Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1191
Logg ut virker ikke, og det ser ut til at det er gjort endringer i cookies for varighet på sessions. Tidligere så ble en automatisk logget av om en var innaktiv en gitt stund, 20-30 min tipper jeg det var. Nå skjer det ikke.

Og forsøker jeg å logge av ved å trykke på logg ut knapp i log in boksen så får jeg feilmelding.

Oops, ser nå at log ut virker igjen.

Skal sjekke om session utgår også, kommer tilbake om 45 minutter.
Sist endret av frtoretang; 3. oktober 2016 kl. 00:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alt fungerer helt fint her. Varighet på sessions er fortsatt 15 minutter. Hva slags feilmelding var det du fikk?
Uten Filter
Trådstarter
Sorry sovnet av jeg, så fikk ikke sjekket sessions. Beklager men jeg klarer ikke huske feilmeldingen.
Når du sier sessions er 15 minutter så var det definitivt problemer igår. For sessions timet ikke ut i det hele tatt. Og mens dette stod på så kunne en heller ikke logge ut manuelt ved å bruke "logg ut" knappen. Minutter før jeg skrev meldingen igår så virket ting ikke, og hadde vært slik store deler av søndagen. Idet jeg hadde postet innlegget og av gammel vane logget ut så virket utlogging igjen. Men ettermiddag og kveld så forble en innlogget, sessions gikk ikke ut og knappen ga feilmelding.

Om jeg opplever dette igjen skal jeg sørge for å ta screen shot slik at du får se feilmeldingen.

Log ut vises vel heller ikke på loggen så det hjelper vel ikke å ta en ctrl+h for å sjekke hva feilmeldingen var?

Forresten, Dialog boksen kom som vanlig opp når en trykte logg ut, men når en valgte OK så kom det en feilmelding.
Sist endret av frtoretang; 3. oktober 2016 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.