Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1580
God dag freakere! Skal ut på byen ikveld og tenkte å drikke alkohol og ta ritalin, og lurte på hvordan jeg skal få maks eufori og ha det så morsomt som mulig.
Har 5x40mg ritalin novartis kapsler med modifisert frisetting, og har bare erfaring med instant release(10mg tabletter).
Tenkte å drikke noen pils først også ta enten en eller to kapsle når jeg føler meg fin i formen.
Hva tenker dere? Når bør jeg ta ritalinen? Bør jeg ta en eller to? Setter pris på svar så fort som mulig!
Vet ikke om du går på dette til vanlig. Men uansett ville jeg svelget en eller to stk for å ha et godt grunnlag. Deretter knus innholdet i en kapsel, del det opp i noen linjer og sniff med gjevne mellomrom. Ta med de siste kapslene ut og ta de når det passer deg.

Syntes dette fungerer veldig bra av erfaring, men vil dog advare mot å gjøre regelmessig da sniffing av modifisert frisetting som kjent ikke er særlig helsefremmende.

Have fun!
Trådstarter
Takk for raskt svar! Går ikke på dette til vanlig nei. Men det er jo helt umulig å knuse opp de små kulene i kapslene?
Om du klarer deg på å bare svelge de, er jo det best da

Men om du skal kan du brette et ark og helle ut innholdet forsiktig så det ligger i "bretten". Deretter bretter du arket over igjen og bruker en hard og gjerne rund gjenstand for å knuse de små kulene.

Bruker gjerne en deoderant av glass el og ruller hardt over til det blir til pulver. Finnes sikkert bedre metoder fra andre her inne
Sist endret av Gobity; 16. mars 2018 kl. 18:25.
Ha det i en spisesje, legg en skje til oppå, klem med hånda rundt. Funker ihvertfall bra med vanlige piller.
De små kulene er ikke hjelp i å gjøre så mye med og tas dårlig op i nesen selv knust, du får ta den lengre virketiden som en positiv ting og ta to stk med en gang du begynner, så drikk til du er fornøyd på det som kommer av stimuli og evt ta en til.

s
▼ ... flere år senere ... ▼
Bruk en mortar som man har på kjøkkenet hvis mulig til å knuse de små kulene tar 5 sekunder og det blir et fint pulver