Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 839
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ta blodprøve senere i uka for å måle serumspeil på subutex. Jeg er på nedtrapping og har ikke tatt serumspeil blodprøve på lange tider og jeg gikk på høyere dose. I det siste har jeg tatt mye høyere dose subutex enn det jeg egentlig står på. Gjennomsnittlig 8 mg daglig og jeg står nå på 2 mg daglig. Om jeg kun tar litt temgesic de neste par dagene vil konsentrasjonen da senkes slik at det ikke syntes på blodprøven at jeg har tatt mye mer subutex enn jeg står på? Burde jeg la være å ta subutex samme dag som blodprøven eller vil prøven da vise mindre konsentrasjon enn det burde?

Jeg tok 8 mg fredag og dagene før, 0 mg lørdag, 10 mg i går, og i dag og i morgen tenkte jeg å ta 0,6 mg temgesic. Prøven skal taes torsdag.

Har noen tips til hvordan jeg skal dosere frem til prøven?
Det er ganske viktig og jeg skal virkelig skjerpe meg fremover

Er eeeeevig takk Erling for svar
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du virkelig ønsker å skjerpe deg så får du bare ta støyten og ta til deg det som skjer.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tror det gikk bra.

Noe som er utrolig rart med meg er at jeg kan variere veldig i dose uten å merke noe ubehag. Jeg kan ta 8-10 mg i 2-3 uker i strekk, deretter ha flere dager med 0-2-4 mg over noen uker uten å merke noe ubehag... aner ikke hva dette kommer av, men nå tenkte jeg å gå på en minimal dose over lenger tid og se åssen det går. Grunnen til at jeg går på lav dose en stund er for å kunne ta en stor dose og få eufori. Men jeg får jo ikke det andre, tredje, fjerde dagen so on. Så nå skal jeg i gang med nytt eksperiment
Bruk nu heller medisin som foreskrevet å rus deg på andre ting. Litt håpløst å prøve å ruse seg på noe man tar hver dag, lykke til med ditt nye eksperiment. "Jeg skal virkelig skjerpe meg fremover" fra din første post var kanskje å ta litt i.