Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 713
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freaks.

Jeg ser igjennom mine gamle urinprøver på Furst.no også legger jeg merke til at det har gitt utslag på Buprenorfin som absolutt ikke stemmer med tanke på at jeg ikke hadde noe inntak av Buprenorfin i tidsrommet der.

Jeg vet at det kan gi utslag vist man har spist mat med Valmuefrø men ser ikke ut som legen har kommentert på denne prøven at den kan være feil. Jeg lurer på om legen vil anta at jeg ruset meg på dette eller om Legen skjønner at det kan være falsk utslag. Hva må jeg gjøre så Legen ikke tror jeg hadde ruset meg på dette stoffet.
https://i.imgur.com/h4TUaJv.png
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du ikke ringe legen og spørre?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feks
Hei. Var inne å så på urinprøvene og oppdaget at det var utslag på Buprenorfin. Noen forklaring på dette da jeg ikke har brukt det i denne perioden?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Halla freaks.

Jeg ser igjennom mine gamle urinprøver på Furst.no også legger jeg merke til at det har gitt utslag på Buprenorfin som absolutt ikke stemmer med tanke på at jeg ikke hadde noe inntak av Buprenorfin i tidsrommet der.

Jeg vet at det kan gi utslag vist man har spist mat med Valmuefrø men ser ikke ut som legen har kommentert på denne prøven at den kan være feil. Jeg lurer på om legen vil anta at jeg ruset meg på dette eller om Legen skjønner at det kan være falsk utslag. Hva må jeg gjøre så Legen ikke tror jeg hadde ruset meg på dette stoffet.
https://i.imgur.com/h4TUaJv.png
Vis hele sitatet...
Det kan være at utslaget er så lavt at hun ser det ikke er pga inntak av selve legemiddelet. I tillegg at du har rene prøver både før og etter med under en uke i mellom en av de. Hvis du vil virke mest troverdig ville jeg selv tatt det opp med legen , sånn at det virker lite tvilsomt at du har tatt dette for så å spørre legen om hvordan prøven kan være positiv. At du ikke skjønner hva som har skjedd og spør.