Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1068
Har den siste tiden eksperimentert en del med ksalol og valium. Jeg ser den positive siden med disse downer pillene (lyrica, quetapine xan, valium osv.) når det kommer til søvn. Ble en del øl ksalol natt til søndag, så vidt jeg husker er rusen god men det er akuratt det. Jeg husker så å si ingenting, jeg og en kompis hadde vist sittet og sett film i 4 timer, noe jeg ikke husker. Hadde også lagt ut ting på sosiale medier og ringt rundt til folk.
Til dere som bruker disse stoffene litt aktivt, hva er det dere får ut av det som feks. bønne og øl ikke kan gi dere? For min egen del virker det som litt bortkastet penger om man ikke skal bruke det til søvn

(kke noe hate til stoffene eller de som bruker dem, bare lurer)
Om du koser deg med det, gjør hva du vil!, men vær forsiktig og ta pauser, kjenn på kroppen og hodet ditt.
For min del har jeg fått en innebygget sperre når det kommer til sosiale medier i sammenheng med rus. Jeg legger rett og slett telefonen fra meg, i det jeg plukker den opp, minner jeg meg selv meg selv på at nå er det ikke tid for å sosialisere seg på internett.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker det mest for å slippe intens sosial angst. Går fra edru overtenking til en litt sløvere og treigere, men mer fokusert tilstand. Mer moderate mengder med alkohol sparer lommeboka og levra. Til å slappe av fra eksistensiell angst og traumer. Bedre som medisin enn rusmiddel pga. toleransebygging og avhengighetspotensiale, ganske kjedelig rus hvor man egentlig bare forkorter den opplevde varigheten av livet. Unngår det om jeg skal noe fett eller møte nye folk, for å unngå å bli helt avhengig.
Anonym bruker
"Lysten Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For meg var det nettopp blackouten jeg likte. Det å flykte fra livet og bare surre vekk tiden og livet ga mer mening for meg. Ting gikk selvfølgelig over styr etter kort tid og jeg gjorde så mye dumt og rart at jeg slutta og fikk sosial angst for life som konsekvens. Piller er en velsignelse og forbannelse samtidig.

Var rivotril jeg ble frelst av. Av valium, stesolid, vival, sobril osv får jeg ikke annet utbytte av en mild angst demping og søvn, ingen rus, flukt eller blackout.
Sitat av NIDAROLS Vis innlegg
Til dere som bruker disse stoffene litt aktivt, hva er det dere får ut av det som feks. bønne og øl ikke kan gi dere? For min egen del virker det som litt bortkastet penger om man ikke skal bruke det til søvn

(kke noe hate til stoffene eller de som bruker dem, bare lurer)
Vis hele sitatet...
Du har rett! Bortkastet.

Jeg kan ramse opp hva jeg fikk ut av å knaske piller

Kasta bort 19-23år, de tidlige tjueåra. Tid jeg kunne brukt på noe konstruktivt.
Ødela/skadet så og si alle relasjonene jeg har hatt.
Ordna meg et fyldig rulleblad og koser meg den dag i dag samtidig som jeg venter på soningsinkalling selv om jeg slutta med rekreasjonell bruk og kriminalitet for omtrent et år siden.
Har nok pådratt meg noen psykiske problemer i form av angst, paranoia etc på grunn av de drittpillene.

Det er så utrolig mye bedre for de fleste mennesker (ikke schizofrene o.l) å røyke litt weed eller ta seg en pils et par kvelder i uken. Eller en skikkelig fest her og der, gjerne i sosial sammenheng.

Piller og rekreasjonell bruk funker sjelden bra, eneste jeg kan tenke meg er om man tar seg en sporadisk tur på MDMA, psykedelika eller Amfetamin og bruker Benzo som Ksalol eller Valium til å lande.

Daglig bruk går til helvete!
Sist endret av krystallkongen; 9. november 2020 kl. 12:57.
Less is more. Hvis du vil bruke de terapeutisk.
Du får det ikke dobbelt så gøy av å spise dobbelt så mange. Effektiv medisin, men ikke særlig givende som rusmiddel imo
Sist endret av Bothrops; 9. november 2020 kl. 13:33.
For en som sliter med frykt og angst så er det fint å kjenne på frihetsfølelsen man får av benzo. Det er eneste grunnen til at jeg har brukt det. 1mg uten toleranse var perfekt for meg.
Når du bruker benzo så ikke fjern all angst osv, fjern ca 30% så man ikke går å kjenner på den følelsen av at alt er bare bra. Da går det nedover riiimelig kjapt.