Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1207
Mine kjære Freaks.

På grunn av at jeg synes det fort kan gå litt mange tabletter, normalt 4,5 stk. 5mg tabletter, men ofte 6 stk. 5mg om dagen, så fikk jeg denne ideen om å lage en nesespray for å kunne justere og dosere som jeg selv ville og kanskje klare å bruke medisinen mer hensiktsmessig.

Nesesprayen jeg bruker gir ca. 0.16mL per dose, jeg tenkte da som følger 1mg dex pr. 0.16mL.
1mL/0.16mL = 6.25doser pr. mL x 4mL = 25doser totalt.
25mg dexamfetaminsulfat/25doseringer = 1mg pr dose.

Er jeg inne på noe her?

Uansett, jeg brukte samme prosess som når man mekker opp et skudd, ikke det at jeg har drevet med sånt, men man har da vanket litt rundt i lugubre miljøer.
Jeg knuste opp alt til fint pulver og blandet det ut i vann og filtrerte det gjennom bomull.
Av en eller annen grunn tenkte jeg at det ville være lurt å bruke 1,8mL 40% etanol slik at det skulle løse seg opp bedre, dette gjorde jeg før det gikk opp for meg at deksamfetaminsulfat løser seg fritt opp i vann og jeg hadde ikke trengt etanol i det hele tatt.
Men dette resulterte i en jævla sterk nesespray, mentol nesesprayen på butikken er bare barnemat i forhold til det jeg nå sitter igjen med.

Tanken går da videre til å lage en til batch med Metylfenidat og vann for å blande ut etanolen i den forrige batchen så man slipper å felle en tåre mens det kjennes ut som om det river i hjernebarken når man tar en dose.

Prosessen vil være helt lik som beskrevet over bare at jeg bruker kun vann før det blandes med den forrige batchen som da vil gi meg en veske med 1,8mL etanol + 6,2mL vann, totalt 8mL som gir 50 1mg doser med 50/50 blanding av deksamfetaminsulfat og Metylfenidat.

Spørsmål.
Tanken går jo også litt mot det om jeg kaster bort tablettene mine hvis fremgangsmetoden min er helt bak mål?
Vil man få noen som helst form for promille med så små mengder etanol og kan det være farlig siden det går rett i blodet?
Eller kanskje det vil være bra med litt alkohol med tanke på bakterier?
Vil dette være hensiktsmessig?


Edit: Ingen svar etter 5 timer, really?

Ganske sykt at det ikke var noen som hadde noe innspill å komme med her.

Med tanke på bakterier så fortsatte forskningen min, googlet og spurte rundt på andre forum og kom frem til at alkohol er unødvendig om man lager en veske med 0.9% salt for å bevare vesken over tid.

Kan legge til at jeg endte opp med en 60dex/40mph blanding på 8ml.
Jeg tok min normale morgendose på 7,5mg tabletter da jeg sto opp, da det ble tid for min neste dose så kjørte jeg på med to doser spray tilsvarende 1,6mg deksamfetaminsulfat og 0,4mg metylfenidat som har holdt meg gående i 4 timer.

Konkluderer med at dette var suksess over all forventning.
Sist endret av Kjelldriver; 2. mai 2020 kl. 05:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Interessert i å høre hvordan dette går, poster du updates?

Hva forventer du av rus vs å ta tablettene for seg selv? Kun mer effekt per mg?
Beklager innlegg teasen uten å ha noe hjelp å komme med.
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
No stress Skumnisse.

Det er ikke rusen som er tiltrekkende og for å være helt ærlig så får jeg bare angst og blir skikkelig paranoid av rekreasjonelle doser.

Det er mest bang for buck under terapeutiske doser jeg er ute etter, hadde jeg vært normal og ikke hatt en jobb som slet meg så fysisk ut at jeg ikke klarer å gjøre noe når jeg er ferdig på jobb så hadde det holdt i massevis med resepten min, men når helgen kommer og jeg kun har 57timer med tid som kun tilhører meg så vil jeg helst bruke de for det de er verdt og da har jeg har en tendens til å dra hobby og andre prosjekter ganske langt ved å gønne på så langt det lar seg forsvarlig gjøre og hvis det betyr at jeg må holde meg våken 30timer så gjør jeg det.
Og når man må ta 2 tabletter hver fjerde til femte time man er våken så blir det endel mer tabletter enn hva resepten tillater, så man kan vell si at jeg er ute mest effekt per mg slik at jeg holder meg innenfor de 100tablettene jeg får i måneden.

Det høres kanskje ut som om jeg går i en ond sirkel og at det er helgene som sliter meg ut og ikke jobben så jeg må legge til at det var slik før jeg begynte med medisinen, bare enda verre.
Når jeg var ferdig på jobb så var det rett i seng, to timer på øyet, opp å lage middag og se litt serie før det bar rett i seng igjen og opp på jobb neste dag. Helgene ble brukt til å slappe av og være lat.
Nå klarer jeg iallefall holde meg våken når jeg kommer hjem fra jobb og holder meg i god aktivitet i helgene.

Kan legge til at da jeg oppdaterte tråden for snart 5 timer siden så tok jeg enda en spray dose og den er fortsatt i full sving, når man først er kommet opp så virker litt som om less is more, tar man mer en nødvendig så blir det bare lok og man kaster bort dyrebar tid på aktiviteter som er lite givende.

Tid er det aller viktigste jeg har og jeg har alt for lite av det.