Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1380
Kamerat av meg tok en liten liner før han sku dra ut, når han skulle ta på skoa bare droppa han livløst i bakken og alle tilstede fikk full panik. Var 2 sekunder unna ringe ambulanse før han vokna til igjen, ga han et glass vann å han virka fin etter det, men hva faen? av en liten linje med fart
Det kan være relativt små ting som lavt blodsukker eller blodtrykksfall til skikkelig alvorlige greier som hjerte problemer eller nevrologiske greier som feks ett lite anfall. Amf kan lett ha trigget ett lite hjertestans om han har ett svakt hjerte/hjertefeil, noe man gjerne ikke vet før noe skjer. Det kan definitivt være lurt å oppsøke legen for å finne ut av før man kjører på videre med stimulanter.
Nå vet ikke jeg hva som skjedde med han her, men jeg har sett det en del ganger at folk bare slukner etter inntak og opplevd det selv noen ganger. Injisert speed og våkna opp på gulvet uten å vite hvor lenge jeg har hvert der, eller sovne rett etter inntak forså våkne senere super fresh.

Mistenker det er en slags beskyttelse mekanisme når hjernen blir overaktivert.
Sist endret av DrPerception; 9. februar 2025 kl. 07:15.
Har sett folk besvime og være ute en kort stund slik, et par ganger. Folk påvirket av amf og folk i alkoholabstinens.
Første gang jeg så det var det onkelen min som var veldig alkoholabstinent. Han svettet som en gris hele dagen. I sommervarmen mens vi malte hytta til farmor og farfar. Han prøvde å hoppe av alkoholen. Om kvelden reiste han seg opp fra sofaen, gikk et par skritt og deiste i gulvet. Det var litt skummelt for 18 år gamle meg å se dette. Og at hans mor og far ikke var veldig bekymret etterpå. Han levde 25 år til da.
(Men han klarte aldri helt å slutte å drikke.)
Kan være han ikke har spist på lenge, dehydrert, eller gått for lenge våken. Er mange som sovner når de får seg linjen sin…

Mvh
Hadde en periode hvor jeg holdt på å gå i bakken hver gang jeg reiste meg. Det startet ikke med engang man bynte kjøret, så regner med at dårlig matinntak og livstil spiller inn.

Den viktigste årsaken for meg var å unngå speed med koffein, reagerer kjempedårlig på det. Synes også det er lettere å få i seg mat på speed uten koffein.
har og hatt perioder jeg besvimer helt eller nesten når jeg reiser meg fort, man kjenner at det liksom svartner mer og mer eneste som hjelper er å sette seg ned. Flere ganger har jeg våknet like etterpå også har folk rundt fått noia Kan jo være noe sånt. Har skjedd på speed, etter speed og uten speed i det hele tatt
Sist endret av Bluesky_; 11. februar 2025 kl. 16:53.
Hadde han vært våken lenge eller? Spist? Drukket vann?

Blir svimmel på speed selv, av relativt lite også, vet ikke hvorfor.