Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1534
Jeg kjøpte Insomin fra Tyrkia, da jeg leste at det ville inneholde Nitrazepam, og gi rus.
Men så finner jeg ut at i Tyrkia så er heller virkestoffet Opipramol. Får jeg rus av dette? Har googlet og blir ikke klok.

Fant denne siden hvor virkestoffene er oppført: http://www.drugs.com/international/insomin.html

Og det ble bekreftet i vedlegget til pakken. Er Opipramol noe å ruse seg på, eller bør jeg gi opp hele greia?

Ja jeg vet, jeg burde finne skikkelige greier å bli høy på, men jeg har verken kontakter eller det "rette" miljøet. Så da blir det eksperimentering på egenhånd i første omgang.

Takk for svar!
Nei, dette er ikke noe å ruse seg på med mindre du liker effekten av reisesyketabletter. Svak antidepressiva hvis du bruker det over lengre perioder.
Trådstarter
Uff nei, reisesyketabletter det gir meg ikke annet enn urolige bein. Skikkelig sterke også.

Det var synd :/