Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2097
Noen som har erfaring med dette opplegget? Er det verdt 999kr i året som medlem, er kvaliteten så bra som de sier?
Endå meir svada og idioti frå Roar Mikalsen og AROD. Det har ikkje funka før, og vil ikkje funke no.
Daw-G's Avatar
Trådstarter
Han har en del medlemmer i denne klubben etter hva jeg har funnet ut, rundt 300 stk. kan vel ikke være så ille? :P
har hørt det ikke er særlig bra greier. kjøp heller via tor om du ikke finner noe bra kvalitet lokalt.
Daw-G's Avatar
Trådstarter
Pleier å finne lokalt, men
det har blitt latterlig dyrt for kvalitet. Crypto og darkweb er jeg ukjent med
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ikke kjøpt noe derfra selv, men vurderer å bestille nå. En venn har handlet litt og vært fornøyd med det man får i forhold til pris

Jeg kjøpte egentlig medlemskap kun for at jeg synes det var kult at de prøver å gjøre noe, og det stuntet med coffeshop på 420-feiringen var noe jeg likte. Sånt må man støtte om man har mulighet, tenker jeg.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Endå meir svada og idioti frå Roar Mikalsen og AROD. Det har ikkje funka før, og vil ikkje funke no.
Vis hele sitatet...
Jeg synest det er helt supert at noen går i bresjen med den type sivil ulydighet! All ære til Roar Mikalsen.
Vis hele sitatet...
Det sa vel folk om piratradio i sin tid og, men gjett om det virka Er bare å bytte fra NRK til P7 nazirock på radioen det.
Sitat av aldarico Vis innlegg
Jeg synest det er helt supert at noen går i bresjen med den type sivil ulydighet! All ære til Roar Mikalsen.
Vis hele sitatet...
Det er ikkje det Mikalsen påstår han gjer. Han påstår masse juridisk vissvass om prøvingsrett og at forbodet mot narkotika er ugyldig. Det er piss.

Som sivil ulydighet ja. Men då er jo eit utgangspunkt at du faktisk anerkjenner at det du gjer er ulovleg, men du meiner forbodet er så urettferdig at du er villig til å ta imot straff for å understreke poenget.

Sitat av H4cker Vis innlegg
Det sa vel folk om piratradio i sin tid og, men gjett om det virka Er bare å bytte fra NRK til P7 nazirock på radioen det.
Vis hele sitatet...
Du ser ingen andre samfunnsmessige trender enn piratradio som førte til det oppsleppet...?
Sist endret av vidarlo; 9. februar 2025 kl. 13:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du ser ingen andre samfunnsmessige trender enn piratradio som førte til det oppsleppet...?
Vis hele sitatet...
Joda. Det var selvsagt et konglomerat.

Det Roar og co gjør her er å gå i bresjen for en viktig endring i norsk forhold til Cannabis.

Vi må renvaske Cannabis i Norge. Ikke bare juridisk, men og i folkesjelen. Vi må få hasjen vekk fra undergrunnen og inn i stuelyset. Og vi må få de som bruker hasj vekk fra gangsterliv og inn i cafebransjen/andre bransjer.

Normalisere et normalt liv med Cannabis.

Vekk fra dagens tilstand som skaper uhelse og utenforskap for mange.

Det Roar gjør er å demonstrere det for folk. På en sånn måte at jeg tror det påvirker.

Her tilbyr han jo og trygg tilgang til Cannabis, uten risiko for komplikasjoner med handelen ut over å bli arrestert.

Det her er verdt å støtte. Klarer man å holde liv i det og skape blest er det mye det mye det kan utrette over tid.

Må jo legge til at jeg ikke mener alle som bruker hasj er gangstere..

Skulle heller skrevet vekk fra utenforskap.
Sist endret av H4cker; 9. februar 2025 kl. 19:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har sett sitater fra twitter/X hvor Mikalsen kommer med antisemittiske utsagn, jeg har ikke sett på primærkilder eller studert saken nærmere så det kan hende jeg tar feil. Jeg har ikke twitter så får ikke sjekket dette selv, er det kanskje noen som vet om det er noe hold i dette?
Sitat av Fitzcarraldo Vis innlegg
Jeg har sett sitater fra twitter/X hvor Mikalsen kommer med antisemittiske utsagn, jeg har ikke sett på primærkilder eller studert saken nærmere så det kan hende jeg tar feil. Jeg har ikke twitter så får ikke sjekket dette selv, er det kanskje noen som vet om det er noe hold i dette?
Vis hele sitatet...
Det har jeg aldri hørt noe om
åssen får man "medisinen" ifra dem? må man møte opp i lokalet eller ?
Vis hele sitatet...
Slike saker bør og skal følges opp med dokumentasjon på påstanden som er en ganske stygg anklagene å rette mot noen, og spesielt en som ikke er tilstede for å forsvare seg selv.

Dette bør du holde deg for god for, rett og slett.
Frem til det er dokumentert er dette ryktespredning!
https://imgur.com/a/bu8A2dV

Her er et eksempel jeg har sett delt på bluesky, jeg prøvde å lage en kjapp twitterprofil for å få verifisert det men appen klikker hver gang jeg prøver å lage bruker. Om noen har twitter kan de jo sjekke selv og rapportere her.
https://imgur.com/a/bu8A2dV

Her er et eksempel jeg har sett delt på bluesky, jeg prøvde å lage en kjapp twitterprofil for å få verifisert det men appen klikker hver gang jeg prøver å lage bruker. Om noen har twitter kan de jo sjekke selv og rapportere her.
Vis hele sitatet...

Hva ved dette faller inn under "antisemittisme"?

Når du bringer såpass alvorlige anklager så må du ha bevis for det.

Jeg misliker sterkt slik ryktespredning og drittslenging.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Hva ved dette faller inn under "antisemittisme"?
Vis hele sitatet...
Kva gjer ikkje det? Mikalsen oppstår jøder har eit grep om USA; det er jo så klassisk antisemmitisme som du får med jøden som kontrollerer alt.
Vel, oppsummert hevder han tilsynelatende i tweets og delte tweets at jødene "har amerika i sitt grep" og at de "kontrollerer amerika". Du skal være Ganske forståelsesfull og semantisk for at dette ikke skal sortere under antisemittisme.
Kva gjer ikkje det? Mikalsen oppstår jøder har eit grep om USA; det er jo så klassisk antisemmitisme som du får med jøden som kontrollerer alt.
Vis hele sitatet...
Her må jeg bare legge meg langflat.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg fikk til det men poenget jeg dro ut av det var at Trump og co er i lommene til Netanyahu og co, men det skrives da vitterlig "jødene"
Jeg kan ikke ha vært tilstede når jeg leste, så denne måten jeg ta på min kappe, legge meg flat og si
Beklager @fitzcarraldo, her er det jeg som bommer. Vel, ikke bare bommer jeg, jeg er helt på jordet..
Sist endret av Fraktalist; 10. februar 2025 kl. 19:13.
Ingen problem, alle kan ta feil.
Sitat av Daw-G Vis innlegg
Han har en del medlemmer i denne klubben etter hva jeg har funnet ut, rundt 300 stk. kan vel ikke være så ille? :P
Vis hele sitatet...
Bare 700 personer til nå, så 1 MNOK på bok.