Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2004
Som tittelen sier, er det noen som husker "Modalitsu" reklamen? Jeg lett og lett over alt. Det er en av rødekors sine reklamer tror jeg, hvor de blandt annet sier:

"Modalitsu er bare 15 år, han har alene ansvaret for sine 2 yngre brødre. osv."

Filmen handler om fattige barn i mathare slummen som har det forferdelig og som trenger hjelp. Jeg husker forresten ikke helt om det var SOS Barnebyer eller om det var Rødekors sin reklame...

Reklamen betyr mye for meg og jeg har lett over youtube og rødekors sine sider men jeg finner ingenting. Finnes det et slags media arkiv som holder gratis tilgang til alle slike reklamer? Jeg husker hvertfall at reklamen gikk på tv i 2008-2009 ish. Imens jeg venter så kan jeg også sende email til rødekors.

Setter veldig stor pris på om noen finner den.
Sist endret av Juicekongen; 22. august 2012 kl. 12:57.
Vet hvilken reklame du snakker om, og jeg troor det kan være reklame for bli fadder hos Plan Norge.
Det er UNICEF:

Ræva kvalitet, men finnes på YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=5bEPZf9mo8U