Sitat av
C_ban@CnO
Lang dag eller? Hva med å formulere deg på en litt mer rolig måte fremfor å bare si at dette er
pisspreik brukt med dine ord. Dette er bare en debatt og ikke krig, så slapp litt av.
Hvordan vet du at republikanere er de som står for mest skittent spill, hvordan kommer det tydelig frem? Av alt som blir sendt på DB/VG eller utenlandske nyhetskilder som CNN og BBC kanskje? Det hadde vært interessant å vite at det du faktisk sier stemmer, siden det er så utrolig tydelig. Jeg mener, det kommer vel tydelig frem utifra hvilken nyhetskilde man sverger til og hvor denne kilden har politisk fotfeste? Dette kan du umulig være uenig i...
Uavhengig av penger og forutsetninger Musk har fått så ja, det er bra du anerkjenner det, for det han har fått til er det ingen andre før han som har gjort. Det blir vel ikke et annet svar å gi enn at det å holde seg politisk korrekt oven enhver pris er det viktigste. Han har hatt flaks med hva han har arvet, og stakkars mann som faktisk har en visjon for utvikling mennesket aldri har sett maken til? Dette med autismen er en unnskyldning da det er hans verste fiende i den posisjonen har står nå. Jeg tenker følgende; hadde han vært demokrat, gjort nøyaktig det samme så tror jeg han hadde fått mye mindre problemer.
Han har gjort enorme fremskritt, det virker som majoriteten har meninger utifra ren misunnelse og sjalusi, hadde det roet ned alle som var mot Musk om han heller brukte pengene på å leve livet, kjøpe palasser her og der og ikke gjøre en dritt? Fyren står på døgnet rundt for å jobbe med en innovasjon vi ikke har sett maken til.
Og dropp det å bruke diagnoser eller begreper som narsissist eller autist som et våpen i en debatt som i hovedsak er saklig, det blir bare skjellsord og ingenting annet.
Avledningsmanøver fra min side? Gå litt i deg selv kompis og se hva du faktisk her. Hvordan du kan oppfatte det som avledning kan jeg ikke forstå. Jeg stiller meg nøytralt til det hele, og ja jeg forsøker i det minste å se samme ting fra to sider, litt som vi lærte på skolen som du nevner lenger opp.
Jeg har ikke så sterke meninger om saken, men jeg følger med. Utifra det du skriver så nærmest lyser det av deg hvor du står, og her blir det som nevnt ikke for å fremme egne synspunkter, men heller angripe det du er uenig med, med absolutt alt du har.
Man må gjerne hate eller irritere seg grunnløs av enkelte personer. Jeg har bare oppfatningen av skadefryd over vedkommende, det er greit å hate han fordi han er rik og republikaner. Forsøk å nyansere dette bilde en del mer enn det som blir gjort i denne tråden. Skulle man skrive noe positivt fyren gjør så får man jo pepper fra halve forumet rimelig kjapt.
Dette er jo bare svada fra start til slutt,. Du har et genuint har for et menneske du ikke kjenner noe til? Du ramser opp en hel haug uten noen videre forklaring. Jeg oppfordrer deg på samme måte som jeg gjorde over å droppe disse uttrykkene som nazist, rasist og alt det der bare fordi du er uenig. Begynner å bli noe usikker på om det er jeg som er fullstendig autist, og ikke skjønner ironien din. Vel i såfall antar jeg at flere av oss har en liten Musk på innsiden av oss

Du bare virker som en av de som prøver å framstå kontrær og annerledes på fest bare for å "forstå den andre siden" når den andre siden de siste årene og særlig månedene har avslørt hvilke maktsyke, løgnaktige fanatiske fjols de er.
Musk og Trump sier noe riktig? Wow... utrolig bragd. Selv en ødelagt klokke viser riktig tid to ganger i døgnet.
Og komme med nazihilsen som Musk gjorde for SÅ Å STILLE OPP på storskjerm til et av Tysklands mest høyreekstreme parti uten å unnskylde håndbevegelsen burde jo være så åpenbart for deg.
Men neida, du mener at folk som kaller Musk "nazist" bare er noe folk sier fordi de er "uenige". Herregud så patetisk.
Det er "en liten Musk i oss alle"? Hæ? Hvis han vil kutte i unødvendige
byråkratiske utgifter så var jeg enig fram til han brøt loven og sendte noen drittunger for å stjele personlig data fra innbyggerne.
Og hvor blir det av publiseringen av den notoriske Epstein-listen som idioten Joe Rogan har mast om når både Trump og Musk har vært gjester hos han og BEGGE har hatt nær kommunikasjon med dama til Epstein? Det er det ikke noe snakk om nå.
Og spar meg for det tullet om at "rik republikaner" er de eneste som får pes. Jeg synes demokratene har gjort mye dritt de å, men for deg så er det vel bare sort vs hvitt uansett.
Du stiller deg ikke nøytralt i det hele tatt og du påstår at du setter deg inn i saken, men det er for meg overtydelig at du er Musk-fanboy eller at du kanskje bare liker dramaet som utfolder seg?
Han er forøvrig ikke diagnostisert autist av en lege, men selvdiagnostisert. Autistene jeg kjenner oppfører seg ikke så historieløse som Musk.
Og hva han har fått til? Ja, veldig utrolig. Men han skulle også donere store deler av formuen sin for lenge siden for "å ende hungersnød".
PS: Fuck Mars, det er kloden vi er på nå som må reddes og det hjelper ikke at Musk's kompis, Trump bare vil øke kullproduksjonen mens Musk forsøker å skape uro hos allierte på den måten han gjør. Har ingenting med autisme å gjøre, men heller et enormt forbruk av speed og ketamin.
Tviler sterkt på at han egentlig tar ketamin da det egentlig pleier å gjøre folk mer empatiske og ydmyke. Han tar noe mer evil drugs enn ketamin og han var jo pottefjern under innsettelsen.
Vil du at jeg skal ramse opp hvite, rike demokrater for å betrygge deg om at det ikke er derfor jeg hater Musk nå, men fordi han er en hvit Sør-Afrikaner med blodpenger i arv som nå henger med høyreekstreme og har ikke uttalt seg kritisk om Trumps støtte til Proud Boys?
Kan godt gi deg en liste over demokrater som har ødelagt mye av USA og skapt mye ondskap, men det går også an å se at det som skjer nå IKKE er helt bra det heller. Jeez
Du kan umulig ha fulgt med på nyheter fra begge sider. Eller fått med deg amerikansk historie noe særlig. Å nei, jeg stoler ikke på CNN eller CNBC.
Håper jeg tar feil, men ehhh... Musk har allerede bevist hvor edgelord han er på Twitter og det synes på hans støttespillere også. Bare en gjeng med Red pill-incels som tror de har "knekt koden" som endelig kan få litt sårt tiltrengt oppmerksomhet i de få sosiale sammenkomstene de smyger seg inn på som ikke er bak en skjerm
Men lykke til med å være nøytral og se saken fra Elon... jeg mener begge sider. Good night and good luck