Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1718
1-2 piller har blitt til 3-4, og 2-3 dager har blitt til nesten hele uka.

Hvor mange uker må jeg drive med dette før jeg utvikler abstinenser når/hvis jeg eventuelt ikke tar mer?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Særdeles få! Har dessverre ikke kilder eller tid til å lete, men vet det er nyere forskning på tramadol som viser at avhengighet kan oppstå svært raskt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Særdeles få! Har dessverre ikke kilder eller tid til å lete, men vet det er nyere forskning på tramadol som viser at avhengighet kan oppstå svært raskt.
Vis hele sitatet...
Hater at jeg har så lett tilgang til disse pillene.
Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Hater at jeg har så lett tilgang til disse pillene.
Vis hele sitatet...
Dop er veldig lett å kjøpe i omtrent hele landet, tilgangen er ikke grunnen til at du bruker.
Skaff deg 2cl med selvkontroll, eller finn ut hva som egentlig driver forbruket ditt, om dette ikke er en retning du har lyst til å gå.
Sist endret av moret; 21. januar 2020 kl. 12:53.
Sitat av moret Vis innlegg
Dop er veldig lett å kjøpe i omtrent hele landet, tilgangen er ikke grunnen til at du bruker.
Skaff deg 2cl med selvkontroll, eller finn ut hva som egentlig driver forbruket ditt, om dette ikke er en retning du har lyst til å gå.
Vis hele sitatet...
Startet med at jeg poppa piller når jeg begynte å tenke på ting jeg var ufornøyd med for å si det enkelt. Men nå i tillegg til det så tar jeg de fordi jeg føler meg ikke like bra i normal tilstand. Trenger rusen nesten, men er ikke SÅ alvorlig enda.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Danny, det er godt på vei til full avhengighet når man trenger stoffene for å føle seg normal.
Hvor mye verre tror du det kan bli?
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Danny, det er godt på vei til full avhengighet når man trenger stoffene for å føle seg normal.
Hvor mye verre tror du det kan bli?
Vis hele sitatet...
Jeg vet egentlig ikke, er svært ny når det gjelder rus. Vet rett og slett ikke hva som ses på som "ille". Jeg er nok på vei dit.
Bare å gi seg TS. Når du tar tramadol "nesten hele uka" er det allerede over styr, og det går stort sett bare en vei..
Toleranse og abstinenser kommer raskt.

Denne tråden med rykende fersk oppdatering viser hvordan blant annet tramadol fort eskalerer, og ender med kramper, overdose og avrusning.


Som en annen skriver i tråden, går det som det ofte gjør.
Det startet med Tramadol for meg også. Trodde jeg klarte og styre meg, og det klarte jeg i starten, ca i 6-8 mnd klarte og og holde meg til å kun ta det 2 til 3 MAX ganger i uken, hadde ingen abstinenser, så en uke ble det til at: Tar 4 dager denne uken så bare 1-2 neste uke (tenkte jeg). Men ble 4 uken etter, så ble det til 5 dager i uken og til slutt så var det hver dag.
Vis hele sitatet...
Sist endret av KjemikalieX; 21. januar 2020 kl. 13:51.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Danny, det er godt på vei til full avhengighet når man trenger stoffene for å føle seg normal.
Hvor mye verre tror du det kan bli?
Vis hele sitatet...
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Bare å gi seg TS. Når du tar tramadol "nesten hele uka" er det allerede over styr, og det går stort sett bare en vei..
Toleranse og abstinenser kommer raskt.

Denne tråden med rykende fersk oppdatering viser hvordan blant annet tramadol fort eskalerer, og ender med kramper, overdose og avrusning.


Som en annen skriver i tråden, går det som det ofte gjør.
Vis hele sitatet...
Takker for innlegget, gikk innom tråden og leste hele greia hans. Jeg må nok finne en måte å slutte på ganske raskt. Jeg er klar over at det bare blir verre og verre.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hva mer lurer du på som du ikke fikk svar på i den forrige tråden din om det samme?

"Tramadol abstinens"
Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Takker for innlegget, gikk innom tråden og leste hele greia hans. Jeg må nok finne en måte å slutte på ganske raskt. Jeg er klar over at det bare blir verre og verre.
Vis hele sitatet...
Ser ikke noe svar fra forrige tråd som svarer på spørsmålet mitt. Ser du?
Sitat av Omgitsdanny Vis innlegg
Ser ikke noe svar fra forrige tråd som svarer på spørsmålet mitt. Ser du?
Vis hele sitatet...
Nei, men alt kunne ha blitt samlet under én tråd.
Det er individuelt hvor lenge man går før abstinenser melder seg, men det er ikke mange uker det er snakk om med opioder. Tramadol har også lang halveringstid i forhold til andre opioder, så du kan gå flere dager uten før de fysiske abstinensene kommer krypende på. Med andre ord, vist du tar tramadol mange dager i uken så vet du ikke hvor ille det er før du prøver deg flere dager uten.