Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3410
Jeg tenker på typ Firewatch, Adrift, Abzu ( dykkerspill) og slikt.

Har spilt Gone home, Journey, welcome to the rapture blant annet.
Noen ganger er det ålreit å slippe å tenke på raske reaksjoner. Tross alt blitt 36

Litt puzzles er og kult men ikke mensanivå lissom
Sist endret av NodSquad; 9. desember 2022 kl. 16:55.
Litt på siden av det du spør etter kanskje, men jeg synes Tunic er ålreit å sette meg ned med. Litt sånn Zelda-vibber.
Sjekk ut Ori and the will of the wisps.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Sjekk ut Ori and the will of the wisps.
Vis hele sitatet...
Til tider ikke rolig, men også et av de beste spillene noensinne
Astroneer og Kerbal Space Program.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Burde nevnt at det er ps5 jeg bruker. Har og ps4
Det nye God of War ser jo helt sykt ut da. Horizon Zero Dawn er veldig fett også
Jeg ser at du har spilt Journey. Flower er laget av de samme folka, og er minst like avslappende. Anbefaler det på det sterkeste.

Er litt usikker på om det finnes til PS5 – jeg spilte det selv på PS4.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Stardew Valley er "slappe av-spill" for meg, i hvert fall.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av robhol Vis innlegg
Stardew Valley er "slappe av-spill" for meg, i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Stardew Valley er the shit! Sikkert lagt inn over 100 timer der. Laget av bare 1 dude. Er visst flere spill på vei og
Farming Simulator
Synes det er ganske avslappende med Skyrim på PS5 med cheats. Finnes en mod som gjør at du kan få tilgang til alt du trenger i begynnelsen, så du slipper å gå gjennom quests og steder for å finne ting. Jeg går bare rundt og nyter Skyrims åpne verden.
Graveyard Simulator (Veldig likt Stardew valley)
Usikker på om det er på PS men vet det er på xbox.
Skyrim - ta på seg skoene og utforske fra A-Å
Eurotruck Sim er veldig sånn "slappe av men styre med noe" spill. Plukke opp en henger her, dra den dit, få betalt, repeat.
SnowRunner er også ganske chill men utfordrende. Kjøre tøffe biler og trucks gjennom snø og gjørme mens man drar usannsynlige lass.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
BLOODBORNE PS4
Vis hele sitatet...
Bloodborne spilte jeg seriøst i en halvtime før jeg knuste kontrollern😂
Hva med Dave the driver?
Roller coaster tycoon classic anbefales (mobilversjon) kan koble til tv da
Fallout 3/new vegas er virkelig fine avkoblingsspill, eller så kan anbefale f.eks «Limbo».
Divinity 2, et av de beste spillene som jeg har spilt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg synes i hvertfall hogwarts legacy på Ps5 har vært rolig og chill. Er ikke elden ring og bloodborne.

Liker også Harry potter fra barndommen. Mest perfekte game innenfor Harry potter verden spør du meg. Ikke mye stress heller
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Farming Simulator
Vis hele sitatet...
Herlig, omsider fått tørket støv PS4 med dette. Dette var jo bare helt sjukt fett, lenge siden jeg har blitt så hekta. Gamle karen sitter oppe til langt på natt og holder på, "skal bare". Veldig kult at det også er med skogsdrift. Uendelig mye kule og realistiske maskiner. Multiplayer?

Må sjekke hvor bra dette blir på PS5 lukter fort en oppgradering selvom det fungerer veldig bra på PS4 også etter mitt skjønn.
Stray er verdt å spille gjennom.

https://www.youtube.com/watch?v=kJawWyRUOBM
The Long Dark
Ingenting slår Stardew Valley. Utrolig koselig spill.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Jeg kan forsåvidt legge til Telltale games og spillene deres. The walking dead, som du ikke trenger å like som konsept, men historien er jævla bra.

The wolf among us, typ eventyrverden med div skapninger.

Tales from the borderlands.

Game of Thrones.

Alle er telltale games. Tror de gikk konk men de er veldig bra.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Eurotruck Sim er veldig sånn "slappe av men styre med noe" spill. Plukke opp en henger her, dra den dit, få betalt, repeat.
SnowRunner er også ganske chill men utfordrende. Kjøre tøffe biler og trucks gjennom snø og gjørme mens man drar usannsynlige lass.
Vis hele sitatet...
Høres ut som jobb (og jeg har aldri en gang vært yrkessjåfør)..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Elijah Price Vis innlegg
Høres ut som jobb (og jeg har aldri en gang vært yrkessjåfør)..
Vis hele sitatet...
Det er jo nettopp det slike kosespill er. Enkle oppgaver man får glede av å løse. Ikke noe galt med det.
Sist endret av Dodecha; 12. februar 2024 kl. 17:07.
2pac alive in serbia
Minecraft. Ratchet and clank/Jak and daxter.

Mario kart.
Spiller dessverre ikke konsoll, men dette høres akkurat ut som min nye favorittsjanger etter at man kom litt opp i åra, spiller sjeldent og da med fokus på å koble ut og slappe av. Noen tips fra meg (pc):

Fez (Dette er nok også på konsoll)
Omno
Sable
A story about my uncle

Mer puzzle:

AntiChamber
Manifold garden
The Stanley parable
Superliminal
A tale of paper refolded
Tanden a tale of shadows
Jusant koste jeg meg veldig med,verdt og sjekke ut. stemningsfullt rolig fin musikk osv.
Settlers 2 hos gog.com
Scarlet hollow er litt samme gate som telltale games, og hands down en av de beste storydriven spilla jeg noen gang har spilt! Eneste «problem» sånn sett er min totalt manglende tålmodighet (det er episode basert nemlig) i møte med utvikler team bestående av to mennesker �� God replay value også!