Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 636
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt 2 typer nå der det kommer fyr på ene typen hasj veldig fort mens den andre må jeg varme opp en liten stund før det tar fyr. Noen som vet om det har noe betydning for kvaliteten?
Har lest at man kan sjekke ut sånn nogenlunde kvalitet om den bobler, jo mere jo bedre, blir den bare svart = buff.
Bare holdt lighteren nærme sånn at det blir varmt også ser du, hvis den bare blir svart kan det tyde på dårlig kvalitet.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke det gjelder 100%, men det sies at hasj som tar lettere fyr er av høyere kvalitet. Beste måten å finne ut om det stemmer er jo å teste begge to hver for seg?
Det er klart en sammenheng men som "lykkelig kanin" skriver så føler jeg at det ikke gjelder 100%... Allikevel, det skader ikke å gjøre det for å sjekke hva slags produkt du har.

Min erfaring er at (god) lys hasj tar litt fortere fyr enn mørk hasj med ca. samme thc nivå.... Kan dessverre ikke si med sikkerhet men tror det
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den beste screenen av iceolator hasj jeg har laget brukte laaang tid på å ta fyr og kokte og bobla som om det var smør jeg satt å fyra opp. 73micron