Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3479
Her er en tripp/rusrapport fra helgen. Beklager for lengden.

Hadde noen interessante og spennende dager med en kompis denne helgen. Kompisen min har snakket om LSD en stund og jeg har lenge hatt lyst til å prøve, så endelig bød denne muligheten seg. I tillegg bestemte vi oss for å røyke noe god weed siden vi begge ikke har enormt stor erfaring med dette, og jeg har egentlig aldri blitt voldsom stein på det tidligere. Og så til slutt hadde vi også lyst til å prøve MDMA så når kompisen klarte og skaffe alt dette var alt klart for en spennende helg.


Vi starta å røyke torsdagskvelden ved bruk av en hjemmelaga lightbulb vaporizer kompisen min hadde mekka. Har tidligere kun røyka blunts, og vaporizeren skal visst gjøre det lettere og inhalere. Vel det var fremdeles ikke veldig behagelig for lungene, og jeg kan fint røyke vanlige sigaretter uten problemer. Hosta en del og når jeg til slutt la meg kjente jeg at lungene hadde jobba litt. Men jeg ble i hvert fall høy. På et tidspunkt kilte det enormt under føttene og mellom skrotum og anus, samtidig som det føltes som at foten min ble dratt mot venstre på en nærmest magnetisk måte. Temmelig rart men. Jeg fikk stadig lættis, i hvert fall i starten, og var temmelig borte resten av kvelden. Vi hadde egentlig tenkt å se på noe morsomt men endte opp med et par episoder av «Band of Brothers. Lol. For å være helt ærlig føler jeg ikke at dette var den helt store opplevelsen, og jeg tviler på at det kommer til å bli en fast hobby for å si det sånn.


Dagen etterpå våknet jeg med en liten hangover, men ingenting i forhold til de fleste gangene jeg har drukket en god mengde sprit (jeg får jævlige hangovere). Denne dagen var det klart for å ta LSD, dette gjorde vi på kvelden en gang, hvor vi tok et par blottere hver. Som sagt var dette den første gangen min, men kompisen min har mer erfaring og sånn sett var det betryggende å ta det med han. Starta og merke det etter ca. en time eller noe, det var en digg og euforisk følelse, mye mer fysisk enn jeg hadde trodd. Kjente det spesielt i beina og jeg bevegde meg og gnei meg inntil puter og lignende fordi det var deilig. Når jeg gikk føltes alt litt rart og jeg følte jeg «dansa» gjennom rommet på en måte. Mot peaket var alt bare bra og morsomt, vi så på litt diverse ting som for eksempel et konsertopptak med The Chemical Brothers, Matrix og et konsertopptak med Shpongle.


Angående hallusinasjoner så var det ikke enormt mange, men når jeg satt på pcen fløt ikonene rundt, og det føltes nesten litt ut som om jeg var under vann med dykkebriller på. På et eller annet tidspunkt etter eller rundt peaket snudde opplevelsen seg fra å være trippy og fantastisk til å bli temmelig ubehagelig. Det starta muligens rundt da kompisen min fikk en telefon og svarte «hei mamma». Dette var egentlig en kompis av han, og selv om han visstnok sa dette rett etterpå fikk jeg ikke dette med meg. Så jeg ble jo litt overrasket over denne vendingen, og tenkte at det kanskje ikke var så lurt at han snakka med moren sin selv om han var mindre borte enn det jeg var. Da han så sa: «Det er litt svakt» tenkte jeg bare wtf, vet moren om dette? Han forklarte senere hvordan det hang sammen, men kort tid etter dette følte jeg at den digge euforiske følelsen ble erstatta av en mer ubehagelig følelse, omtrent som når du får en dårlig nyhet og/eller er enormt nervøs. Jeg følte ikke at jeg tenkte klart på dette tidspunktet, og Shpongle-konserten som vi så på, ble bare for weird. Det var damer som plutselig så merkelige ut, en fyr som spilte gitar eller bass, som ligna på han ene duden i Star Wars. Det var generelt bare merkelig og jeg følte meg ukomfortabel. Husker ikke alt så klart, men på et tidspunkt skjønte kompisen min at jeg ikke hadde det bra og vi tok en tur ut i nabolaget. Jeg følte meg fremdeles bare helt borte og skjønte ikke hvor vi var hen, så midt i turen ba jeg om vi kunne dra hjem. For å snakke om halliser igjen så hver gang jeg var det på det ene badet så jeg små insekt-aktige prikker som bevegde seg under gulvet, det minnet litt om rushtrafikk på en motorvei eller noe, og hadde jeg ikke hatt den ubehagelige følelsen og den mindfuck-mentaliteten i hodet, hadde det sikkert vært mer awesome og se på. Ellers la jeg merke til at toalettet ble mindre når jeg pissa, men alle disse greiene var ikke noe stort problem siden jeg hele tiden var klar over at det var halliser.


Jeg følte meg bedre etter hvert, det hjalp for eksempel en del og ta en dusj, som kompisen min anbefalte meg. Igjen hadde jeg noen halliser hvor gulvet på en måte ble fylt med vann og det føltes litt ut som om jeg var på en flåte hvor vann lakk inn med bølgeslag. Etter dette følte jeg meg sakte men sikkert bedre etter hvert som jeg var på vei ned. Vi så på TRON: Legacy noe som gikk mye bedre enn da vi så Matrix og Shpongle-konserten, selv om stemmene til skuespillerne til tider ble forvrengt og mørkere, og til tider ble hodene dems litt forstørret og fløt på en måte over kroppene. Jeg merka at det var fint å se pene dame-ansikter, ikke på en seksuell måte, men fordi det var estetisk vakkert og beroligende og se på. Kan også nevne at jeg hele tiden hadde merka at skrotumet mitt hadde krympa en del, spesielt den høyre ballesteinen, så jeg måtte hele tida sjekke om alt var på plass lol.


Jeg kjente fremdeles at hjernen jobba, og hadde en mer eller mindre euforisk følelse i beina. Følte meg ellers ganske våken og opplagt, og satt på facebook litt mens jeg bytta ut den elektroniske musikken vi hadde hørt på, og deep house-musikken jeg hadde hørt på med litt chill hip hop. Etter hvert la vi oss og selv om det var vanskelig å sove så klarte jeg det til slutt. Alt i alt angrer jeg ikke på å ha tatt LSD og er absolutt keen på å prøve det igjen. Badtrippen var ikke særlig digg, og jeg har ikke lyst til å oppleve den samme opplevelsen igjen, men jeg følte at jeg på en måte ble en sterkere person etter at jeg hadde kommet meg gjennom det. Hvem vet kanskje jeg bearbeidet undertrykte følelser eller noe, det var i hvert fall en opplevelse helt ulikt noe annet.


Lørdagskvelden skulle vi ta MDMA, noe ingen av oss hadde prøvd før. Jeg var både spent og litt engstelig, lenge har jeg ansett ecstasy som et rusmiddel jeg aldri har lyst til å prøve, men etter litt research har jeg endret dette synspunktet. Vi droppa ca. en åttendedel av et gram hver (om jeg ikke husker feil, jeg satte min lit til kompisen min), men merka veldig lite før etter rundt halvannen time. Jeg ble svært positivt overrasket over rusen, denne var ikke like sterk og voldsom som jeg hadde trodd, følte jeg hadde veldig kontroll, og følte bare at alt var digg. Dette er nok definitivt den beste rusmiddelopplevelsen jeg har hatt. Vi så på konsertopptaket fra Chemical Brothers om igjen (siden vi ga det opp sist), og dette var sykt awesome. Satte virkelig pris på lysene og fargene, musikken og alle de søte asiatene som var tilskuere til konserten. Merket at empatien økte sterkt og jeg tenkte ikke noe negativt om noen. I løpet av kvelden snorta vi litt mer av MDMAen, noe som ga litt sterkere effekt andre gangen jeg snorta. Jeg og kompisen min snakket veldig godt sammen om alt mulig som vennskap osv. Følte vi ble nesten bedre kompiser bare i løpet av de timene vi snakket sammen, samtidig var det også digg og bare slappe av mens jeg så på konserten. Kompisen min begynte å massere meg, noe som var veldig behagelig, og vi var begge veldig imponert over dette stoffet, som garantert ikke blir siste gang jeg prøver. Dagen etterpå følte jeg meg litt sliten, men igjen ikke noe verre enn det jeg ofte føler etter en kveld med heftig drikking. Nedturer på MDMA har jeg hørt mange negative historier om, men føler meg ganske fin i formen egentlig her jeg sitter og skriver, og denne opplevelsen var en perfekt avslutning på en interessant helg.
Sist endret av Fatass Skinny; 22. april 2013 kl. 02:10.
Det hadde sikkert vært artig å prøve å gå en tur ut og studere vår vakre natur også Tips til neste gang!
Morsom lesing! Har LSD liggende her som jeg også er keen på å prøve, men må bare finne noen jeg vil trippe med.

Når det gjelder mdma, så er det mer at jo mer/oftere du tar det så får du de heftige hangoverne.
Har selv hatt de samme opplevelse som deg med mdma, bare veldig lett hangover de gangene jeg har tatt de slik jeg burde
ObamaCare
Fatass Skinny's Avatar
Trådstarter
Sitat av ajniN Vis innlegg

Når det gjelder mdma, så er det mer at jo mer/oftere du tar det så får du de heftige hangoverne.
Har selv hatt de samme opplevelse som deg med mdma, bare veldig lett hangover de gangene jeg har tatt de slik jeg burde
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt om du misforsto meg fordi jeg ser jeg formulerte meg litt uklart angående hangoveren på MDMA. Hangoveren var mye lettere enn de fleste gangene jeg har drukket en rimelig mengde sprit, var bare litt sliten og hadde en svak hodepine som jeg også følte litt under turen. Dette kan også ha med at jeg fikk en litt ødelagt søvnrytme i helgen, dette har jo ofte en del og si. Uansett er jeg klar over at man bør vente noen måneder mellom hver gang man tar det, like greit egentlig, fordi det minsker sjansen for psykisk avhengighet vil jeg tro. Er fremdeles sikker på at jeg kommer til å gjøre det igjen når neste mulighet byr seg

Sitat av Manualah Vis innlegg
Det hadde sikkert vært artig å prøve å gå en tur ut og studere vår vakre natur også Tips til neste gang!
Vis hele sitatet...
På LSD eller MDMA? Kan tenke meg at begge deler funker, men denne LSD-trippen tror jeg det var best at jeg holdt meg inne stort sett hehe.
Sist endret av Fatass Skinny; 22. april 2013 kl. 18:39.
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg

På LSD eller MDMA? Kan tenke meg at begge deler funker, men denne LSD-trippen tror jeg det var best at jeg holdt meg inne stort sett hehe.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare prøvd førstnevnte, men jeg har opplevd at ting blir 10 ganger bedre når man kommer seg bort fra den trange leiligheten og ut i det fri for å studere alt som kommer.. men det varierer helt sikkert fra person til person..