Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3521
hei freaks, har egentlig ikke tenkt så veldig mye over dette, men det slo meg nå når jeg åpnet et brev fra en bankkonto jeg ikke viste jeg hadde.
fins det noe som helst oversikt over bankkontoer som står i mitt navn på nettet.
jeg vet at det fins 2 sparekontoer jeg har fra jeg var liten.
hadde vert litt artig og funnet de for og se om det står noen sparepenger jeg kunne hatt nytte av. Så om noen av dere vet at noe så er det bare og rope ut )
har ikke mulighet til og ringe foreldrene mine for øyeblikket og spørre de.
Sitat av monax94 Vis innlegg
hei freaks, har egentlig ikke tenkt så veldig mye over dette, men det slo meg nå når jeg åpnet et brev fra en bankkonto jeg ikke viste jeg hadde.
fins det noe som helst oversikt over bankkontoer som står i mitt navn på nettet.
jeg vet at det fins 2 sparekontoer jeg har fra jeg var liten.
hadde vert litt artig og funnet de for og se om det står noen sparepenger jeg kunne hatt nytte av. Så om noen av dere vet at noe så er det bare og rope ut )
har ikke mulighet til og ringe foreldrene mine for øyeblikket og spørre de.
Vis hele sitatet...
Nettbank? *titegn*
Trådstarter
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Nettbank? *titegn*
Vis hele sitatet...
Sorry skrev kanskje litt fort og kunne muligens formulert det litt bedre
jeg vet ikke hvilken banker jeg har, og jeg tror ikke jeg får oversikt over de andre bankene mine ved nettbanken jeg bruker daglig
Vel får du ikke ett brev fra banken hvert år om hvor mye kontoene dine inneholder ? det gjør hvertfall jeg
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Vel får du ikke ett brev fra banken hvert år om hvor mye kontoene dine inneholder ? det gjør hvertfall jeg
Vis hele sitatet...
Jo jeg gjorde det, men så flink som jeg var og flyttet forrige uke så klarte jeg og kaste det ene brevet jeg fikk fra banken, og hukomelsen min er ikke akkuratt den beste
Da kan du:

- Vente til du kan ringe foreldrene dine og spørre de.

- Vente 1 år +/- for å se når det brevet du kastet kommer igjen.

- Ringe til alle bankene det kan være du har konti hos og spørre om du har en konto der.
kjedelig streiting
Er det noe rentegivende beløp på disse bankkontoene pleier vel dette å være oppgitt på selvangivelsen om jeg ikke husker feil. Så du kan jo logge deg inn på altinn å sjekke om du finner noe spennende på selvangivelsen fra ifjor?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av monax94 Vis innlegg
Jo jeg gjorde det, men så flink som jeg var og flyttet forrige uke så klarte jeg og kaste det ene brevet jeg fikk fra banken, og hukomelsen min er ikke akkuratt den beste
Vis hele sitatet...
Står ikke alle kontoer med penger på i selvangivelsen? Og i såfall kan du vel hente den digitalt fra alltinn.
Alle bankkonto du måtte ha står i selvangivelsen
Trådstarter
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Er det noe rentegivende beløp på disse bankkontoene pleier vel dette å være oppgitt på selvangivelsen om jeg ikke husker feil. Så du kan jo logge deg inn på altinn å sjekke om du finner noe spennende på selvangivelsen fra ifjor?
Vis hele sitatet...
logget meg innpå altinn ) fant det med en gang, tusen takk