Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2578
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor fort er det dere får sove etter å ha sniffet en liten linje på 0.05- 0.1g speed?
Det bør gå helst 10 timer for at jeg skal føle at jeg får sove normalt.

Lenge siden sist, men når det kom til soving etter Amfetamin var det obligatorisk med noe beroligende.
Sist endret av krystallkongen; 3. mai 2021 kl. 20:36.
Tidvis har jeg opplevd at det kan ta nesten 24 timer.
På 0,05 så kan jeg sovne så si rett etter inntak må av og til kjempe for å holde meg våken.
Så lenge jeg tar halvert dose med Kvetiapin i forhold til peppern... så må jeg legge meg innen en time
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Da jeg tar meg en justering med speed så bruker jeg og forbedre meg på lite søvn men bruker og få til og sove visst jeg gjør mye som f.eks vaske rommet rydde etc så jeg blir litt utslitt. Også bruker jeg og spise 4 melatonin 3 mg ca så bruker det og gå greit til meg
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar en liten line i 10 tia på morgenen, får til å sove når jeg legger meg rundt 23.
Tar det for å miste matlysta, ned i vekt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar en liten line i 10 tia på morgenen, får til å sove når jeg legger meg rundt 23.
Tar det for å miste matlysta, ned i vekt.
Vis hele sitatet...
Beklager jeg må bare sitere en sarkastisk dag sørås, orginalt gjelder den heroin men la oss se bort i fra det...

«Du har ikke selvkontroll til å gå ned i vekt, men du har selvkontroll med å slutte med speed når du har nådd idealvekta?»
BRAND ∞ STRONG
Sitat av 420master Vis innlegg
«Du har ikke selvkontroll til å gå ned i vekt, men du har selvkontroll med å slutte med speed når du har nådd idealvekta?»
Vis hele sitatet...
For min del stemmer det.
Jeg klarer lett å slutte med pepper.
Lengste sammenhengende bruk ca. 2 år mer eller mindre daglig.
Sluttet på dagen og var clean i nesten ett år.

Men jeg overspiser når jeg ikke bruker speed, og jeg syns det
er mye vanskeligere å kontrollere.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk fort opp (unormalt fort) av personlige grunner. Snart sommer, tar en snarvei.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
For min del stemmer det.
Jeg klarer lett å slutte med pepper.
Lengste sammenhengende bruk ca. 2 år mer eller mindre daglig.
Sluttet på dagen og var clean i nesten ett år.

Men jeg overspiser når jeg ikke bruker speed, og jeg syns det
er mye vanskeligere å kontrollere.
Vis hele sitatet...
Samme her. Speed hver eneste dag (med unntak av 1 dag) i halvannet år. "Å slutte" var en vits, ikke verdt parentes engang, for det var nettop dét det var - å slutte, enkelt og greit. Brukt aldri nål, så kjenner ikke til den avhengigheten der, men speedavhengighet uten nål er definitivt psykisk. At man blir slapp og nedstemt en periode er et mininum og forvente når man har vært på fuckings speed over lengre tid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
12t uten hjelp, 1-2 timer etter quetapine Beste comedown-medisin ever, da det blokker dopamin
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av subscribe Vis innlegg
Samme her. Speed hver eneste dag (med unntak av 1 dag) i halvannet år. "Å slutte" var en vits, ikke verdt parentes engang, for det var nettop dét det var - å slutte, enkelt og greit. Brukt aldri nål, så kjenner ikke til den avhengigheten der, men speedavhengighet uten nål er definitivt psykisk. At man blir slapp og nedstemt en periode er et mininum og forvente når man har vært på fuckings speed over lengre tid.
Vis hele sitatet...
Merkelignok kan jeg relatere. Liker egentlig ikke amfetamin, men har tidvis brukt det daglig og i større doser, det lengste er vel 2-3 mnd sammenhengende hver dag. Det var ikke noe vanskelig å slutte og har egentlig aldri hatt noen cravings foruten den vanlige simulantcravingen jeg kan få da jeg drikker for mye.

Jeg kjenner veldig mange som bruker amfetamin sporaldsk og de har enklere for å holde opp med pepper enn ting som cola og opiater. Kanskje speed ikke er så forbanna avhengighetsskapende?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kan jeg bare svare på medisinsk amfetamin (attentin) tatt i små mengder (5-10 mg de dagene jeg bruker de). Men min erfaring er at det tar gjerne 10-12 timer fra dosering til man kan falle i god søvn til vanlig leggetid. Med noen form søvnmangel kan jeg nok sovne etter drøyt 6 timer, men søvnkvaliteten er ikke særlig god.

Prøver å ikke røre medisinene etter klokka 14 på dagen om jeg bare doserer én gang for å kunne sovne problemfritt litt etter midnatt. Med to doseringer ila en dag må jeg være litt mer forsiktig.
Jeg tror det er veldig individuelt. Personlig så er det null søvn på min 24t om jeg har inntatt speed. Også i små mengder.
Nå skal det også sies at jeg fint kan være våken i 48 timer uten noe som helst problem uten at jeg klarer å sove. uten åå bruke pepper. Forferdelig irriterende. Å krevende til tider. Da mye av denne tiden går til å ligge i senga å prøve å få sove. Jeg tror vi alle er forskjellige der. Men sunt kan det umulig være.

Kan nevne at 5-8 dager våken om jeg får i meg meth / ice er et minimum. Dette kjennes i huet å på psyken. Know your limits
Sist endret av HanDuVet; 20. mai 2021 kl. 03:06.