Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 14469
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Nei, Obama er ikkje styremedlem i Netflix.

https://www.netflixinvestor.com/gove...s/default.aspx

Project Veritas er heller ikkje ei spesielt god kjelde. Dei tilhøyrer den amerikanske høgresida, og vert av ein god del omtala som høgreekstreme.

Du har og misforstått lova du viser til. Kort sagt gjer du det tydeleg kva du har lese av innlegg i debatten, og du plasserer deg sjølv solid på høgresida med det du poster.
Vis hele sitatet...
Uansett hvor Project Veritas befinner seg politisk, så inneholder videoene skjult kamera, dokumenter og intervjuer med ansatte/tidligere ansatte. Jeg vet ikke hva du definerer som høyreekstremt, men det burde ikke ha noe å si for informasjonen som blir presentert. Jeg antar at du har latt være å se videoene, fordi det er produsert av noen som lener mot høyre. Da kan du jo eventuelt bare laste ned dokumentene som den tidligere ansatte fra google slapp ut på nettet og lese dem selv.

Kan ha ordlagt meg feil med at han sitter i styret, men selskapet hans Higher Grounds produserer materiale for Netflix.

https://www.iheart.com/content/2019-...re-working-on/


Hva betyr lovgivningen da? Hvis jeg har misforstått vil jeg gjerne forstå.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Uansett hvor Project Veritas befinner seg politisk, så inneholder videoene skjult kamera, dokumenter og intervjuer med ansatte/tidligere ansatte. Jeg vet ikke hva du definerer som høyreekstremt, men det burde ikke ha noe å si for informasjonen som blir presentert. Jeg antar at du har latt være å se videoene, fordi det er produsert av noen som lener mot høyre. Da kan du jo eventuelt bare laste ned dokumentene som den tidligere ansatte fra google slapp ut på nettet og lese dem selv.
Vis hele sitatet...
La meg sjå om eg har forstått deg rett.

Netflix kan avskrivast som kjelde, fordi Obama tilfeldigvis har noko med eit firma som leverer innhald å gjere.

Project Veritas, som åpenbart har ein agenda, er derimot ei heilt OK kjelde, og det dei produserer er totalt uproblematisk...

Ser du kor hårreisande idiotisk det er? Om dei har systematisk slagside i kjeldebruken sin, vil resultatet få ei systematisk slagside, utan at det nødvendigvis er galt.
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Hva betyr lovgivningen da? Hvis jeg har misforstått vil jeg gjerne forstå.
Vis hele sitatet...
Eg foreslår du les på wikipedia. Der står rimelig greit forklart i relativt mykje detalj.

Det er og verdt å merke seg at USA trass alt er eit land med ytringsfridom og pressefridom, som fungerer relativt greit, trass i at dei har ein president som går til regelmessige angrep på det.

Det er og verdt å lese tidlegare tråder du har skreve her på bruket. Dei seier litt om evna di til kjeldekritikk, for Qanon er vel tidenes mest åpenbare konspirasjonsteori...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Huff den mannen er ikke god. Uansett hva han gjør som blir feil så bare nekter han for det i ettertid og lyver rett i kamera og kaller alle andre løgnere. Hvem er det som opptrer sånn? Det er noe infantilt over hele fyren. Det er virkelig ikke opptreden til en voksen mann, mer som liten gutt i trassalder?

Ja som dere vet så er det altså endel medier som har skrevet om Trumps sene inngrep i forhold til corona trusselen. Naturlig nok mtp antall døde i USA som følge av corona. Og det har jo ikke manglet på underlige uttalelser fra Trump dette året - og heller ikke i forhold til corona.

Men nå har han altså selv satt sammen et "presse-kit" med noen videoer som skal bevise at Trump handlet på beste måte. Med sin egenkomponerte tidslinje. Som jo ikke stemmer med den reelle tidslinjen ang corona.

Åssen kan den jevne amerikaner fortsatt si at Trump er en bra mann? Eller har den gærningen Trump også tatt full kontroll over selskaper som driver med slike undersøkelser?
Kunne ønske norsk media hadde like mye fokus på norske forhold, med tanke på at vi faktisk bor her i Norge. Det er Trump trump trump hver bidige dag.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Kunne ønske norsk media hadde like mye fokus på norske forhold, med tanke på at vi faktisk bor her i Norge. Det er Trump trump trump hver bidige dag.
Vis hele sitatet...
Og fire nye år med Trump blir det vel når Biden er den beste kandidaten demokratene klarer å hoste opp. Han fomler ofte med setninger og snakker usammenhengende.

Mannen viser helt tydelige tegn på alzheimers og er derfor uegnet til å være president.

Ellers enig i at det er altfor mye mas om Trump i media. Noe det egentlig har vært siden valget.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Kunne ønske norsk media hadde like mye fokus på norske forhold, med tanke på at vi faktisk bor her i Norge. Det er Trump trump trump hver bidige dag.
Vis hele sitatet...
Ja, han får alt til å handle om seg selv - nominasjonsvalget av den demokratiske kandidaten inklusive. Og vi lar ham gjøre det. Dermed får hanogså sette agendaen.

Sitat av Dorullnissen Vis innlegg
Og fire nye år med Trump blir det vel når Biden er den beste kandidaten demokratene klarer å hoste opp. Han fomler ofte med setninger og snakker usammenhengende.
Vis hele sitatet...
Til forskjell fra den sittende presidenten..?

Sitat av Dorullnissen Vis innlegg
Mannen viser helt tydelige tegn på alzheimers og er derfor uegnet til å være president.
Vis hele sitatet...
Eller kanskje det bare er det russisk etterretnings skal ha oss til å tro?? Dun-dun-DUNH!

Men seriøst. Jeg hadde tatt en grønnsak over Trump. En faktisk grønnsak, som i "gulrot og blomkål" ikke "siklende demenspasient i rullestol".
Sist endret av Myoxocephalus; 14. april 2020 kl. 12:08.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Ja, han får alt til å handle om seg selv - nominasjonsvalget av den demokratiske kandidaten inklusive. Og vi lar ham gjøre det. Dermed får hanogså sette agendaen.
Vis hele sitatet...
Nei, det er faktisk ikke Trump som tar kontakt med Dagbladet og ber de lage artikler om han HVER dag.

I tillegg velger media med vilje ut bilder hvor han ser helt dust ut, med hår til alle kanter og gjerne med et rart ansiktsutrykk. Bildet er gjerne tatt fra en tale midt i en setning. Alt for å få karen til å se mest mulig dust ut. Og sauene henger seg på.
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Til forskjell fra den sittende presidenten..?
Vis hele sitatet...
Nei, men Trump har i det minste helsa noenlunde på stell, fysisk altså.

Tror verden hadde kommet godt ut av å byttet han ut. Bare synd at alternativet er såpass ille at det neppe lar seg gjøre. Kommer i det minste til å bli komikveld debattene mellom disse to, det skal være sikkert.
Sist endret av Dorullnissen; 14. april 2020 kl. 12:30.
Når denne epidemien er over, håper jeg vi kan helbrede menneskene som er rammet av TDS.
Sist endret av gråfot; 14. april 2020 kl. 13:16.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av gråfot Vis innlegg
Når denne epidemien er over, håper jeg vi kan helbrede menneskene som er rammet av TDS.
Vis hele sitatet...
Finfin hersketeknikk å avvise sakleg kritikk av presidenten som Trump Derangement Syndrome.

Sjølvsagt får Trump ein god dose usakleg kritikk og. So what? Det er alminneleg prinsipp at du må tåle meir når du har ein profilert posisjon, og Trump har verdas mest profilerte posisjon, med fri tilgang til massemedia når han måtte ønske det.

Og sakleg kritikk er åpenbart fullstendig sjølvsagt at han må akseptere. Du veit, amerikanske verdiar...
▼ ... over en måned senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
60 politimenn ifra beredskapsgruppa marsjerer nedover Karl Johansgt. underveis gølver dem en 75 åring.
På pressekonferansen i etterkant legger Erna frem en teori om at det hele mest sannsynlig er en
sett-up ifra de rød grønne, og at gamlingen lata som for å skade henne.

Det smaker ikke så bra på norsk.
Det smaker dårlig HER også!