Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3124
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er klar over at det er større sjanse å overdose på MDMA under mensen, og stunden etter. Hvor lenge varer dette? Er det trygt å ta molly 3 dager etter mensen? Er det større sjanse for bæding under mensen, eller er det vanlig effekt (men farligere)? Takk for svar.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Større sjanse å overdose på molly når du har mensen..? Har tatt molly utrolig mange ganger under menstrasjon men har aldri overdoset ..

Hvor mye har du tenkt til å ta?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Større sjanse å overdose på molly når du har mensen..? Har tatt molly utrolig mange ganger under menstrasjon men har aldri overdoset ..

Hvor mye har du tenkt til å ta?
Vis hele sitatet...
0,2 – 0,4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0,2 – 0,4
Vis hele sitatet...
Antar du er jente også, dosen du tar er helt hinsides selv for store gutter.
For ditt fremtidige 'jeg' sin skyld, please bruk litt vett, gå i det minste ned til 120 mg.
https://mollymeasure.com/
Sist endret av Jorg; 16. juni 2021 kl. 23:40.
Jesus... Uansett om du tar mdma før under eller etter mensen så ta nå for guds skyld en normal dose og ikke den uansvarlige som du vurderer.. Les deg opp.
Her står det om faren med å ta molly visse steder i syklusen

"Girls should really be wary of taking MDMA because the consequences can be deadly. A study revealed that women react to MDMA differently than men. Ectasty has been linked to hyponatremia, a condition that stems from low salt levels in the bloodstream.
When sodium levels go dangerously low, the user could convulse, go into a coma and even die. Scientists discovered that 27.3% of women at the Awakenings Music Festival in the Netherlands had mild hyponatremia in 2013. The report concluded that it had to do with where the women were in their cycles when they used MDMA."


Står om andre ting jenter må passe ekstra på med andre rusmidler også https://babe.net/2017/10/23/how-diff...r-period-18199
Bra med den infoen!
Sist endret av MittBrukernavn; 16. juni 2021 kl. 23:42.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Interessant! Dette hadde jeg ikke hørt om før, men jeg er også usikker på om jeg stoler på artikkelen fra babe.net.

Studiet artikkelen viser til sier ingenting om hypnoatremia, bare at kvinner gjerne er mer sensitive og av og til har mer forekomst av enkelte bivirkninger. Artikkelen forteller ikke hvilket studie som ble gjort fra Awakenings-festivalen, men jeg fant den og den er naturligvis langt forsiktigere enn man skulle tro av artikkelen. Jeg har bare skumlest, men de sier at de oppdaget mild hyponatremi i 8 av 30 kvinner. Ingen som holdt på å dø med andre ord. Det virker dessuten ikke som om de vet om kvinnene faktisk menstruerte.

Slik jeg har forstått hvordan hyponatremi oppstår i sammenheng med MDMA, så skjer det fordi man drikker for mye vann og får en ugunstig lav konsentrasjon av natrium i kroppen. Studiet sier at væskeinntaket hos de som tok MDMA var betraktelig høyere enn blant de som ikke tok MDMA, og at kvinner under påvirkning av MDMA synes å tørste mer.

... så menstruasjon virker ikke være av noen håndfast betydning her?
Sist endret av Mullah; 17. juni 2021 kl. 00:33.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Jorg Vis innlegg
Antar du er jente også, dosen du tar er helt hinsides selv for store gutter.
For ditt fremtidige 'jeg' sin skyld, please bruk litt vett, gå i det minste ned til 120 mg.
https://mollymeasure.com/
Vis hele sitatet...
Sitat av junkrat Vis innlegg
Jesus... Uansett om du tar mdma før under eller etter mensen så ta nå for guds skyld en normal dose og ikke den uansvarlige som du vurderer.. Les deg opp.
Vis hele sitatet...
Glemte å nevne at vi er to stykk, kanskje litt viktig Blir omtrent 0,1 – 0,2 på hver av oss
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glemte å nevne at vi er to stykk, kanskje litt viktig Blir omtrent 0,1 – 0,2 på hver av oss
Vis hele sitatet...
Da har du ingenting å bekymre deg for Har tatt 0.5++ under menstruasjon, aldri vært nære en overdose engang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har du ingenting å bekymre deg for Har tatt 0.5++ under menstruasjon, aldri vært nære en overdose engang.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som TS kanskje ikke har veldig mye erfaring på område, så da tenker jeg at vi kanskje skal være forsiktig med å oppfordre til å ture på med høye doser.

Jeg har inntrykk av at det er store individuelle forskjeller når det kommer til toleranse og effekt av MDMA. Min "sweetspot" er 100-120mg og jeg er en stor mann på 100kg. Tok ved en anledning 150mg og det var på grensen til ubehagelig.
Sitat av Judaz Vis innlegg
Det høres ut som TS kanskje ikke har veldig mye erfaring på område, så da tenker jeg at vi kanskje skal være forsiktig med å oppfordre til å ture på med høye doser.

Jeg har inntrykk av at det er store individuelle forskjeller når det kommer til toleranse og effekt av MDMA. Min "sweetspot" er 100-120mg og jeg er en stor mann på 100kg. Tok ved en anledning 150mg og det var på grensen til ubehagelig.
Vis hele sitatet...
Relativ stor mann selv, min sweetspot er 0,2
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mullah Vis innlegg
Interessant! Dette hadde jeg ikke hørt om før, men jeg er også usikker på om jeg stoler på artikkelen fra babe.net.

Studiet artikkelen viser til sier ingenting om hypnoatremia, bare at kvinner gjerne er mer sensitive og av og til har mer forekomst av enkelte bivirkninger. Artikkelen forteller ikke hvilket studie som ble gjort fra Awakenings-festivalen, men jeg fant den og den er naturligvis langt forsiktigere enn man skulle tro av artikkelen. Jeg har bare skumlest, men de sier at de oppdaget mild hyponatremi i 8 av 30 kvinner. Ingen som holdt på å dø med andre ord. Det virker dessuten ikke som om de vet om kvinnene faktisk menstruerte.

Slik jeg har forstått hvordan hyponatremi oppstår i sammenheng med MDMA, så skjer det fordi man drikker for mye vann og får en ugunstig lav konsentrasjon av natrium i kroppen. Studiet sier at væskeinntaket hos de som tok MDMA var betraktelig høyere enn blant de som ikke tok MDMA, og at kvinner under påvirkning av MDMA synes å tørste mer.

... så menstruasjon virker ikke være av noen håndfast betydning her?
Vis hele sitatet...
kvinner kan reagere litt forskjellig avhengig av syklusen, noe som *kan* bli farlig, men ikke nødvendigvis. som jeg vet er det for det meste er det bare snakk om at sensitiviteten kan øke eller senkes i forskjellige faser av syklusen, blir selv mer sensitiv til amfetaminer rett før mensen.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
*oops, var mindre sensitiv rett før mensen skulle det stå
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Judaz Vis innlegg
Det høres ut som TS kanskje ikke har veldig mye erfaring på område, så da tenker jeg at vi kanskje skal være forsiktig med å oppfordre til å ture på med høye doser.
Vis hele sitatet...
Oppfordret aldri, ville bare gjøre TS sikker på at sjansen ved overdose på 0.1-0.2 ikke er så stor. Jeg er ei ung jente på 58 kilo og takler høye doser ganske lett og har ikke hatt opplevd noe særlig skremmende av det, men selvfølgelig så reagere folk ulikt .
Anonym bruker
"Nervøs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppfordret aldri, ville bare gjøre TS sikker på at sjansen ved overdose på 0.1-0.2 ikke er så stor. Jeg er ei ung jente på 58 kilo og takler høye doser ganske lett og har ikke hatt opplevd noe særlig skremmende av det, men selvfølgelig så reagere folk ulikt .
Vis hele sitatet...
Jeg trodde også at kroppen og hjernen min taklet høye doser med MDMA. Det var naivt av meg å tro. Selvom det går bra der og da og du "takler" rusen, så er det absolutt ikke bra for hjernen og kroppen din. Vær obs på at kroppen plutselig en dag kan si, nå er det nok.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trodde også at kroppen og hjernen min taklet høye doser med MDMA. Det var naivt av meg å tro. Selvom det går bra der og da og du "takler" rusen, så er det absolutt ikke bra for hjernen og kroppen din. Vær obs på at kroppen plutselig en dag kan si, nå er det nok.
Vis hele sitatet...
Det er altfor sant, at du takker tusen der og da har nada og si mtp om faktisk hjernen din har godt av det. Hjernen og srrotinnivåene er ødelagt og du må ha 3 mnd pause, spess om du tar så mye mer enn anbefalt. Please ta hensyn og ikke ødelegg drg helt
Anonym bruker
"Slank Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jorg Vis innlegg
Det er altfor sant, at du takker tusen der og da har nada og si mtp om faktisk hjernen din har godt av det. Hjernen og srrotinnivåene er ødelagt og du må ha 3 mnd pause, spess om du tar så mye mer enn anbefalt. Please ta hensyn og ikke ødelegg drg helt
Vis hele sitatet...
Kan du utdype mer?