Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 42602
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Har ikke vært så ille hos meg :P
Alt jeg har gjort, var å hoppe i en tornebusk, påkjørt av en politibil, si til venninna til dama mi at jeg elska hun, og gått med en VIF genser.

Det er det verste jeg har gjort Men jeg er fortsatt ung!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Presterte å gjøre dette lille stuntet:

http://i29.tinypic.com/x3zg4w.jpg

Gjorde vondt neste dag det gitt.
Jeg er en engel i fylla, jeg slukker fyrstikker på meg selv, tegner på alle jeg ser, stjeler, kjefter, blir sint(minst), blir glad(mest), blir kåt(mester), gjør dumme stunts og det er vel dett.

Dummeste er vel den fine ideen om å tryne ned en 10-20 meter bratt bakke med vilje. Trodde det var pudder-snø, men det var hardpakket is. Fikk noen gode lattere etterpå.
Sitat av max-mekka
Jeg ble full på whiskey *skamme seg* Og pappa kom å hentet meg, og da begynte jeg å slå løs på han og rope "jeg vil ikke inn i automobilen" ... Fantastisk sitat om jeg må si det selv.
Vis hele sitatet...

ahahahahahahahahahaha AUTOMOBILEN hahahahahahahahahahaha fantastisk max
For to år siden var jeg og etpar kompiser i Finland på fylletur. Jeg våknet opp dagen derpå litt for tidlig å var drita full fortsatt.

Vet ikke hvorfor jeg fant ut at jeg skulle gjøre det jeg gjorde, men uansett. jeg stakk på dass, å dreit i en bindpose som henger på siden av dass. Tar med meg driten å går inn på hotellrommet igjen. Jeg sitter der drita full og med en lunken drit i en plastpose å spekulerer på hva jeg skal gjøre.
Det eneste logiske jeg fant ut var at jeg skulle kaste den ut av vinduet på hotellrommet.

Åpnet vinduet (6etg) å ser ned på et veldig tett befolket fortau. Jeg vrenger posen slik at driten frigjør seg fra bindposen, og tyngdekraften tar kontroll over driten.
Treffer en mann på en rundt 30 år rett på skuldra så det spruter dritt på folka rundt han.
Jeg var så fasinert over hele operasjonen av jeg ikke tenkte på å trekke hodet mitt tilbake i vinduet..

Det tok 3 minutter før det banket på hotellrommet, og en mann som representerte hotellet ba meg om å pakke kofferten min å ha meg ut. Jeg hadde 5 minutter på meg, var jeg ikke ute til den tid ringte han snuten.

En halvtime etter var jeg ute av hotellet, der stod en bleik finne i bærmagen, mens en gammel dame heller farris på halsen hans å tørker bort dritt med servietter.

PWND! haha
Better than thou.
Blottet meg for omtrent halve landet et par timer på Aker Brygge en gang, det var jo ganske artig.
Våknet opp hos en dame på 40 + to byer unna der jeg begynte kvelden før. Dette var forresten i Brasil og portugisisken min er ganske so-so.
Rava rundt dritings og alene i Harlem, i Rio de Janeiro og i Salvador. Lite smart.
Og en million andre lignende dumheter.

Men det kjipeste jeg har gjort var å innbille en kar at bestevenninnen min var forelsket i ham. Han hadde vært råforelsket i henne i årevis og det var rimelig flaut å se han proklamere sin kjærlighet til henne foran sikkert 100 mennesker bare for å bli skutt ned enda en gang. Han truet med å drepe meg men det gikk bra.
Natt til første mai et år var jeg og to kompiser på en utefest ved et badevann. Vi ble da ganske dritings utover kvelden, og rundt 11 kom noen andre ut av skogen like ved og sa de hadde funnet en lavo. En skikkelig tre-lavo for å være presis. Den hadde de selvsagt brutt opp, og ildplassen der inne ble fyrt opp. Det stod en del papp og plastbestikk der inne, en del treplater og en del ved. Etter vært som bålet holdt på å brenne ut kastet vi på mer, alt som kunne brenne (bla en astmainnhalerthingy til en jente som var der). Kompisen min skulle bare ut og tisse, og pluselig hørte vi et jævla bråk ute. Jeg gikk og sjekket, og fant kompisen min på bakken ved siden av lavoen. Han innbilte seg at det ikke var noen åpning på toppen, og at han måtte oppe der og åpne opp. Jeg prøvde å stoppe han, men han klatret opp igjen. Selvsagt falt han, og forstuet håndleddet.

Noen andre som også var der, gikk lenger inn i skogen og fant noen bikuber, som de selvsagt skulle leke med. Jeg tror det endte med at de vælvet dem eller noe.

Til slutt kom eieren av lavoen kjørende i bil over et jorde, og jeg og vennene mine stakk av fort som faen. De fleste stakk egentlig da, unntatt et de som fant lavoen in the first place som ble igjen og diskuterte med eieren hvorvidt det faktisk var eierens.
Har ikke så allverden mye å stille opp med, iallefall ikke i forhold til enkelte andre sine historier (HAHA). Men jeg kan jo legge ut om den gangen jeg drakk meg full&gal på brennevin på den største årlige "happeningen" i nærområdet, hvor alt og alle samles. Konsert og morro, stort område sperres av for dette. Godt ut på kvelden så var jeg oppe hos en kompis som bodde i en leilighet i 2. etg i ett bygg inne på "festival"-området, hvorpå jeg finner ut at nå er det oppkasttid. Dassen er stengt så jeg finner like godt ut at jeg skulle spy ut vinduet, sånn at alle på hele området ser meg.

Ganske kult å høre kommentarene neste dag...


Presterte å bli kastet ut av hotellet i Tyrkia, da jeg kom ravende i syv-tiden under frokostserveringen, kun iført leopard tanga, og kastet opp over en flintskallet sværing med tattoveringer. Begynte deretter og kaste loffskiver på alle, mens jeg skrek at jeg var Tarzan. Ikke så veldig sterkt i minne.
Satt i en bar på Kreta med noen venner og drakk absint
Litt senere skiltes vi lag
og jeg fant ut at jeg skulle ta en tur ut på brygga
der jeg hoppa ombord i en husbåt,
tokk all oppvaska dems som hang til tørk
og hengte den opp igjenn et annet sted litt lenger inne på brygga
Jeg har en stygg uvane som går ut på å gi bort visa og førerkort i fylla... Er faktisk uten både førerkort og visa per dags dato, etter at jeg ga bort alt sammen i påsken. Aner ikke hvor det er nå

Og i fjor høst så klarte jeg alene å få en pause på en mini-konsert. Jeg velta tilhengeren til bandet som stod bak teltet der de spilte
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 31. mars 2008 kl. 19:06.
Røyka rævhår...
Knulla ex'en til kompisen, mens en annen kamerat holdt på med hu.
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Jeg sprang naken igjennom glasshuset i Bodø i mine yngre dager. Først opp, så ned.
Sitat av Polar-
Jeg sprang naken igjennom glasshuset i Bodø i mine yngre dager. Først opp, så ned.
Vis hele sitatet...
Hver gang jeg er der, så skjer det aldri noe
Sitat av faen25
Heiv En Ved Kubbe I HÅvet PÅ En Fyr Å Banka Han Etter PÅ, Huska Dt Ikke Mn Sitt Bilder.
Vis hele sitatet...

ka faen er det der til dialekt piss da?


har ikke gjort så mye dumt som jeg husker i fylla, men har greid å spy på 3 jenter ( ashamed )
og har en dritt fin vane med å våkne opp med lommene fulle av godteri og snus og masse cola i kjøla, som jeg offcorse er for fyllesjuk til å spise/drikke!
har også en uvane med å tryne krafti på snåle måter, f.eks var på byen så skulle jeg ned en trapp på ca 15 trinn, det gikk knirke fritt,men så skulle jeg ned en trapp på 3 trinn og tryne langflat men før jeg tryne så greier jeg å sette fra meg øl'a og legge fra meg sneipen så jeg ikke skulle ødelegge noe av det vanskeli å forklare!

Edit: så velta jeg og noen kompiser en bil/tilhenger(husker ikke helt )

Edit2: også har jeg nesta greid å ta fyr på en skog! var på nyttårsaften og kom rett fra fest så skulle jeg skyte opp et vanligt batteri med 25 skudd elns,, det jeg ikke viste var at det var tett skog over hue på meg! hørte fra en kompis som sto oppå berget der jeg var på vei at han så noe som kom opp av skogen og blinket og ble rå forskrekket
Sist endret av Holmen; 1. april 2008 kl. 00:36.
Var en kveld det ble ALT for mye sprit og absinthe. På vei til nach, kom vi på en fantastisk idè om å klatre inn på lerkendal midt på natta. Dum som en geit, klatret jeg over gjerdet med tjukke pigger på, uten å legge noe over. Jada.. du gjettet riktig; En av taggene penetrerte handa mi og lagde et stort hull. "No problemo; Vi heller bare masse absinthe oppi hullet for å rense, så går det bra!". Det blødde som et helvete, men at det var en del kuldegrader ute hjalp på. Muskelmasse eller noe annet dritt stod/hang ut av hullet.

Da vi omsider nærmet oss nachet, preserte jeg å løpe over veien akkurat idèt en taxi kom kjørende i full fart. Veien var isbelagt, så bilen fikk ikke bremset noe særlig ned. Det smalt, og jeg lå og kavet oppå panseret. Da jeg kom meg på beina igjen, presterte jeg å stikke huet inn i vinduet på taxien for å spørre sjåføren: "det var ikke du som kjørte meg ned?"

Aldri mer skal jeg drikke så mye absinthe. Jeg er glad jeg skadet meg alvorlig den kvelden.
Sist endret av Unreal143; 1. april 2008 kl. 00:29.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av christian.!.!
ka faen er det der til dialekt piss da?
Vis hele sitatet...
Skulle jeg tippa, så hadde jeg tippa stavangersk. De sier vel "håvet" der borte?

Jeg vet ikke hva det verste jeg har gjort. Spørs på hvilken måte. Jeg har spydd ned senga på hotellrommet til meg og kompisen min, jeg har fått ei jente til å grine og ei annen til å slå meg. Så greide jeg å yppe på meg en Hedemarking som var stort som et fjell fordi jeg sa han ikke skulle være frekk i kjeften mot Sunnmøringer. Har en tendens til å være ganske så frekk i fylla. Jeg mener aldri noe med det, men av en eller annen grunn så er det ingen som tror på meg.

Akk og ve
Ferie i egypt, hatt litt for mange drinker, da de plutselig stenger av bassenget rundt 23.30, som skulle renses selvfølgelig. I all fortvilelse for at jeg/vi ikke kunne bade mer, bøtter JEG neppå med alkohol. Ender opp med at jeg kaster en kartong med sigaretter i bassenget, vekker omtrent alle som er på hotellet, og får et helvetes bråk med hotellet neste dag.

Garantert ikke det verste, men første jeg kommer på.
Jeg brøyt meg inn i ei hytte, røyka cannabis og festa. Politiet kom og den festen tok vel fort slutt for å si det sånn..
Gikk hjem til moren min med 2,6 i promille for å hente joggebuksen min, jeg skulle på trening...
Drakk meg full, ble forbanna på flatskjermen og naboen, våknet opp i fylla arresten og 6000kr i bot. Husker ingenting men har fått det fortalt igjen og igjen, av naboen.
var hos en kompis drita full på sprit.. han hadde en takvindu hvor vi pleide å gå ut og sitte på taket.. dette var jo selvfølgelig også veldig lurt i fylla. det gikk bra helt til venninna mi skulle inn igjen, da sklei hun. og som den helten jeg er skulle jo jeg ta tak i arma hennes å dra henne opp, men da sklei jo selvfølgelig jeg å. eneste jeg husker etter dette er dundunkdunk i mursteinene og at jeg deisa ned i bakken, rett ved siden av venninna mi.. så gikk det litt tid hvor jeg var sikker på at jeg var dø, fordi jeg greide ikke å bevege meg. da hørte jeg "er du død?" fra venninna mi, og jeg oppdaga at jeg faktisk levde

Verste er at det kunne gå jævlig ille fordi hvis vi hadde rulla ned på andre siden er det ekstremt mye høyere og en del svære steiner.. hadde vært herlig å lande med huet eller nakke på en sånn en..!
Uff, det er mange tragiske historier bak skikkelige fyllekuler.

Min verste opplevelse, som jeg kan minnes, skjedde på Rhodos.
Var der på ferie med damen, og alt var flott. Vi koste oss, drakk og solte oss.
En dag fant vi ut at vi skulle på det "beste" utestedet, som faktisk var ute....
Her var det gratis tequila i forbindelse med lansering av en ny type. Dette var jo ikke særlig glupt for mitt vedkommende, da jeg aldri sier nei til gratis drikke.
Alt gikk som smurt, vi traff mange flotte mennesker, koste oss, danset og drakk. Fant tonen med noen engelskmenn og ble sittende med de og prate om løst og fast. På dette tidspunkt hadde jeg fått "et par" for mange tequila, og damen spurte om jeg hadde noe imot at hun danset med en av engelskmennene. Selvfølgelig var vel det helt ok. Hun danser og jeg drikker. Etter en stund har jeg totalt glemt hvor hun ble av, så jeg blir en smule forbannet for at hun ikke er i nærheten. Tar meg en runde og leter. Bruker endel tid på å finne henne og blir mer aggressiv etter hvert som tiden går. Så finner jeg henne på dansegulvet sammen med denne karen, som jeg har sagt at det er greit at hun danser med. Nå har jeg lett såpass lenge og er fryktelig drita. Får for meg at hun vil mye heller ha han enn meg, og passe forbanna drar jeg til fyren, tar et godt grep om damen og mer eller mindre bærer henne ut av lokalet. Ikke f**n om jeg lar meg pelle på nesen. Kort etter, på vei tilbake til hotellet går det opp for meg hva som faktisk har skjedd, da hun stri griner og vet ikke sin arme råd. Jeg stemmer i med grininga, er fryktelig lei meg, alt for full til egentlig kunne svare på hennes spørsmål om hva som skjedde.
Heldigvis fikk jeg mulighet til å be alle involverte om forlatelse dagen etter, men fy f**n jeg var rimelig dårlig etter den hendelsen.
Jeg fikk tilgivelse og drikker kun tequila en sjelden gang og da aldri i slike mengder.
Vel, ikke helt sant, da jeg liker å drikke meg stupfull enda. Spesielt etter at lege og psykolog krever pisseprøver av meg, fordi jeg røyker hasj. Men drikkinga kan de til nøds akseptere, go figure.

atlef.
Kanskje ikke det værste, men en liten hendelse som skjedde for en tid tilbake:

Presterte å miste et nøkkelknipe i do akkurat i det jeg begynte å pisse.
Kunne jo ikke dra ned, så måtte stappe hele handa ned i piss.
Nøklene å hele hånda blei selvfølgelig vaska grundig etterpå

Håper ikke det gjentar seg
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Er ikke akkuratt crazy, men har ett par ting å være flau over jeg og.

Under russetreff i kongeparken 2007 presterte jeg å kline med to av de beste veninnene til ei jeg var forelska i, foran jenta jeg var forelska i, i løpet av 15 minutter.

Dreit meg litt ut da jeg løp rundt og ropte "ATEISME FOR TEH WIN" på en fest med utelukkende kristne mennesker.

Satt på en buss som skulle til byen i Trondheim etter en fest med noen kompiser. Hadde drukket meg kanon, så jeg måtte plutselig veldig spy. Jeg er ofte veldig ansvarlig i fylla, så jeg kunne ikke spy på gulvet i bussen og skitne ut hele den. Så jeg tok heller veska mi, åpna opp og spydde ut hele jakken min, lua mi, ipoden, headsettet og diverse cash... iPoden dodga omtrent alt spyet, så den gikk det bra med. Det var verre med alt det andre...

Ellers har jeg nettopp kommet hjem fra ei uke i New York der jeg var full hver kveld. Hadde blackouts også omtrent hver kveld, så etter hvert som vi får summet oss litt her på folkehøgskolen kommer nok ting jeg ikke vil huske for dagen :P
Sprunget fra politi mens jeg mista boksa og drakk Malibu... ble tatt etter 100 m =P
La en politimann i bakken og satte meg oppå han og holdt fast han, det varte i ca 3 sek før en annen politijævel kom bakfra og to chokehold på meg og dro meg av han. 2 min senere satt jeg baki svartemarja, i handjern på tur til politistasjonen for en hyggelig overnatting.
- 7500 i bot. 500 kroners avdrag, så jeg overlever.

Jeg har også hatt rollen som do-rull holder i det en kamerat av meg la igjen en kabel på trappa til nærmeste nabo, som er politimann. Ifølge kameraten min var det hevn for en bot han fikk for kjøring uten førerkort i bil uten skilter.

Finner det også ganske underholdene å trille handlevogner og store kumlokk nedover bratte bakker med hus og folk, uansvarlig ? JA ! ...

Er ikke mere en 14-dager siden jeg gikk bort til en politimann og spurte om han var en hestkuk, for så å forsøke å spy på han, heldigvis ble jeg ikke taua for det.

En dag SKAL jeg lære..
Jeg var på hyttetur med en venn og foreldrene hans. Hytta hadde badstue som ble godt brukt av oss. Etter en tur på afterski så dro vi tilbake til hytta og jeg presterte å kalle morra hans for et fittetryne. Heldigvis så var hun kul og brydde seg ikke mye om det. Men vi gikk jo inn i badstua som jeg hadde satt på full guffe tidligere på dagen. Jeg gikk naken (selvfølgelig) inn i badstua og tryna på den glovarme ovnen. Brant meg ganske stygt, men jeg sovnet et minutt senere og datt på ovnen igjen. Når kompisene mine vekket meg så gikk jeg uti i stua med et bittelite håndkle som ikke dekket noe, også sovnet jeg i sofaen på fanget til dama som jeg kalte for fittetryne et par timer før.
Jeg er egentlig ganske ansvarsfull i fylla, og har gjort dummere ting i edru tilstand, enn i full.
Men siden fokuset er rettet på dumme ting i fylla, må det bli den gangen jeg sykkla uten piggdekk på bilveien i nedoverbakke, midt på natta i Januar, kun iført bukse, converse-sko, t-sjorte og et par sorte Ray-Bands.
Husker hvordan jeg stirra på de røde baklysene til bilene forran meg for å se hvor svingene gikk...

Sjønt, dette har jeg også gjort uten å være beruset.
jeg begynte å gå fra en fest i 11 tiden for å rekke siste bussen hjem,
desseverre kom jeg for sent til buss så jeg måtte gå hjem,
dette var en utrolig dålig idè for jeg har relativt dålig rettnings sans plus at jeg var dritings, så jeg endte opp med å gå i 8 timer=/
hadde tomt batteri på telefonen så jeg fikk ikke ringt etter taxi llr noe sånnt heller
Alltid gøy å våkne i en dam med spy...
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg angrep en grønn papirsøppeldunk, heiv alt sammen av innhold ut på en bilvei, krabbet inn i søppelboksen og sovnet der...Aldri mer drikkelek med Charlie the unicorn på meg hvertfall xD

neida, men fyll er gøy, så lenge folk klarer å begrense seg. Selv syns jeg ikke det er det minste imponerende å høre om folk som sovner i sitt eget spy, pisser på alt som befinner seg innenfor en meters rekkevidde ( inkludert venner og seg selv) og havner på glattcella etter å ha gått løs på en eller anna stakkar. En plass går grensa. Man bør holde seg der hvor det er gøy for enn selv.
våkna opp ved siden av en feit negresse... Ble litt skeptisk dagen derpå.
Har vel gjort dummare ting edru enn full, og oppfører meg vel sånn noenlunde i fylla.
Men mitt værste var vell på ungdomsskulen.

Var ute og drakk opp spriten ein kompis hadde lagra hos meg. Siste eg husker var at eg drakk gin reint frå ein halvliterflaske.
Husker eg tenkte: "Eg merker ikkje noe til denne spriten"
Så våkna eg neste morgen i senga mi.

Eg hadde visst funnet ei jente som ikkje akkurat såg ut som ein engel (Ølbriller x 2), klint med ei veninna av exen min (som sov) og blitt funnet av mora mi sovande foran loftsdøra kl3 om natta.

Total blackout.
Alt dette har eg blitt fortalt i ettertid. Og folk har enda ikkje gløymt da...
Sist endret av FuzzT; 24. oktober 2009 kl. 21:30. Grunn: Skrivefeil
Jeg oppfører meg ganske fint i fylla generelt, men har en episode hvor meg og venninnen min ble kastet ut av bilen til en kompis siden vi spydde ned hele bilen omtrent, og han har tendens til å bli forbannet i fylla, så han skjelte oss ut som en gal gubbe. En klisjé var at vi våknet i grøften med spy neste dag og at jeg lå oppå hun mens hun lå uten genser, BH og bukse, og jeg uten T-skjorte. Ikke spør hvorfor, for vi aner ikke!
Så klart kjørte min kjære mor forbi den morgenen.
Kjørt bil. Jeg er ikke store karen, å etter å ha kvelt i seg en 37.7% Kalinka mixa med Burn og Battery, satte jeg meg bak rattet på Accorden til dama å kjørte (med henne) til en bensin-stasjon. Parkerte såpass nærme skyve-dørene at de åpna seg opp.
Kjøpte burger å kjørte tilbake til der hun bodde.

Takk Gud for at det gikk bra. Våkna opp den søndagen, med et helvettes mageværk av fortvilelse, skam og angst.
åh, jeg satt i stuen hos min far og skrattlo av dette her. Følte nesten jeg måtte tilføye noe selv.

En gang var jeg på fest, og trodde jeg hadde dønn kontroll. Det var en annen jente der (som jeg forøvrig ikke kjente), hun ble kjempe full, begynte og spy. Jeg som den superhelten dro henne etter håret inn i dusjen for å vaske håret hennes mens hun gren av smerte. Det må ha gjort noe jævlig vondt.
En annen gang havnet jeg i bråk med politiet etter at en narkoman hadde plukket meg opp i sentrum (jeg var 15 år).Prøvde å overbevise politiet om at han hadde stukket en sprøyte med heroin inni meg. Jeg nektet å oppgi navn og alder, så jeg ba dem søke meg opp i folkeregisteret. 1 time senere stod min far foran meg. Herregud jeg er flau over det.
Første gang jeg inntok alkohol noensinne hoppet jeg fra et tak og brakk et ben. Dette husker jeg absolutt ingenting fra.

Helt sykt hvordan personligheten blir forandret med alkohol i blodet..

og haha, jeg glemte nesten.. Hadde drukket litt vell mye. Klarte å miste lommeboken (som lå på kjøkkenet). Noe sa til meg at nå var livet mitt over. Nå skulle jeg dø. Så jeg skulle finne et vann og drukne meg selv. Jeg la meg i et sånn kloakkrør under jorden i håp om å drukne. Etter å ha ligget der i 10 minutter innså jeg hvor dumt det var. Jeg fikk haiket meg til en buss som faktisk kjørte meg helt hjem..
Sitat av bz3rker Vis innlegg
jeg begynte å gå fra en fest i 11 tiden for å rekke siste bussen hjem,
desseverre kom jeg for sent til buss så jeg måtte gå hjem,
dette var en utrolig dålig idè for jeg har relativt dålig rettnings sans plus at jeg var dritings, så jeg endte opp med å gå i 8 timer=/
hadde tomt batteri på telefonen så jeg fikk ikke ringt etter taxi llr noe sånnt heller
Vis hele sitatet...
Du var dritings og gikk 8 timer bare for å komme deg hjem? Høres jo usannsynlig ut, da. Hvorfor sov du ikke bare hos h*n som hadde festen?
usannsynlige ting pleier jo som oftest å skje i fylla
Sitat av Likegyldig Vis innlegg
Du var dritings og gikk 8 timer bare for å komme deg hjem? Høres jo usannsynlig ut, da. Hvorfor sov du ikke bare hos h*n som hadde festen?
Vis hele sitatet...
Kan jo hende han måtte hjem pga jobb eller noe =)
Vel.. Har vi ikke alle våre "uhell".

Husker en gang da jeg og eks kjæresten min fått lånt leiligheten til mor hennes. Det hele endte jo selvsagt i en god fest. Jeg kan vel allerede innrømme (for min egen del, som du snart finner ut) at jeg var sørpe full.

Jeg hadde somlet meg ut av leiligheten etter og ha blandet meg en saftsuser (hjemmebrent + saft), men syntes den var litt for sterk.
Så meg i rundt etter en vannkilde, heldig som jeg var, så jeg ei elv ca. 2-3 km unna.
Gikk hele veien til elva og fylte på mer vann på drammen min. Fikk så plutselig lyst til og vade, plumpet uti elva og gikk å gikk mens jeg hørte på musikk på min telefon.

Etter ei lita stund gikk jeg tilbake til leiligheten, der søskenbarnet mitt lovte meg to esker snus hvis jeg kledde av meg og tok på meg g-stringen til mammaen til eks kjæresten min. Selvsagt sa jeg ja og det ble tatt en masse bilder hvor ballene mine hang ut og dinglet i ei alt for lita stringtruse..

Meget flaut å se disse bildene i etter tid.. Ta på seg stringtruse er OK, men ikke svigermor sine!
Sist endret av M. Inconnus; 24. oktober 2009 kl. 23:03.
haha den var morsom zolantor
Har ingen morsomme historier, men kan fortelle om en kar fra nærmeste by. Han var godt beruset og skulle på do for å tømme systemet. Han hadde klart å sovne av når han dreit og lå dermet på gulvet i koma med en klatt ved siden av seg. Døren var ulåst og uvedkommende kom inn på toalettet. Det ente med at stakkaren fikk dobørsten trødd opp i ræva mens det hele ble filmet. Filmen skal ha lagt på YouTube i ca. 20 minutter til det ble fjernet. Det verste er at stakkaren tok det med et smil når han ble fortalt hva som hadde skjedd.
Gnidd meg i kjeften med en dasskost, say no more...
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har ingen morsomme historier, men kan fortelle om en kar fra nærmeste by. Han var godt beruset og skulle på do for å tømme systemet. Han hadde klart å sovne av når han dreit og lå dermet på gulvet i koma med en klatt ved siden av seg. Døren var ulåst og uvedkommende kom inn på toalettet. Det ente med at stakkaren fikk dobørsten trødd opp i ræva mens det hele ble filmet. Filmen skal ha lagt på YouTube i ca. 20 minutter til det ble fjernet. Det verste er at stakkaren tok det med et smil når han ble fortalt hva som hadde skjedd.
Vis hele sitatet...
Fant noen han på et toalett, og stappet en 'dokost' i stumpen på han? Finner det ikke morsomt, men opphissende kanskje.
Aner jeg en sammenheng mellom Muradi og Ondskap sine historier?

Dummeste jeg har gjort er å hoppe på trampoline, vondt. Våknet opp på trampolien dagen etter, dritkald og sammen med ei jeg knapt kjente.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Aner jeg en sammenheng mellom Muradi og Ondskap sine historier?
Vis hele sitatet...
Aner ikke. Tror det finnes mange dasskost historier der ute.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Aner jeg en sammenheng mellom Muradi og Ondskap sine historier?

Dummeste jeg har gjort er å hoppe på trampoline, vondt. Våknet opp på trampolien dagen etter, dritkald og sammen med ei jeg knapt kjente.
Vis hele sitatet...
Leste ikke hans historie engang lolz..
Min er ivhertfall sann o0

Kjenner meg igjenn i din historie faktisk... x)
har måtte ringe min søster da jeg var på kurs i byen der hun bor for å bli låst inn, når hun lurte på hvor jeg var så svarte jeg som sant var: står og tisser på sykkelen din. dette var på fredagen og det ble en lang helg