Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 23414
Nå skal dere høre. De andre gutta i bandet mitt har det med å kødde meg meg, og nå begynner jeg å bli drittlei

Nå har de klart å putte underarmshår i røyken min, og putta fyrverkeri i røyken min. Og gjordt andre diverse ukule ting, nå er det time for revenge.


Jeg har en ide, siden det kun er en dass der vi øver med bandet, så hadde det vært jævla morro å åutta lakserolje i colaen/ølen deres.

Så de ebgynner å krangle om hvem som får drite på dassen, hehe.



Er det noen som har en ide om andre ting jeg kan gjøre med de?

(Gjerne litt flaut, da det stort sett alltid kommer jenter og besøker oss åp øvingene, hehe)
Tror du har et godt utgangspunkt med planen din, men for å gjøre det hele ekstra herlig så kan du jo foreviggjøre hele seansen på film og legge den ut nFF/internettene
*Superlim på trommestikkene.
*strøm i gitaren.
*inbille dem at de har ukas urørt.
*tran i colaen.
*Skru løs trommene.
*forrige ukes lotto-sending på video. Sørg for å bytte ut den enes lottokupong en en fake som har forrige ukes lottotall.
*umbrakonøkkel på thrust-roden på halsen på gitaren.
*kødderinge 3 ggr til han ene... 4 gangen kobler du sammen han og mora på tlf.
*melde de andre i bandet inn i mr.music (umulig å melde seg ut!)
*Melde de inn i Jehovas vitner!
*"Låne" tlf til en av dem og sende sms til ALLE damene på tlf : "Det er ingen enkel måte å si dette på, men jeg har HIV. Du MÅ snarest sjekke deg!"

Den siste er min favoritt.

Ikke bli uvenn med meg
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg liker den pranken der du skjenker vennen din skikkelig full også når han besvimer så kler du av han og tørrpuler han i rumpa. Så dagen etterpå våkner han opp og har skikkelig vondt i rumpa også snur han seg og bare "Hva faen gjør du i senga mi og hvorfor har jeg så jævla vondt i rumpa?!?!?!" og du bare "FORDI JEG PULTE DEG I RÆVA OG BESVIMTE ETTERPÅ FORDI AT ORGASMEN VAR SÅ JÆVLA HERLIG! BLE HELT LAMMA!" Også bara HAHAHAHA, ikke sant? Men så kommer vi til det beste da; uka før så du til at du hadde masse kjønnssykdommer ved å gå omkring og pule de billigste og jævligste fittene du kunne finne!

Ja, det er riktig at det er snakk om ganske mye arbeid og planlegging som må til her, men det er virkelig en evig klassiker! Kompisen min Fredrik kom seg aldri helt etter den as.
Sitat av Malbolgia
Jeg liker den pranken der du skjenker vennen din skikkelig full også når han besvimer så kler du av han og tørrpuler han i rumpa.
Vis hele sitatet...
Liker ikke helt det faktum at du FAKTISK puler han i ræva jeg da... Ikke alle har guts nok til det... Bruk heller litt sandpapir ellerno....
Det sies : det er ikke den som puler en person i ræva som er homo, men faktisk den som blir kjørt!
Definer ordet som du vil. Det er handlingen som ikke passer for meg
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du kan jo mekke til noe skikkelig kraftig superlim på dassen etter du har hivi lakserolje i colaen deres da :P
Du kan ejakulere på gitarstrengene og trommestikkene.
Eller pule søstera til han ene og sende bilder av det til han... Spørs om det er så lurt men...
Du kan ejakulere i tobakken, tørke den og putte den i pakken hans...
Skjenke de dritings, kle de opp i sexy dameundertøy, ta bilde av det med mobilen deres, og sende til hele telefonlista går jo også an...

Det å gå løs med skrujern på absolutt ALLE tinga deres er jo alltid like gøy!
Du kan legge ei melk et sted de ikke finner den(f.eks. i et lite rom i sekken deres) og vente til den er så rotten at den eksploderer(skjedde med en kamerat av meg, lukta hest og helvete så han måtte kaste hele sekken)
Det du blant annet kan gjøre er å løsne trommeskinnet endel. Etterhvert vil det gi etter tromma kollapser.

Ikke vær beskjeden med lakseolja, pøs på så mye som mulig, da blir det mest morro.

Hvis du i tillegg smører døringen med olivenolje først, så blir de sittende der å skli. Så kan du wrappe litt gladpac over dassen, men under ringen... De er antagelig så dritsjuke at de ikke legger merke til det, før all møkka ligger igjen på toppen :P
Folkens, det er jeg som spiller trommer i bandet, så å kødde med settet mitt er uaktuelt, hehe.


Takk for ideene folkens!

Det er bare å fortsette å skrive hvis noen har noen fler lure ting på lager

Jeg trenger det, hehe.
Triks fra programmet Homewrecker: Gelantin i dass
Sitat av Odne
*Superlim på trommestikkene.
*strøm i gitaren.
*inbille dem at de har ukas urørt.
*tran i colaen.
*Skru løs trommene.
*forrige ukes lotto-sending på video. Sørg for å bytte ut den enes lottokupong en en fake som har forrige ukes lottotall.
*umbrakonøkkel på thrust-roden på halsen på gitaren.
*kødderinge 3 ggr til han ene... 4 gangen kobler du sammen han og mora på tlf.
*melde de andre i bandet inn i mr.music (umulig å melde seg ut!)
*Melde de inn i Jehovas vitner!
*"Låne" tlf til en av dem og sende sms til ALLE damene på tlf : "Det er ingen enkel måte å si dette på, men jeg har HIV. Du MÅ snarest sjekke deg!"

Den siste er min favoritt.

Ikke bli uvenn med meg
Vis hele sitatet...
Er du klar over hvor mye skade du gjør ved å fucke med noe så sensitivt som en truss-rod? Det er langt over grensa. Strøm er forresten livsfarlig.
du fjerner nøkkelen til dass-døra. deretter pøser du på med lakserolje i colaen.. og mens offeret sitter og pusher som faen, stikker du utfor og henter inn alle de kjekke damene som du har skaffet for anledningen

evt. sperme i hårvoks-boksen?
Avføringsmiddel i Cola/Øl (Massevis) pluss gladpack på dassen er en sikker vinner...

Strøm er en dårlig ide. Kan fort gå VELDIG galt...
Sitat av Forconin
Avføringsmiddel i Cola/Øl (Massevis) pluss gladpack på dassen er en sikker vinner...

Strøm er en dårlig ide. Kan fort gå VELDIG galt...
Vis hele sitatet...

enig, er liksom ikke vits å drepe kompisen(e)
Kommer jo ann på hvor mye strøm det er snakk om da!
Tror ikke han kjører på direkte fra stikk-kontakten.

Sjokoladepudding med spærm i vanlinjesause er fin..
Sitat av SkiM
Kommer jo ann på hvor mye strøm det er snakk om da!
Tror ikke han kjører på direkte fra stikk-kontakten.

Sjokoladepudding med spærm i vanlinjesause er fin..
Vis hele sitatet...
Trengs ikke alt for mye strøm for å påvirke hjertet...
Napp loffen en gang om dagen i en hel uke, og samle på spermet. Så blir det det lille ekstra i sausen.
piss i skoene deres!
Sitat av andios
Triks fra programmet Homewrecker: Gelantin i dass
Vis hele sitatet...
Forklar nærmere? *20 karakterer*
Gelatin blir stivt. Gele vet du. Det blir som å drite på gele.
evt. at du drar gladpack over dasskåla og legger setet ned i håp om at noen setter seg ned å driter
Trenger noen tips selv, jeg og en kompis pleier å dra spøker på hverandre og som regel sloss vi om de samme damene, men ikke denne kvelden:

Scenario: Sen kveld på byen, avtaler nach hjemme hos meg. Jeg, ett par kompiser og noen damer. Etter å ha helt i meg halvannen flaske sprit i løpet av kvelden er fyllebrillene tatt på og......

Jeg ender selvfølgelig opp i seng med ei som ikke så ut som ett glansbilde ( fant jeg ut dagen etterpå )

Jeg våkner, kommer til meg selv og hiver ut alle som er hos meg og regner med jeg aldri skal se ho dama igjen. Han ene kompisen min gikk nesten like langt med venninna hennes, men kom til seg selv og stoppet. Derfor har jeg fått høre en del spøker ang.den kvelden. Men det toppet seg 3 uker etterpå.

Kompisen min er på utdanningsmesse når han får øye på de to jentene fra den kvelden. Hva gjør han? Jo, han går bort å sier til ho jeg havna i seng med at jeg har bedt han gi ho telefonnummeret mitt i tilfelle han så dem igjen osv... Sa at jeg hadde hatt den beste natta i mitt liv osv...Så ringer han meg og forteller hva han har gjort.....

3 timer senere får jeg første melding... Og siden har det ikke stoppet.... Noen forslag til hevn? Kan selvfølgelig sende nr hans som venninna hennes vil ha, men vil gjøre noe værre.. Det å sende nr blir altfor enkelt...

TIPS TAKK!!!!
Hmm. Fæl en?

Ok, skjenk kompis og en til skikkelig skikkelig fulle. Få de til å sovne i samme seng.
Kle av begge klærne. Bruk en tannbørste med tannkrem i rompa til kompis så det svir skikkelig når han våkner opp. (Nasty greier menmen...) Legg dem i "skje-stilling" og sett opp webcam/videokamera for å se hvordan han reagerer når han våkner opp med en naken kamerat liggende bak seg og har en syk svie i ræva... :P

Kan forårsake voldelige reaksjoner...
Sitat av Forconin
Hmm. Fæl en?

Ok, skjenk kompis og en til skikkelig skikkelig fulle. Få de til å sovne i samme seng.
Kle av begge klærne. Bruk en tannbørste med tannkrem i rompa til kompis så det svir skikkelig når han våkner opp. (Nasty greier menmen...) Legg dem i "skje-stilling" og sett opp webcam/videokamera for å se hvordan han reagerer når han våkner opp med en naken kamerat liggende bak seg og har en syk svie i ræva... :P

Kan forårsake voldelige reaksjoner...
Vis hele sitatet...

om jeg ikke hadde tatt selvmord, så hadde jeg BODD hos psykologen..
Sitat av handy.
om jeg ikke hadde tatt selvmord, så hadde jeg BODD hos psykologen..
Vis hele sitatet...
Selvsagt viktig å opplyse om at det var en spøk etter en liten stund da.. :P

Har hørt om at dette har blitt gjort en gang (Der jeg fikk ideen fra).. Endte med at han som lå bak havnet på sykehus en god stund.. Så vær forsiktig iallefall. Hehe
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Eller bare gjør noe så slemt som å forklare situasjonen til mødrene dems. Samma hvor hardbarka dem er finnes det alltid ett eller flere ømme pungt, og mødre er ofte en av dem. Finnes ikke noe morsommere enn å se "menn" bli oppkjeftet av mora si
Sitat av Antim0n
Eller bare gjør noe så slemt som å forklare situasjonen til mødrene dems. Samma hvor hardbarka dem er finnes det alltid ett eller flere ømme pungt, og mødre er ofte en av dem. Finnes ikke noe morsommere enn å se "menn" bli oppkjeftet av mora si
Vis hele sitatet...
Nei fysj, tysting er ikke bra. Pluss ender nok sikkert i en motreaksjon av samme sort...
ta fingeren til en av kammeratene i lunkent vann når de sover (det merker de heller ikke). Da pisser de på seg. har gjort det hundre ganger.
Sitat av Sabbi
Forklar nærmere? *20 karakterer*
Vis hele sitatet...
kjør masse gelepulver ned i dassen, så stivner det og voila du har en fin fast overflate som blir lite morro å gå på dass på, kan gjerne kombineres med lekseroljeprenken din

tvnorge lager sikkert en halvferdig replica av homewrecker snart så da kan du ringe inn der så kommer sikkert shortcut og fucker opp rommet dems

eller hva med å komme inn til folka midt på nattaa og vokse ballene dems, legge på papir som skal rives av, så vekker du dem mens du står der med en fin smil og klar til å rive manndommen dems av


eller klipp ord ut av se&hør og sett sammen et litt merkelig kjærlighetsbrev fra, "onkel vigleik" eller no.

ellers så har du favorittvarianten min som har knytteneven din i hovedrollen...
Hell litt avføringsmiddel og piss litt nedi drikka deres. Dette må filmes!
Vis så filmen å se alle reaksjoner
Sitat av Dark
Folkens, det er jeg som spiller trommer i bandet, så å kødde med settet mitt er uaktuelt, hehe.


Takk for ideene folkens!

Det er bare å fortsette å skrive hvis noen har noen fler lure ting på lager

Jeg trenger det, hehe.
Vis hele sitatet...
Spill ekstra fort å masse feil, konsekvent på hver eneste sang en hel øving. Tukle så med gitarene slik at de er konsekvent falske. Skyld deretter på dem
Jeg gjorde en fin en på en kompis en gang. Sto ute og shotta 96% rett fra flaska, hadde på forhånd pissa i ei fantaflakse (1 del fanta 4 deler urin). Påsto at fyren ikke turte å shotte, og da nekta han selvsagt. Ga han spriten så shotta han, så sa jeg - skyld ned med dette. Det gjorde han og han spydde masse.
En bra en fra "how high" er jo å ejakulere i masse vanilje donuts og ta bilder av det mens du gjør det, deretter kan du legge bildene i bunn av en eske med donuttene oppå. Så når de har spist opp alle, vil de se bildene av hva de nettop spiste :-)
Legekontor har et "du har blitt far"-skjema...fyll ut og send i posten
Sitat av drwho
En bra en fra "how high" er jo å ejakulere i masse vanilje donuts og ta bilder av det mens du gjør det, deretter kan du legge bildene i bunn av en eske med donuttene oppå. Så når de har spist opp alle, vil de se bildene av hva de nettop spiste :-)
Vis hele sitatet...
Det var vel en hund som ejakulerte i den filmen? Og den hadde masser av det, for å si det slik Og forresten så var det vel ikke How High en gang. Filmen du mener er nok
Van Wilder, http://www.imdb.com/title/tt0283111/
Sist endret av b1rken; 17. februar 2006 kl. 15:26.
Sitat av b1rken
Det var vel en hund som ejakulerte i den filmen? Og den hadde masser av det, for å si det slik Og forresten så var det vel ikke How High en gang. Filmen du mener er nok
Van The Man.
Vis hele sitatet...
Nei, det var i Van Tha Man at det var en hund som ejakulerte Og da var det pølser de hadde spermet oppi, ikke donuts.

Innled en seriøs samtale med foreldrene til kompisene dine, uten at kompisene dine er tilstede. Fortell foreldrene at kompisene dine har sagt til deg at de er homofile elns. Har en kompis som gjorde det, og foreldrene ville ikke tro ungen sin som selvfølgelig påsto at han ikke var homofil
Sitat av Ablaze
Er du klar over hvor mye skade du gjør ved å fucke med noe så sensitivt som en truss-rod? Det er langt over grensa. Strøm er forresten livsfarlig.
Vis hele sitatet...
Skade i området 2000-6000kr. Må jo sende gitaren in til justering, med mindre noen i bandet er utdannet gitartekniker.

Men angående strømmen er har du rett. Det var over the top!
Dæng, må unngå å erte på meg en freak... Har ikke lyst på noe i rumpen min. Det er kun en utgang
Vet ikke hvor god du er til å fotofikle men hvis du er god så kan du jo finne et bilde av en seng med en jente og en gutt i(eller kanskje to gutter), et bilde av de to i bandet og lage bilder av de to til sengs med hverandre eller venninnene til kjærestene deres eller noe(har de kjærester?)send så til kjærestene til de og kanskje til mødrene... Da blir det bråk!
Ellers kan du jo file/sage i gitarstrengene like før en konsert sånn at de akkurat ikke ryker men derimot ryker mitt i en sang. Blir flaut å stå der på senen uten noe å spille på
Prøv også å stjele bilen til en av de og kjør forbi en fotoboks i 100 km/t.
Ikke glem å gjøre som Toska, anskaff skjegg og briller(mørke) slik at de ikke kjenner deg igjen
Plastfolie over doen+lakserolje har jo blitt nevnt av flere, vil bare si at det også er en bra kombinasjon
Kommer til å bli et søl men

Foresten, hvilke instrumenter spiller de på?
De spiller Gitar og bass/vokal de andre gutta. ser det kommer masse kule ideer her.


Sitter å gliser når jeg leser emnet
Sitat av mortimer
Trenger noen tips selv, jeg og en kompis pleier å dra spøker på hverandre og som regel sloss vi om de samme damene, men ikke denne kvelden:

Scenario: Sen kveld på byen, avtaler nach hjemme hos meg. Jeg, ett par kompiser og noen damer. Etter å ha helt i meg halvannen flaske sprit i løpet av kvelden er fyllebrillene tatt på og......

Jeg ender selvfølgelig opp i seng med ei som ikke så ut som ett glansbilde ( fant jeg ut dagen etterpå )

Jeg våkner, kommer til meg selv og hiver ut alle som er hos meg og regner med jeg aldri skal se ho dama igjen. Han ene kompisen min gikk nesten like langt med venninna hennes, men kom til seg selv og stoppet. Derfor har jeg fått høre en del spøker ang.den kvelden. Men det toppet seg 3 uker etterpå.

Kompisen min er på utdanningsmesse når han får øye på de to jentene fra den kvelden. Hva gjør han? Jo, han går bort å sier til ho jeg havna i seng med at jeg har bedt han gi ho telefonnummeret mitt i tilfelle han så dem igjen osv... Sa at jeg hadde hatt den beste natta i mitt liv osv...Så ringer han meg og forteller hva han har gjort.....

3 timer senere får jeg første melding... Og siden har det ikke stoppet.... Noen forslag til hevn? Kan selvfølgelig sende nr hans som venninna hennes vil ha, men vil gjøre noe værre.. Det å sende nr blir altfor enkelt...

TIPS TAKK!!!!
Vis hele sitatet...
Legge inn kontaktannonse i ett gayforum el. lignende med hans tlf nr?
Sitat av Dark
De spiller Gitar og bass/vokal de andre gutta. ser det kommer masse kule ideer her.
Sitter å gliser når jeg leser emnet
Vis hele sitatet...
Bra Gleder meg til bilder(hint hint)

Fikk en god idé under middagen foresten. Notaravis lå på bordet...
Dere har sikkert noen guttekvelder hvor dere ser på film eller noe, hva med å legge inn en annonse i en(eller flere)avis(er)hvor det står at han har visning tilfeldigvis når dere har guttekveld ...
Midt under guttekvelden kommen en haug snåle folk inn og vil titte og kjøpe huset/leiligheten hans
Så dere Asbjørn eller hva han nå heter i julekalenderen på tv2? Han hadde visning uten å mene å selge huset
(dette kan seff kombineres med lakseroljen...han bare på do men samtidig hive ut en haug snålinger som vil ha leiligheten hans )

Mens vi er inne på annonser, en annen idé er jo å sette inn en salgsannonse med yndlingsgitaren hans. Masse folk som plutslig ringer og vil ha den
En klassiker er jo å vente til en av dem er døddrukken på sofaen, legge armene hans ut til siden, bæsje i begge hendende og kile ham på nesa... Men det skal litt til å pulle den off.
Har gode erfaringer med avføringsmiddel! Gav en kompis i militæret en dore på ca. 30-40 dråper av dette edle vannet, det endte med at han dreit 4 ganger sammekvelden som han drakk det, 21 ganger natten/dagen derpå og 5-7 ganger dag nr.3!
Sitat av Henriken
Bra Gleder meg til bilder(hint hint)

Fikk en god idé under middagen foresten. Notaravis lå på bordet...
Dere har sikkert noen guttekvelder hvor dere ser på film eller noe, hva med å legge inn en annonse i en(eller flere)avis(er)hvor det står at han har visning tilfeldigvis når dere har guttekveld ...
Midt under guttekvelden kommen en haug snåle folk inn og vil titte og kjøpe huset/leiligheten hans
Så dere Asbjørn eller hva han nå heter i julekalenderen på tv2? Han hadde visning uten å mene å selge huset
(dette kan seff kombineres med lakseroljen...han bare på do men samtidig hive ut en haug snålinger som vil ha leiligheten hans )

Mens vi er inne på annonser, en annen idé er jo å sette inn en salgsannonse med yndlingsgitaren hans. Masse folk som plutslig ringer og vil ha den
Vis hele sitatet...
Ikke salgsannonse!

Legg ut gitaren på Finn.no - i kategorien gis bort - da ringer det hundrevis av folk...
Triks fra programmet Homewrecker: Gelantin i dass
Vis hele sitatet...
Homewrecker, hvilken kanal er det på? Går det ann å se på nett?
Homewrecker går på MTV, en kanal som er med i Viasats parabolpakke (nevner Aiasat pga. at mange med kabel har mistet MTV)
Sykt mye elendige ideer her!
Smør in vokalmikken med noe usjarmerende. Uskyldig, men morro.
Klassiker på slutten av turneer...
Kyllingfett på doringen. "Shwoop, plask!" Slår ikke feil.
Denne posten begynner å bli noen dager gammel, har du bestemt deg for hvilke spøker du skal gå for Dark?
Og Thedeeq har et poeng, legg den ut som gratisvare, da får du masse respons pluss at jeg tror anonsen blir gratis
Mener Lille My hadde det gøy med å gi bort forskjellige ting på kødd uten at det kostet hun en krone