Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1601
Jeg har tatt en vial som rommer 30ml, renset godt med alkohol.

Fylte så en sprøte med 30ml vodka og hadde oppi glasset.

Fylte vialen med LSD-tabs jeg vet er 350ug, ristet godt og glasset har lugget i aluminiumsfolie i en skuffe over natten.

Vil LSD'n ha spredd seg i løsiningen nå, og er matten min riktig at 1ml væske vil tilsvare rundt 10-12 ug?
Folie à deux
Ja du har gjort det riktig. regnesykket er jo noe man lærer i barnhagen 350μg/30=11.6μg/ml og det er et greit utgangspunkt.

Jeg har blandet ut Lsd utallige ganger, og en gang ville jeg se hva som skjedde ved bruk av et UV-lys. Det tar ikke lang tid før et glass blir lysende i blanding av grønt/blått, og jeg kunne tydlig se lsd forlate tabs. Gjorde det samme med en flytende form og det ser ut som en miniatur av nordlys hvis gjort under UV.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja du har gjort det riktig. regnesykket er jo noe man lærer i barnhagen 350μg/30=11.6μg/ml og det er et greit utgangspunkt.

Jeg har blandet ut Lsd utallige ganger, og en gang ville jeg se hva som skjedde ved bruk av et UV-lys. Det tar ikke lang tid før et glass blir lysende i blanding av grønt/blått, og jeg kunne tydlig se lsd forlate tabs. Gjorde det samme med en flytende form og det ser ut som en miniatur av nordlys hvis gjort under UV.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Tabsene ligger å flyter i glasset enda, er det noe man skal ta ut eller skal papiret smelte HELT i spriten?
Folie à deux
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Takk for svar. Tabsene ligger å flyter i glasset enda, er det noe man skal ta ut eller skal papiret smelte HELT i spriten?
Vis hele sitatet...
Bare la det ligge, papiret er relativt tøft og forsvinner ikke
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja du har gjort det riktig. regnesykket er jo noe man lærer i barnhagen 350μg/30=11.6μg/ml og det er et greit utgangspunkt.
Vis hele sitatet...
Hva slags barnehage var det du gikk i?
Sitat av noguhso Vis innlegg
Ja du har gjort det riktig. regnesykket er jo noe man lærer i barnhagen 350μg/30=11.6μg/ml og det er et greit utgangspunkt.
Vis hele sitatet...
Glad jeg ikke gikk i barnehage som liten, når jeg ser at divisjon sto på læreplan. Neida, joda.
Folie à deux
Vel hvis dere hadde blitt sendt tilbake når dere var 3år, og fått en kalkulator. Hadde dere så klart å taste inn 350/30? Da selvsagt med omfattende trening på si, 3-4måneder? Jeg ber til gud om at svaret er ja, eller i verste fall: håper det
Oppdatering:

Funket fjell og doseringen virker å være nokså nøyaktige =)

Fremgangsmåten jeg brukte for 100% funk:

1: 30cl melatonin flaske man får kjøpt på butikken, tømte ut og renset dette godt med alkohol etc.
2. Brukte en sprøyte som rommet 3cl med vodka, og hadde det oppi glasset.
3. Hadde oppi tabsen
4. Ristet godt her og der, lagt folje rundt flasken og hadde den i en mørkt skuffe i snart to døgn.
5. Avhengig av hvor mye LSD du la i glasset avhenger jo av effekten, i mitt tilfelle så gir 2ml på 22ug ish funk.
Sist endret av TrippyPippi; 4. mai 2023 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvordan etablerte du at lappene var 350ug til å begynne med?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvordan etablerte du at lappene var 350ug til å begynne med?
Vis hele sitatet...
En høy kritikerrost vendor på DNMNO skrev at disse var på 300ug - i tråden var det i tillegg analyser på varene. Erfarne brukere i diskusjonsforumet skriver også at blotteren virket som å være på rundt 300 mikrogram. Jeg har kanskje en 13-14 turer på LSD under beltet, og lappen ga funk som om det var 300ug. Jeg klippa en annen lappe i ca. 4 biter og la en bitteliten firkant av det oppi løsningen.

Det skal jo selvfølgelig sies at man vet jo aldri eksakt hva innholdet er eller hvor godt fordelt syren er på blotteren, men jeg vil si at jeg fant sweet-spotten og har til nå hatt fantastiske resultater med mikrodoseringen.

Blotteren ble forøvrig testet med Ehrlich reagent. Lilla som Mr. Hiccup.