Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2028
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann

Jeg er på nedtrapping på sub. Jeg er nede på 2 mg (var på 16 mg). I høst opplevde jeg en del livskriser og gikk over terskelen til å begynne med sprøyta. Nå forstår jeg folk som sier at det er sprøyta de blir mest hekta av. Det går mot sommer og kortarmede t-skjorter. Aldri skal familie eller venner oppdage at jeg har vært sprøytenarkoman, så jeg må gjøre noe med det temmelig raskt. Det ser ikke altfor ille ut men om noen har tips til hvordan det kan heles raskere taes der imot med stor takk.

I tillegg til dette har jeg de tre siste måneden lagt på et gjennomsnitt på 8 mg subutex daglig kjøpt illegalt. Dette er andre dagen uten sub og jeg merker ikke særlig forskjell. Jeg tror det tar noen dager for meg før jeg får abstinenser nå. Jeg har fikk sub litt billigere ved å kjøpe fler. Uansett har jeg fire igjen av disse, får 8 mg to ganger i uken av han.
Den andre grunnen til at jeg har kunnet ha et forbruk på 8 mg sub daglig er fordi jeg i nesten to år har samlet opp en god del sub som jeg er tom for nå.

Jeg går på pisseprøver som er altfor lett å jukse på...

Jeg vil gjerne kutte ut sprøyta, få vekk sprøytemerker og komme meg på et stabilt nivå på 2 mg sub daglig. Jeg får utlevert en gang i uken og det er vanskelig å ikke ta alle på en dag eller to for så å vente på å få mine to ukentlige sub av dealere min.

Er det noen som har vært i samme knipe som har råd til meg? Det er ikke snakk om å fortelle dette til helsepersonell, da mister jeg lappen, jobben, alt...
Sist endret av Veggen; 5. april 2020 kl. 19:35. Grunn: Pris
"Øko-Terrorist"
Vurdert NA? Uansett ønsker jeg deg lykke til.

https://nanorge.org/
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et godt råd er å holde seg unna freak da det ofte er en trigger. For meg iallefall.
Hvis du får utlevert fra staten, går det an å be om å ikke få alt på en gang? Si at du sliter med å ikke ta litt ekstra og at det skremmer deg og du ikke vil havne lengre utpå? Få frem at du trenger litt mer hjelp, uten å fortelle heeelt hvor ille det er og deretter få de ekstra problemene med lappen, jobb osv.
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! Tror det med å få utlevering flere ganger ukentlig vil hjelp, og blokkere dealere min... at det begynner å bli varmere ute er god motivasjon for sprøytehelvetet, ingen i familien skal se meg med sprøytestikk ass... noen som vet om kremer e.l. Som kan lindre det raskere?
Mulig at noen minutter regelmessig i solarium kan hjelpe på arr.
Muligens..
Choose life...
Bardo's Avatar
Det er svært lite abstinenser på Buprenorphine før man kommer ned i doser under 2mg. Tror du vil klare deg bedre en du tror.
Det psykiske suget etter dop og sprøytefiksering derimot, kan bli en utfordring.
Lykke til
Sist endret av Bardo; 6. april 2020 kl. 19:44. Grunn: Typo
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå skal jeg snart over på temgesic 1,6 mg. Er det da jeg kan forvente abstinenser?

Noen som har vært gjennom dette før meg som kan fortelle noe om gangen i det? Jeg skal visst få en svært langsom nedtrapping, men jeg er uansett redd.. hører at folk blir tomme for energi og deprimerte... vil jo heller kutte tvert nå på 2 mg og slite en stund enn å pine meg i evigheter i nedtrapping på under 2 mg....
Kokosolje kan hjelpe arr å gro fortere og gjøre at de blir hudfarget/mindre rosa fortere. Men da må man smøre og massere grundig minst 2 ganger om dagen. Jo mer man gnur og masserer jo bedre fordi det også gir økt blodtilstrømming som igjen kan gjøre at det healer fortere.
Sist endret av Lurifaks1; 7. april 2020 kl. 02:30.
Anonym bruker
"Sjuk Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for tips