Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2350
Hei. Det har florert en elendig amfetamin i det siste.

Når den inntas enten ved injeksjon, rævert eller snorting så blir man absolutt ikke påtent. Bare litt mer energisk, men det varer veldig kort også blir vi sløv og begynner å fryse. Får lyst til å sove. Dette har skjedd flere i byen.

Det er nok LITT speed for den smaker speed, men resten buff.

Er det noen som har vært borti lignende? Ingen av oss både svært erfarne og mer nye i gamet har vært borti dette før. Opplevd dårlig kvalitet ja, men ikke slike reakajoner som dette.

Hva kan de ha brukt som bøff og er det potensielt farlig?
Jeg antar at det er marsipan, altså våt/seig makka? når jeg bruker marsipan (uttørket) så får jeg akuratt de samme symptomene du nevner. Marsipan er en mer tung og ''elektrisk'' rus kan du si, å du blir gjerne kvalm hvis du ikke har godt nok med mat i magen/aceton, ikke behagelig. Jeg tviler på at dem har buffet den ut, men hva vet da jeg.. Tørk speeden din 'HVER' gang før du inntar det så vil du se at du blir med hyperaktiv avhengig av hvilken type du har. Marsipan eller Speed i det hele tatt er det mest skitneste stoffet du får på gata... marsipan enda verre, men i (''gamle dager'' 80-90tallet) så var amfetaminen helt usammenlignbart kontra dagens renhet.
Speed er ikke speed den dag idag. Du kan evt vaske å gjøre den ren med aceton på en veldig enkel måte.
Grunnen for at den kan være våt (noe den ikke skal) er nok rett å slett fordi dem enten ikke har giddet å tørke den¿?¿ eller/og for å tjene mer cash fordi vått pulver veier mer enn tørt.

Å ja, det er farlig, skaff deg noe renere varer.

Sitat av BAN Vis innlegg
Koffein?
Vis hele sitatet...
ser ikke helt hva koffein har med dette å gjøre
Sist endret av Speedfrik; 29. januar 2020 kl. 09:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av carttown Vis innlegg
ser ikke helt hva koffein har med dette å gjøre
Vis hele sitatet...
Bøffa med koffein vel?
Sist endret av krystallkongen; 29. januar 2020 kl. 15:35.
Har også opplevd søkkvåt makka, hvor jeg må kjøre i meg et gram for å i det hele tatt kjenne noe tenning.
Som trådstarter skriver, virker det til å florere med dette.
Når man må ha 1g for å bli påtent, er det ikke bare "marsipan" det er rett og slett buff, med et hint amf.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig PMMA? Pass på
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Koffein og/eller efedrin. Sånn er det når man er glad i makka.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulig PMMA? Pass på
Vis hele sitatet...
garantert ikke, blir ikke akk kald av pmma.., og ja jeg har (ufrivillig) prøvd.
Speed kan være kun dritt noen ganger, ikke engang et fnugg speed i det men koffein og effedrin eller knuste piller. Jeg tar kun når jeg får fra folk jeg kjenner godt og stoler på som bruker varen selv og det funker bra på dem og andre jeg spør. Jeg hater drittspeed, har tatt noe lignende dritt som det du beskriver EN gang, måtte gå rett å legge meg etter skuddet. Helt jævlig, jeg var helt kald og skalv og svettet, men ingen rus overhodet. Lå sånn helt stille hele natta. Men jeg burde skjønt det før jeg tok skuddet for det stemte ikke hvordan det løste seg opp i vannet....så min feil det.

Heldigvis kan jeg litt etterhvert om hvordan speed skal se ut, lukte, smake, og løse seg opp i vann, og ikke minst hvordan det skal funke på folk som tar det før meg. Jeg lar gjerne en kompis skyte først for nesten ingen gidder vente når de skal ta likevel, så ser jeg reaksjonen på oppførselen deres umiddelbart etter smellen. Ideelt sett skal de reise seg fort med en gang de har trykket i seg smellen, og stå der og mase om rushet med sprøyten i hånda som en annen tulling en stund før de går på badet og skyller styret for blod, da er det bra varer=)

I dag tok jeg en 0,5g smell kl eleve i formiddag som føltes mer som et helt gram, og jeg er god i formen enda nå som det er over midnatt. Jeg tok to stk 50mg quetiapin depot for en time siden, merket ingenting av dem. Har også tatt en rivotril og en imovane. Ingen hasj i dag desverre, det er sånn tørke nå.

Nå er det tid for å ligge i sengen med hunden og space ambient live musikk på youtube på høyt volum, og så får natten gå og kl 05:00 er det morgen og metadon/sobril osv, og det er jo bare fem timer til=) Jeg har tatt lite speed etter det ble for mye i jula, så det var deilig i dag etter en stund med avhold. Tviler på jeg sover et eneste minutt i natt, som ikke er noe problem, det må man tåle når man tar mye speed....

s