Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3448
Anonym bruker
"Sprudlende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en enormt sterk speed nå så jeg trenger ikke ta mye men den svir helt utrolig. En dag glemte jeg å skulle etter en 50mg linje og jeg blødde neseblod hele dagen etter (blør vanligvis aldri i nesen). Jeg føler meste av effekten er kommet etter 20-30 min, er det da sløs å skylle nesen?
Er det vanlig å skylle nesa? Jeg har aldri gjort det hvertfall og kjenner ingen som gjør det
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Full effekt ved snorting kommer etter 10-15 min. Etter 15 min er det ok å skylle med saltvannsspray fra apoteket. Enkelte batcher med speed kan inneholde sterke kjemikalier, noe som kan føre til neseblod. Blodrester kan enkelte ganger forkomme i øregangene hvis man snorter mye drittspeed. Sjekk med q-tips i ørene innimellom.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hører noen skyller nesen men jeg risikerer ikke og miste litt speed for og bare blød litt jeg nei. Jeg skyter istede for og sniffe. Bedre helsemessig
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Hører noen skyller nesen men jeg risikerer ikke og miste litt speed for og bare blød litt jeg nei. Jeg skyter istede for og sniffe. Bedre helsemessig
Vis hele sitatet...
Overdose faren øker med 80% da, heller svelg. Da får man en lang og god effekt, når man skyter ser man kun på noen timers rus, men når du svelger varer det 10t+ (kommer an på dosen) og svelge skader ikke like mye som skyting eller sniffing gjør.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av matwoo Vis innlegg
Overdose faren øker med 80% da, heller svelg.
Da får man en lang og god effekt, når man skyter ser man kun på noen timers rus,
men når du svelger varer det 10t+ (kommer an på dosen) og svelge skader ikke
like mye som skyting eller sniffing gjør.
Vis hele sitatet...
Enig.
Og en annen fordel, i tillegg til varigheten, er at hvis du tar for mye fører det
som regel bare til at man spyr.
Er litt være å gjøre noe med det når man har kjørt det rett i blodet.
Anonym bruker
"Sprudlende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok neste dose PG rørte ut i et glass saft. Drakk ikke den aller siste halve slurken da jeg så for meg at mulig grums som ikke blir løst opp er usunt (var ikke mye av det). Det har gått 35 min nå, men merker egentlig ingenting. Amfetamin løser seg greit opp i vann, eller? Redd for at jeg bare helte ut bunnslammet med all peppern i.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok neste dose PG rørte ut i et glass saft. Drakk ikke den aller siste halve slurken da jeg så for meg at mulig grums som ikke blir løst opp er usunt (var ikke mye av det). Det har gått 35 min nå, men merker egentlig ingenting. Amfetamin løser seg greit opp i vann, eller? Redd for at jeg bare helte ut bunnslammet med all peppern i.
Vis hele sitatet...
Amfetamin er vannløsende så det løser seg oppe nesten med engang det er bare og røre noen ganger. Og all den grumsen som er nederst er sikkert bare stoffer de har blandet ut med amfen som ikke løses opp.

Eller så kan det være at du ikke rørte rundt.
Anonym bruker
"Sprudlende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Amfetamin er vannløsende så det løser seg oppe nesten med engang det er bare og røre noen ganger. Og all den grumsen som er nederst er sikkert bare stoffer de har blandet ut med amfen som ikke løses opp.

Eller så kan det være at du ikke rørte rundt.
Vis hele sitatet...
Det jeg også tenkte. Jeg rørte rundt med skje. Jeg føler effekten nå, men den kom etter ca en time og var mer gradvis og mellom enn den jeg får ved sniffing.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Hører noen skyller nesen men jeg risikerer ikke og miste litt speed for og bare blød litt jeg nei. Jeg skyter istede for og sniffe. Bedre helsemessig
Vis hele sitatet...
Du er den første jeg har sett som anbefaler intravenøs inntaksmetode og hevder at dette er "Bedre helsemessig"

Er det bedre helsemessig å risikere blodforgiftning/frosser'n, hepatitter, ødelagde blodårer som dør helt eller blir til tjukke, harde gummislanger? For ikke å nevne betennelser og væskeansamlinger etter bomskudd? Du har mye færre funksjoner som kan filtrere ut Evt drit før det kommer til hjertet og andre steder i kroppen.

Du slipper at det skal igjennom slimhinner eller magesekk, men det er ikke verdt det.
Anonym bruker
"Sprudlende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tik nå for en halvtime siden dagens tredje og siste dose. Denne gangen svalte jeg med rizla. Ikke store doser noen av gangene, under kom jeg klarer å sovne ikveld før 2?
Dette tøvet med at "iv. er den reneste måten å innta amfetamin på" er en seigliva jævla dritt-myte som særlig setter seg blant de rus(mis)brukerne som ikke gidder lese seg opp på shitten de inntar.

Same type folk som oppriktig tror "jeg kan fint dele når med en kompis så lenge jeg ikke rører nåla hans på 3 dager, for da er hans sykdommer&shit døde og snær...." - da måtte jeg fortelle hva annet som deff ble å skje med den nåla som lå i romtemp med rester av blod fra to personer, tror de våkna bittelitt....

Men jau ; injeksjon = infeksjon, finfin huskeregel.

For øvrig så er jeg akkurat såpass narkis at jeg liker kicket, og akkurat såpass streit at jeg nekter å ikke kunne gå i t-skjorte, så her i gården plugges shitten. Pun not intended

Slimhinner i endetarm er utrolig tynne, og et opptak av en dose vil skje ila. minutter. (Litt som en rektal dose diazepam - satan de slo kjapt) og det er egentlig bare selve der&da som er "grisete".

Og jeg tør påstå at det er langt mer grisete å poke seg med en nål enn å plugge - men hey ; smaken er som baken. Pun oh so intended

(Dog jeg kjenner seriøst til de som har hekta seg så jævlig på nåla at de som nyktre på rehab sitter og trykker vann bare fordi de savner ritualet.... Og plugging er noget....stigmatisert, så det vil aldri bli slik at man plugger en gjeng ilag slik som de som setter skudd som en sosial greie )

Ifølge lar sine retningslinjer og råd til brukere med sprekk, så er oralt inntak av amf det som sliter minst, og iv. er deff det skumleste mtp. alt som er nevnt over her. Plugging vet jeg ikke om var nevnt - men jeg får liksom langt mer småplager som kremting, harking/hosting av å sniffe 50-100mg enn hva jeg gjør av å plugge 250mg, så *for meg* er valget enkelt - men ;

Jeg er sabla glad i å rette opp slike feiltagelser da som "iv. er den reneste måten å innta amf på ass !" da må jeg fortelle de slike små eventyr om "selv om biotilgjengeligheta er tilnærma 100%, så tar du da også opp en shitload av anna småfnugg og møkkapartikler - med mindre du bruker mikronfilter og filterer gjennom flere størrelser..."

Skadebegrensning er kuuult <3
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan påvirker plugging av amf rasshølet?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan påvirker plugging av amf rasshølet?
Vis hele sitatet...
Du kan risikere rifter og infeksjon. Har derimot aldri opplevd dette selv.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan risikere rifter og infeksjon. Har derimot aldri opplevd dette selv.
Vis hele sitatet...
Men er ikke speed litt etsende, kan ikke det gjøre at ræva blir skikkelig sår osv da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Full effekt ved snorting kommer etter 10-15 min. Etter 15 min er det ok å skylle med saltvannsspray fra apoteket. Enkelte batcher med speed kan inneholde sterke kjemikalier, noe som kan føre til neseblod. Blodrester kan enkelte ganger forkomme i øregangene hvis man snorter mye drittspeed. Sjekk med q-tips i ørene innimellom.
Vis hele sitatet...
I øregangene??!
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men er ikke speed litt etsende, kan ikke det gjøre at ræva blir skikkelig sår osv da?
Vis hele sitatet...
Kjenner bedre at du blir sår i nesa enn i ræva, men blir nok helt sikkert like sår og jævlig der.

Har hørt at plugging over lengre tid kan føre til fornøyeligheter som utlagt tarm mm.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
I øregangene??!
Vis hele sitatet...
Har jeg ALDRI vært borti. Og jeg har faen ikke skillevegg lenger en gang.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men er ikke speed litt etsende, kan ikke det gjøre at ræva blir skikkelig sår osv da?
Vis hele sitatet...
Jo, dermed så kan en få rifter og infeksjon. Det anbefales vel å kjøre noe vitamin dritt oppi ræva. En salve elns. Husker ikke.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
I øregangene??!
Vis hele sitatet...
Jepp, har hendt et par ganger.
Snort er for de uerfarne, skudd er for de som har en fot i graven, og dropp er for de som vet hva de holder på med med riktig mengde da.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Snort er for de uerfarne, skudd er for de som har en fot i graven, og dropp er for de som vet hva de holder på med med riktig mengde da.
Vis hele sitatet...
Enig, jeg kan snorte av og til men holder meg til drop stort sett. Drop holder 50-80mg på en dag, men sniffing kan det lett gå med 250mg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig, jeg kan snorte av og til men holder meg til drop stort sett. Drop holder 50-80mg på en dag, men sniffing kan det lett gå med 250mg.
Vis hele sitatet...
Helt motsatt her.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt motsatt her.
Vis hele sitatet...
Trenger du mere på dropp enn sniffing?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trenger du mere på dropp enn sniffing?
Vis hele sitatet...
Vel mer og mer. Alt er vel relativt. Opplever at hvis jeg holder meg til snorting, så forsvinner det mindre speed ja. Effektmessig er det nok litt, men har nok en vane til å lage mindre linjer, enn jeg gjør drop.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
likt*
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel mer og mer. Alt er vel relativt. Opplever at hvis jeg holder meg til snorting, så forsvinner det mindre speed ja. Effektmessig er det nok litt, men har nok en vane til å lage mindre linjer, enn jeg gjør drop.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellig. Utifra det jeg kan se er vi sikkert ikke i slekt.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk er forskjellig. Utifra det jeg kan se er vi sikkert ikke i slekt.
Vis hele sitatet...
Det ligger i DNAet
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp gir kraftigere virkning og lengre varighet en snorting her også. Ganske stor forskjell, blir mye mer speeda av drop. Men lettere å kontrollere justeringene i forhold til omgivelser og søvn ved sniffing. Skyting ligger i mellom disse, dog litt nærmere dropp i virkning og varighet. Har kutta ut skyting for lenge siden bare for å nevne det. Da forsvant moroa.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det skal også sies at når en sniffer, så er det ikke store mengdene som tas opp i nesen. Mye forsvinner ned i ganen og blir til et såkalt "drop". Er ingen vits i å prøve å sniffe et halvgram med pepper liksom.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker i "gamle dager", kjøpte doser eller spleisa på gram sammen med helgefrikende svirebrødre og søstre. Vi droppa med rizlapapir og Cola. Så var det å vente en times tid for å finne ut om det var bøff eller ikke