Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 682
Hei folkens, sleit litt med stress i gårkveld så spiste 3x10mg diazepam ca klokken 10 i går, skal på besøk til ei frøken i dag og hun hadde lyst til å ta et par glass vin i dag, hvor farlig tror dere det vil være for meg å ta et par glass vin nå ca 22 timer etter dettw inntaket? Har absolutt ikke lyst til å gå på en smell her for å si det slik

Skal nevnes at jeg har litt toleranse for diazepam fra før
Sist endret av freebird; 6. november 2020 kl. 11:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vil ikke si at det er veldig farlig, men skal aldri si aldri. Bare drikk vin litt saktere enn du er vant til så du ikke plutselig skulle få en smell. Kos deg ikveld
Nei er jo den typiske blackout og superrasshøl greia jeg er redd, har stor respekt for kombinasjon av disse rusmiddlene av tidligere erfaringer
Hvis du skal være super streit til middag, og vet at du kan bli litt ape av den kombinasjonen så ville jeg drukket veldig sakte iaf
Nei har ikke noe med pissings å gjøre, har bare gått på en smell før, dog med 7x10 og en del mer alkohol en det blir i dag men ja blir å drikke veldig sakte ja og ikke mye