Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3758
Jeg har letet lenge på forumet og funnet mange forkjellige versjoner av hacken til coca cola maskinene.. Men det ser ut til at ingen funker lengre.

Vår maskin har 6 knapper og gammel en-farget LCD skjerm.
Noen tips?
Tviler på at du i det vil få dette til å fungere. Men er ikke noe problem i å google det for å si det slik -.-
http://www.floodle.net/extra/ebayinfo/freecoke.html f.eks
Jeg brukte en handlevogn-dirker en gang jeg, fra Cart Media. Fungerer forsåvidt godt på offentlige doer og sånt og.
Er det en slik maskin:

http://www.creativemag.com/images2000/SPcokemaytagvend.jpg

Med det glasset?
Sist endret av OlavGal; 13. januar 2011 kl. 11:30.
Spiller det glasset noen rolle da? Dirken skal jo stappes inn i pengehullet.
han sier det er 6 knapper og den er gammel, mest sannsynlig den klassiske med 6 forskjellige valg med bilde av brusen og lukket distribusjon

er det ikke bare og ringe cola og si du la på penger på den og den maskin og vips får du tilsendt ett par cola mynter som plaster på såret
Nei men hva faen er det dere sliter med? Det er alltid et sted å putte på penger, det er nedi der dirken skal, bare å få den langt nok.
Hvorfor vil en dirk fungere? Er det sensorer der nede? Alltid trodd at det var vekt osv som spillte en stor rolle
Neida, jeg har brukt dassen på Lillestrøm togstasjon, brusautomaten på Strømmen storsenter ved P3 og litt annet. Det fungerer greit, som 10-kroning.
Hvis det er en slik maskin så vet jeg om en hack som fungerer fint i hvertfall, sånn at du får 2 brus for prisen av 1.
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Hvis det er en slik maskin så vet jeg om en hack som fungerer fint i hvertfall, sånn at du får 2 brus for prisen av 1.
Vis hele sitatet...
og hvordan er det ?
Stapp hånda inni der bursen kommer ut, og hold forann luka. Maskin vil prøve å vende brusen, så gå beltet til bunnen også kommer det opp igjen og prøver igjen. Så gir brusmaskinen opp, du får pengene tilbake og brusen blir liggende.
Stapp på pengene igjen og bestill en ny brus
Du får to for en!

Du kan gjøre dette med 3, men da blir det trangt og vanskelig å få all brusen ut!
1. Sett inn penger.
2. Velg leskedrikk av som du liker best.
3. Hold igjen døren som brusen vil komme ut av. Stikk hånda inn der og holdt fast døra. Leskedrikken vil gå ned på båndet, og vil prøve å komme ut. Når den ikke kommer ut, så antar den at det ikke var mer av den leskedrikken, så du vil få pengene tilbake. Brusen vil fortsatt ligge på båndet
4. Sett inn pengene igjen, så velg en annen leskedrikk (Viktig!) og ta ut begge leskedrikkene for prisen av en.

Dette kan gjøres med 3 leskedrikker også, men blir litt vanskeligere
Sitat av OlavGal Vis innlegg
1. Sett inn penger.
2. Velg leskedrikk av som du liker best.
3. Hold igjen døren som brusen vil komme ut av. Stikk hånda inn der og holdt fast døra. Leskedrikken vil gå ned på båndet, og vil prøve å komme ut. Når den ikke kommer ut, så antar den at det ikke var mer av den leskedrikken, så du vil få pengene tilbake. Brusen vil fortsatt ligge på båndet
4. Sett inn pengene igjen, så velg en annen leskedrikk (Viktig!) og ta ut begge leskedrikkene for prisen av en.

Dette kan gjøres med 3 leskedrikker også, men blir litt vanskeligere
Vis hele sitatet...
Husker jeg gjorde som barn med lite penger, haha. Minner
Gjør det fortsatt jeg, håper bare ingen ser meg ...

Gratulerer til Totskalle med 1337 innlegg!
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Gjør det fortsatt jeg, håper bare ingen ser meg ...

Gratulerer til Totskalle med 1337 innlegg!
Vis hele sitatet...
Yey, noen andre geeks som så det
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Spiller det glasset noen rolle da? Dirken skal jo stappes inn i pengehullet.
Vis hele sitatet...
ha, leste ikke NOE av tråden, så leste jeg dette innlegget: lolet noe så innihelvette xD

on topic: hvodan bruker man koder til å hacke en automat?
En jeg kjenner tok en automat som var på en ganske fin plassering ute!
Han tok den med vinkelslippern så det drøssa ut småpenger!

Men over til å hacke en automat!
De gamle cola automatene, mange av dem heter Royal Crowns (altså leverandøren av brusskapet og ios)
de skal man klare å knekke og komme inn på hovedmenyen vis man trykker 4 2 3 1.
De knappene man velger brus med kan man også bruke som tallkombinasjoner! 1 er øverste knappen og 9-10 er den nederste!
Men dette pleier aldri å funke pga operatør har sperret eller endret adgang til hovedmenyen (pin-kode)

Men det hadde vært jævlig fett vis man fikk bestilt dirker fra Kina eller noe sånn man kunne bruke på brusautomater!
veit at det er småpenger og man får ikke mye ut av en automat, men vis man tenker i det store så blire spenn!

et skap har vel ca 10 forskjellige brus\knapper

hver knapp har sikkert 15 flasker på lager
en cola 15

15*15*10=1500 * x antall automater! si at du tar alt på en natt da! 10 automater = 15 lapper i småpenger da vel og merke

det beste er når alt lyser rødt
da er det tomt for brus og maskina er loada med cash
Sist endret av p3st; 21. januar 2011 kl. 14:49.