Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 917
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk 4 forskjellige pakker tilsendt for 1 månde cirka men INGEN kom fram...

Jeg bor i et bygg med over 10+ forskjellige hybeler, jeg har ikke postkasse her eller folkeregistrert adresse. Kan det være derfor pakkene ikke kommet fram? Hvordan er prosedyre når man sender til adresse der man ikke er folkeregistrert eller står postkasse med mottakers navn?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Hvis du ikke har postkasse har ikke postmannen noe sted å legge posten. Du må sette opp en postkasse for å motta post.
Uten postkasse er det vel retur til avsender. Du må være tilgjengelig for å få post. (Postkasse eller postboks).

Skulle ikke være nødvendig å være rakett-forsker for å skjønne dette.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Må ha adressen i orden før du bestiller drugsa
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bestillte tidligere å da kom tel til postkontoret
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folkeregisteret har ingenting med dette å gjøre. Det sendes til adressen du oppgir til selger. Det burde vel være åpenbart? Hvorvidt du må hente på postkontoret eller ikke avhenger av størrelsen på pakken og om det er sendt som brev eller ikke.

Postmanen trenger å ha en postkasse som samsvarer med navn og adresse som står på brevet. Om du ikke har det så skjønner vel du også at det ikke er så merkelig at ting ikke har kommet frem. Kan være han har puttet brevet i en annen sin postkasse i håp om at brevet etterhvert skulle kommet frem til riktig mottaker. Ville hørt om noen har fått brev i ditt navn.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det forklarer problemet hvorfor 5 pakker ikke har kommet fram.. Litt rart at andre pakker kommer fram, som ikke inneholder narko. Men levert til postkontoret