Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 654
LLL = LyricaLoveLife
Holder på å slutte med malfin/dolc etter flere års bruk.

Hvor lenge burde jeg vente?
Har gått over 36 timer nå.

Vurderer å prøve å dele opp en 8mg og snorte 1/4 del.
Sist endret av Zewa; 6. februar 2025 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når du merker abstinensen kan du begynne med sub

Vis du leser deg opp om åssen det faktisk funker så ville du ha vist det og sluppet & spurt her.
Sist endret av Tarm; 7. februar 2025 kl. 11:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Når du merker abstinensen kan du begynne med sub

Vis du leser deg opp om åssen det faktisk funker så ville du ha vist det og sluppet & spurt her.
Vis hele sitatet...
Hvis spørsmålet plager deg kan du bare unngå å svare? Er ikke verre
36 timer er mer enn nok. Vanligvis så er et døgn nok
LLL = LyricaLoveLife
Trådstarter
Ventet 2 døgn, siste døgnet var jævlig. Men 48+ siden sist dose med LAR medisin.

Tok 2mg sub før jeg la meg, og 2 når jeg våknet. Overraskende god form. Får håpe det værste var i natt.
Sitat av Zewa Vis innlegg
Ventet 2 døgn, siste døgnet var jævlig. Men 48+ siden sist dose med LAR medisin.

Tok 2mg sub før jeg la meg, og 2 når jeg våknet. Overraskende god form. Får håpe det værste var i natt.
Vis hele sitatet...
Om du har brukt dolcontin i flere år så kan jeg trygt si at det værste har ikke enda starta. Du må nok slite deg igjennom en hel uke og den uka føles som en evighet.
Sitat av Zewa Vis innlegg

Vis hele sitatet...
Er jo subben som gjør at du er frisk. Du blir like dårlig når du er ferdig med den for å si det sånn. Finne ingen enkel måte å ga av opioider desverre. Man må alltid lide litt selv med den beste nedtrappingen
LLL = LyricaLoveLife
Trådstarter
har heldigvis nok sub, og holder meg til 2mg doseringer for å senke toleransen så mye som mulig nå før jeg går av.