Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1809
Jeg har selv opplevd de siste dagene at innlegg henger seg opp når jeg poster dem. Har sett spor av at andre har hatt et liknende problem.

Er dette noe man er klar over, eller er det random?
Merker det samme selv. Har også merket at søkefunksjonen ikke funker serlig bra på telefon. Når jeg trykker på søkefeltet lukker det seg med en gang.
Ettersom jeg har forstått, er en oppdatering underveis, akkurat når og hva denne oppdateringen innebærer vet jeg lite om, utover at det jobbes med saken.

Når det gjelder problemet med søkefunksjonen på mobil, har det vært sånn lenge, men det kan man komme seg rundt ved å trykke på «Avansert søk».
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg har selv opplevd de siste dagene at innlegg henger seg opp når jeg poster dem. Har sett spor av at andre har hatt et liknende problem.

Er dette noe man er klar over, eller er det random?
Vis hele sitatet...
Vi er klar over det, men periodiske feil er noe helt utrolig irriterende å feilsøke på. Det blir nok en løsning på dette.
Hvis jeg trykker på "rediger" bare "loader" den uten å komme noen vei.

Og dersom jeg poster et innlegg, får jeg en feilmelding om at jeg ikke må poste så raskt...





Siden jeg ikke får redigert postene mine, blir alle skriveleifene mine synlige!
Sist endret av Turbolego; 17. oktober 2014 kl. 16:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Får den samme 15-sekunders meldinga som Turbolego.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvis jeg trykker på "rediger" bare "loader" den uten å komme noen vei.

Og dersom jeg poster et innlegg, får jeg en feilmelding om at jeg ikke må poste så raskt...

Siden jeg ikke får redigert postene mine, blir alle skriveleifene mine synlige!
Vis hele sitatet...
Trykk to ganger på rediger knappen, så skal det fungere fint =)
Sist endret av Blackkoz; 17. oktober 2014 kl. 16:28.
Det er rimelig phucked å besvare poster nå... Hvorfor tester dere ikke helt andre steder enn at vi skal bli plaget av dette?
Håper det BlackKoz

KP fungerer, men en mindre attraktiv snurrehjul går i spinn i det uendelige.. refresh så er poenget på plass.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
De fleste av det som er rapportert her er ajax-features så det er nok noe der som er feil. Har slitt litt med nett her i det siste, så det blir lett til at jeg dropper å fikse det til neste dag. Skal se på det nå i helgen, dog.