Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 32882
Har lenge vært på utkikk etter en tatovering, men har ikke funnet noe motiv som jeg vil ha.. Hvis jeg først skal ta tatovering, skal det være en jeg synes er fet, men jeg vet ikke helt hva slags tatovering jeg skal ha.. Det blir nok enten på armen, brystet eller ryggen.. Tribal eller et fett motiv..

Lurer på om noen av dere kan anbefale noen sider med diverse tatoverings motiver på?
Min mening til dette er, at om du skal ha det tattis, så mekke en fet en selv! som ingen andre har


Kjipt å se en dude med helt lik tatto på stranda :P
Ville ha laget ett selv...
Men skulle jeg hatt en tatoo, så skulle motivet betydd noe spesielt for meg... noe som betyr noe, som jeg elsker (ikke damer, ettersom de skiftes i lag med sokker) som f.eks. ekstremsport eller musikk...
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00202/caesar_202351a.jpg

Neppe noen andre som har den der.
Sier meg enig med Pumpkin og MannY her, finn fram tegneblokka og begynn å sketche.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Hva med å tatovere nFF et eller annet sted?

Eller kansje det er for de mer hardcore freakene her?
Denne tattoverer jeg rundt håndleddet på tirsdag
http://jesper.rocking.no/tattoo.jpg
nff er jo en go ide kanskje noen sponser?
Hadde vært litt gøy med noe orginalt og, sånn som den der Digital, men nå er den liksom tatt.
Strekkoder og "made in norway" er også litt utdatert...
Men der trengs det endel tenking og fantasi til!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Kjenner ei adoptert jente fra kina, når hun møtte sine biologiske foreldre i fjor sommer spanderte de en tatovering til henne. Mellom skuldrene har hun en strekkode og "made in Kina". Den er knall synes jeg
Sitat av Digital Hybrid
Denne tattoverer jeg rundt håndleddet på tirsdag
http://jesper.rocking.no/tattoo.jpg
Vis hele sitatet...
Hvor mye kostet den?
Jeg spurte en jente jeg kjenner som går tegning, form og farge om hun kunne tegne opp en tattis til meg som jeg skal ha under navelen.
Ta en mann som klipper gresset
Har du stor navle og mage, ta ei dame som skrever over navelen din. det er morro
Sitat av Digital Hybrid
Vis hele sitatet...
Den likte jeg!! den var faktisk rå!
du kan jo kjøre den klassiske:

Made in MOM
by Dad

slik som et sånn made in taiwan stempel

--
Jeg selv ville ha fortrukket en tatovering av mitt lag. Vålerenga ender nok opp en VIF-logo på armen etterhvert
Sist endret av Thedeeq; 16. januar 2006 kl. 01:06.
Tatoveringer er faktisk litt kult, men bare hvis det er noe originalt.
Jeg hadde litt (u)flaks nyttårsaften, endte opp på nashspill på ei tatoveringssjappe, og selvfølgelig etter veldig mye sprit fant jeg ut at jeg skulle ha ei tatovering.
Endte opp med en brødrister tatovert på venstre skulderblad på ryggen.
Første tatovering og greier, men har ikke angret i ettertid, selv om det faktisk er en brødrister jeg kommer til å ha på kroppen til jeg dør.
Grunnen til at jeg ikke angrer er jo fordi det er så utrolig orginalt, husker ikke hvorfor det ble en brødrister, men fornøyd er jeg. En annen ting med tatovering er faktisk følelsen av å ta den, det var en form for deilig smerte.
Så til trådstarter, som andre her har sagt, ei tatovering MÅ være originalt, og du må være fornøyd med den om både 10 og 20 år. Du trenger ikke stå for den, men du må like den.
Selv ser jeg for meg hvor overaska pleieren på aldershjemmet jeg havner på om 50 år blir sjokkert når hun vasker ryggen min og ser en brødrister, can`t wait
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Jeg går selv å vurderer tatovering, skal vel ta denne http://www.home.no/kim-klevengen/tattoo.jpg på enten overarmen eller ett av skulderbladene/ i mellom de. Odins Merke på lillestrøm er btw anbefalt sjappe=)

Edit: Den saksa med stiplet linje vil jeg også ha...
Sist endret av Laivindil; 16. januar 2006 kl. 02:01.
gå til en tattovør, di er somregel noen guder til å teine, har litt tattoveringer selv og av di tattovørene som jeg har snakket med er d ingen som synes det er noe annet enn morsomt når en i 18-20 årene kommer med enn teining som personen selv har teint.. hvis ikke det er en person som virkeligt kan teine. men poenge var at vist du har lyst på tattovering så gå til en tattovør å si at du vill ha ett fett motiv så hjelper han deg med å finne frem noe du liker. men uansett ka du gjør, ikke tattover tribal, du angrer etter 2 måner å du ser en annen komme ut fra samme tattoosjappe som deg med prikk lik tattovering
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
tegne* Det staves tegne !
Jeg har selv tattovering på underarmen, men har aldri sett noen andre med samme tatovering. Det nærmeste jeg har sett var faktisk en bærte som hadde en lignende drage, men i litt større utgave og da på leggen. Det var _ikke_ den samme, men en som lignet litt. Med mindre du tar noe helt standard, så tror jeg ikke sjansen er så utrolig stor for at man kommer over noen andre med samme tattis, i alle fall ikke utført på samme måte. Velg en litt uvanlig plass, og be om å få den litt større eller mindre enn det som er vanlig da, så blir jo motivet uansett unikt. Selvsagt kan det være tøft å ha en selv-tegnet, men da bør du helst være litt flink å tegne.

Det viktigste er å velge noe som du kommer til å trives med, og ikke angre på.
Sist endret av Psy_Illusion; 16. januar 2006 kl. 02:45.
Kommer du med en "skisse" så tegner dem den ren til deg..

Made in Norway under venstre fot kilte no jævli.. har også en H på halsen..

(edit av Psy: Fjerna dobbeltposting)
Sist endret av Psy_Illusion; 16. januar 2006 kl. 02:56.
Made in Norway var litt artig. Vi har drevet å spøkt med å stemple "made in Singapore" under foten på broren min, siden han var født der. Skal anbefale han å tattovere det i stedet!

Hvorfor en H på halsen forresten?
Beste er et anker med Mom under
En tideligere kompis har I.H.A.C (I Hate All Cops) på venstre knoker og på A.C.A.B (All Cops Are Basterds) høyre eller omvendt.. vet verken hvor orginalt eller kult det er men..
Sitat av The_WEB_KILLER
En tideligere kompis har I.H.A.C (I Hate All Cops) på venstre knoker og på A.C.A.B (All Cops Are Basterds) høyre eller omvendt.. vet verken hvor orginalt eller kult det er men..
Vis hele sitatet...
Vet nå ikke helt hvor kult det der er. Men en smakssak...
Sitat av L0rdMeL
Tatoveringer er faktisk litt kult, men bare hvis det er noe originalt.
Jeg hadde litt (u)flaks nyttårsaften, endte opp på nashspill på ei tatoveringssjappe, og selvfølgelig etter veldig mye sprit fant jeg ut at jeg skulle ha ei tatovering.
Endte opp med en brødrister tatovert på venstre skulderblad på ryggen.
Første tatovering og greier, men har ikke angret i ettertid, selv om det faktisk er en brødrister jeg kommer til å ha på kroppen til jeg dør.
Grunnen til at jeg ikke angrer er jo fordi det er så utrolig orginalt, husker ikke hvorfor det ble en brødrister, men fornøyd er jeg. En annen ting med tatovering er faktisk følelsen av å ta den, det var en form for deilig smerte.
Så til trådstarter, som andre her har sagt, ei tatovering MÅ være originalt, og du må være fornøyd med den om både 10 og 20 år. Du trenger ikke stå for den, men du må like den.
Selv ser jeg for meg hvor overaska pleieren på aldershjemmet jeg havner på om 50 år blir sjokkert når hun vasker ryggen min og ser en brødrister, can`t wait
Vis hele sitatet...
Brødrister
Av alle ting
Klipp her greien er heller ikke så dum
Og du med en ting under foten, når skal folk kunne se tatoveringen?
Når du en skjelden gang soler deg?

En i klassen har en alv nedover ryggen så når hun går i en genser med stor hals titter alven ut bak.
Hvis du er gutt tror jeg neppe du liker å reke rundt i storhalset genser, men en tatovering som titter frem fra et eller annet sted er jo litt gøy
Jeg ville heller tegnet et motiv selv (eller spørre noen flinke tegnere), og trives med motivet i minst halvt år før man tatoverer. Tatovering varer jo evig - og du bør være sikker på motivet. Med mindre om du er desperat etter å ha tatovering bare fordi andre har det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av L0rdMeL
Tatoveringer er faktisk litt kult, men bare hvis det er noe originalt.
Jeg hadde litt (u)flaks nyttårsaften, endte opp på nashspill på ei tatoveringssjappe, og selvfølgelig etter veldig mye sprit fant jeg ut at jeg skulle ha ei tatovering.
Endte opp med en brødrister tatovert på venstre skulderblad på ryggen.
Første tatovering og greier, men har ikke angret i ettertid, selv om det faktisk er en brødrister jeg kommer til å ha på kroppen til jeg dør.
Grunnen til at jeg ikke angrer er jo fordi det er så utrolig orginalt, husker ikke hvorfor det ble en brødrister, men fornøyd er jeg. En annen ting med tatovering er faktisk følelsen av å ta den, det var en form for deilig smerte.
Så til trådstarter, som andre her har sagt, ei tatovering MÅ være originalt, og du må være fornøyd med den om både 10 og 20 år. Du trenger ikke stå for den, men du må like den.
Selv ser jeg for meg hvor overaska pleieren på aldershjemmet jeg havner på om 50 år blir sjokkert når hun vasker ryggen min og ser en brødrister, can`t wait
Vis hele sitatet...
Bilde bilde bilde! Den tattisen må jeg seriøst se
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Den feteste tatoveringen man kan ha, er(hvis man har ølmage) en badeball på magen!
spetznaz: Åj! Gikk glipp av det requeste der, skal få ordna et bilde!
Hei, jeg har sykt lyst og ta tattoo snart, men jeg lurer på hvor gammel jeg bør være... jeg er bare 16 år, men jeg skal ta på pulsåra. Jeg tenker på at en tattoo strekker seg og blir stygg når kroppen vokser, men man vokser vel ikke noe spessielt mye der vel? eller bør jeg vente et par år til?
Hva med å tattovere en av ballene svart med 8 på ?

Eller gjør som han i Memento (filmen) og tattover ting du må huske.

Eller ta en Prison Break!
Sitat av FntX_Metz
Hei, jeg har sykt lyst og ta tattoo snart, men jeg lurer på hvor gammel jeg bør være... jeg er bare 16 år, men jeg skal ta på pulsåra. Jeg tenker på at en tattoo strekker seg og blir stygg når kroppen vokser, men man vokser vel ikke noe spessielt mye der vel? eller bør jeg vente et par år til?
Vis hele sitatet...
Vent til du blir 18 år så du kan gjøre det på et ordentlig sted ihvertfall...
Sitat av Antim0n
Kjenner ei adoptert jente fra kina, når hun møtte sine biologiske foreldre i fjor sommer spanderte de en tatovering til henne. Mellom skuldrene har hun en strekkode og "made in Kina". Den er knall synes jeg
Vis hele sitatet...
Er du seriøs? Hvis jeg først skulle hatt en tatovering med tekst i, skulle jeg faenmeg ta vært helt sikker på at teksten var stavet rett, hahahaha.
Oida.. Frister hardt å ta den saksa der rundt pannebrasken! Ellers støtter jeg lordmels brødrister. Ikke at trådstarter bør ta en som er lik, men tanken er veldig riktig. skal det være en tattovering bør det enten være noe uhyre originalt/laga sjøl eller så kan det jo være en hyllest til noen (dóg det er sikkert kjedelig å gå rundt og forklare en hyllest hver hang noen ser den?)
Ta et stempel fra en bil eller som nils gjorde: Tennplugg
Hvis jeg skulle hatt tatto skulle jeg hatt av ei dame hvorfor ikke ha det hundre kroner ? : )
Sist endret av gillebo; 20. mai 2006 kl. 21:07.
Sitat av Digital Hybrid
Denne tattoverer jeg rundt håndleddet på tirsdag
http://jesper.rocking.no/tattoo.jpg
Vis hele sitatet...

hehe...en kamerat av meg har den
Ta utgangs punkt i ting du synes er tøft, deretter lager du et motiv. Men ta deg god tid uannsett motiv. Dette skal du ha for resten av livet

p.s Har 3 tattoos selv, vet hva jeg snakker om
Noen forslag:

http://img252.imageshack.us/img252/849/funtattoo9qw.jpg

http://img157.imageshack.us/img157/4219/funtatoo25vy.jpg

http://img157.imageshack.us/img157/5826/funtatoo31rz.jpg

Jepp, da er det galehuset neste...
Hva med et "EXIT"-skilt eller kanskje "NO ENTRY" over rumpeballene?
Sitat av The_WEB_KILLER
En tideligere kompis har I.H.A.C (I Hate All Cops) på venstre knoker og på A.C.A.B (All Cops Are Basterds) høyre eller omvendt.. vet verken hvor orginalt eller kult det er men..
Vis hele sitatet...

Å så stygt.. Det er så gangster. Hva faen skulle vi gjort uten politi?
Sitat av Brope
Å så stygt.. Det er så gangster. Hva faen skulle vi gjort uten politi?
Vis hele sitatet...

Å da skulle vi gjort mye
Hedning: Insert dick here.

Jeg så en homo på TV som hadde tatovert det på ryggen med en pil ned. Etter det har jeg vært litt skeptisk til homser
Er det noen som har anbefalinger på noen tatoveringssjapper i Oslo? Hvis jeg skal få meg tatovering vil jeg at det skal gjøres av noen som er profesjonelle og som jeg kan være sikker på at jeg blir 100 % fornøyde med.
Pip-Boy 3000
Grimdoc's Avatar
Donor
Ja, gjør det heller hos noen profesjonelle. Ikke la en lærling svi inn blekk på deg bare fordi det blir litt billigere.
House of Pain i Storgata 9. Har selv tattovert meg der. Jævlig dyktige folk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vær ihvertfall sikker på at du vet hva den betyr, tattisen din altså. Uansett om du har custom-mekka den osv, mye rart man kan komme borti..uten å gå for langt inn på det, så har jeg selv ett polsk patriot symbol blekka på kroppen..haha, bare morro å tenke på(er ikke polsk nei)