight som skjellsord fordi man bruker sunn fornuft? Voks opp og slutt å heng på barnslige subreddits a.. Poenget er at ingen folk juger om å ha klamydia, det er ydmykende for alle samma faen om man er dame eller mann.
Sist endret av celtseus; 2. oktober 2020 kl. 18:58.
Skjønner ikke hvorfor for hun skulle lyve om det, ei heller hvorfor det er viktig. Du bør uansett teste deg når du har ubeskyttet sex, så det er vel bare å gjøre det.
Trådstarter
6 4
Sitat av celtseus Vis innlegg
Ikke at du har det men ikke at hu har det heller. White knight som skjellsord fordi man bruker sunn fornuft? Voks opp og slutt å heng på barnslige subreddits a.. Poenget er at ingen folk juger om å ha klamydia, det er ydmykende for alle samma faen om man er dame eller mann.
Vis hele sitatet...
Har tenkt på det litt. Og ja du har nok rett. Er så og si alltid paranoid når det kommer til det meste. Er bare sånn jeg er.
Sitat av Lol115 Vis innlegg
Har tenkt på det litt. Og ja du har nok rett. Er så og si alltid paranoid når det kommer til det meste. Er bare sånn jeg er.
Vis hele sitatet...
Ok så viss du er klar over det selv, hvorfor føler du det er rett å skylde på hun for at du er paranoid da?
Man kan få svar så raskt som på dagen med noen tester!! Kanskje best for deg å jobbe med psyken din før du samhandler med andre mennesker så tett som sex? Du virker som en jerk sånn som du angriper og prøver å sparke ned på andre som svarer deg i tråden også -\o/-