Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2384
Hei kjære freaks.

Jeg og et par kompiser skal på hyttetur i morgen og jeg setter derfor stor pris på raske svar.
Saken er slik:
Vi skal være en hytte 2 kvelder og har anskaffet oss lsd og mdma.
Vi har god erfaring med mdma men kun tatt lsd en gang.
Vi stiller oss derfor skeptisk til candyflipping og har derfor kommet fram til å ta syre en kveld, og mdma den andre.
Spiller det noen rolle om man tar lsd den første kvelden og mdma den andre? Eller er dette helt likegyldig? Burde vi eventuelt manne oss opp å kombinere begge rusmidlene samtidig?
Ta syra først. Nedturen på mdma tror jeg ikke er noe du vil trippe på.

Få i dere rikelig med næring, dere vil nok være slitne etter en syretur!

God tur/rull
Har sett litt rundt på internett og det virker som den objektive oppfattelsen er å ta syre først.. Til tross for at min første opplevelse med LSD var intens følte jeg meg veldig fin dagen etter. Min eneste negative opplevelse med LSD var at jeg slet med å sove. Til tross for at jeg følte meg veldig edru..
Forståelig. Tar dere MDMA først vil dere kanskje sitte dagen etter og ikke ha særlig lyst til å gjøre noe så mind-bending som syre er, og bare ha en relativt kjedelig og grå hyttetur.