Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 674
Jeg lurer generelt bare på om det er farlig å ta et sånt plaster og sette på kroppen? Prøver å finne info på nett, men litt problemer med å forstå alt 🙄
Veit det er et farlig stoff, derfor spør jeg. Bruker vanligvis paragin forte til vanlig pga store smerter i kroppen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tror du mener 50μg​/​time (mikrogram istedet for milligram). Om du har fått dette på resept fra lege, er det ikke farlig å ta det. Fentanyl er et syntetisk opioid brukt mot smerte. Det har fått mye shade fra media, med god grunn, det ekstremt farlig i uregulerte forhold.

Men husk at det er veldig avhengihetskapende. - Ikke ta mer enn annbefalt av lege, or varsle om du føler noen abstinens-symptomer.
jeg brukte slike rektalt en gang i tiden 50ug plaster på huden er null stress om du vet hvordan opiater funker. kanskje ikke legge deg å sove rett etterpå så du kan se an effekten