Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7657
Spennende å se denne serien. Noen andre som liker denne TV serien?
Syntes også denne serien var spennende! Kult å få litt innblikk i deres hverdag. En ting jeg la merke til og som fikk meg til å stusse litt tho, var at i noen episoder så prater de om en person og viser en bil, mens i neste klipp når de for eksempel skal vise at de tar bilen på røntgen er det plutselig en annen bil. Begynner å lure på om serien kanskje er litt scriptet eller om det bare er at de bruker forskjellige klipp fordi de ikke har filmet alt.
Er den serien inne på sumo eller?
De virker uprofesjonelle flere av de.
Han ene utlendingen virker litt overivrig og wannabe politi. Slitsom adferd jeg tror han bare gjør for å prøve å imponere sjefen på TV.
Det er veldig mye klipp og lim..Gjelder og klemme inn mest mulig på kortest tid.
R.i.p 23.04.2021
Intrrisant og se åssen de opptrer her i Norge kontra utlandet. Norge = barnehagetoll
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Fofi Vis innlegg
Syntes også denne serien var spennende! Kult å få litt innblikk i deres hverdag. En ting jeg la merke til og som fikk meg til å stusse litt tho, var at i noen episoder så prater de om en person og viser en bil, mens i neste klipp når de for eksempel skal vise at de tar bilen på røntgen er det plutselig en annen bil. Begynner å lure på om serien kanskje er litt scriptet eller om det bare er at de bruker forskjellige klipp fordi de ikke har filmet alt.
Vis hele sitatet...
Om ting er scriptet? Absolutt alt du ser på TV er scriptet. Ingenting er tilfeldig
Synes mange av dem fremstår som amatører. Ble ikke så veldig imponert av det jeg så.
Var litt gøy med de som satte av slekting på motorveien med lass med varer 300 meter før tollkontroll.
Sitat av sinsenkrysset Vis innlegg
Var litt gøy med de som satte av slekting på motorveien med lass med varer 300 meter før tollkontroll.
Vis hele sitatet...
... Og det viste seg at de var godt innenfor tollgrensen, og kunne derfor kjøre videre. Herlig!
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Om ting er scriptet? Absolutt alt du ser på TV er scriptet. Ingenting er tilfeldig
Vis hele sitatet...

Det stemmer absolutt ikke. De fanger det de får og konstruerer det som må til for å lime det sammen til en historie.
Gøy yrke å vere toller virker det som. Om Corona blir langvarig må jo grensene forsterkes-kan hende de trenger å ansette massevis med nye mennesker for å bevokte grensen?
Kjipt å se all den posten med så mye snadde bli tatt tenker jeg.. stusser litt måten de jobber på men de viser oss ikke alt på denne serien da..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil tippe at det er en del kryssklipping. Virker ikke som det er scripted, men at filmskaperen bruker klipp litt om hverandre for å gjør det spennende. Ser det på når de skal stoppe bil et sted, så er de plutselig et annet sted med blålys osv. Ellers virker de ganske oppegående (de fleste) og mest interessert i store beslag.