Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3220
Dritgeera på å ta sopp igjen men i og med lovene i Norge er vel sporer gråsåner? Noen som kan hjelpe meg med hva jeg trenger for å bli selvforsynt eller har tips på typer etc? PM gjerne
Clarus
Trådstarter
Yråden er stengt. Tar vel uansett tid å bestille grow kit å faktisk dyrke soppen. Ca det eneste jeg ikke får kjøpr illegalt og for ingen jeg kjenner pusher det... Må jeg på ferie?
Tråden er stengt, men den er ment til å lære om kultivering av sopp.
Veldig mye nyttig der alikevel.

Grunnen til at tråden ble stengt:

''NB! Denne guiden inneholder unyttige ledd og utdatert informasjon, og bør ikke følges punktvis. Det har skjedd ting siden den ble skrevet. For det første hadde jeg egentlig ikke så veldig peiling da jeg skrev den. Mer enn de fleste, men allikevel ikke mye. I tillegg har miljøet i fellesskap trukket noen konklusjoner som forenkler prosessen. Jeg gidder nok ikke å skrive ny tek. Finn heller teks på Shroomery. Nye teks, ikke de som er ti år gamle. ''

Eneste som kan være stress er sporer, resten lar seg gjøre med ting du finner helt lovlig.