Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225172
Freak.no ja :P Eller freakforum.nu som det het
Første gang jeg kan huske å ha hørt om dette fantastiske forumet var da ett søskenbarn nevnte noe om noen "bombeoppskrifter" på internett (han reffererte hit ja :P ) Dette er kanskje 5,6,7 år siden. Jeg hadde ikke internett hjemme på denne tiden, samt at jeg ikke var så gammel (rundt 10 år), derfor fikk jeg aldri sjekket det videre ut på denne tiden..

I senere tid plukket jeg opp interessen for pyroteknikk og fyrverkeri, da ble dette forumet (eller, nærmere bestemt Warispeace.co.uk) en naturlig plass å loke rundt. Jeg skrev noen innlegg under ett annet brukernavn (2006-2007)..
Jeg var innaktiv en lang stund (ett par år), og brukeren min ble slettet.

Før nyttår 2009/2010 plukket pyroteknikkinteressen seg virkelig opp igjen. Jeg og min bror (sorn), bestillte vår første kjemikalieleveranse fra Polen (keten og likurg).. I denne sammenheng opprettet jeg en ny bruker på forumet = Znerk! Etter den tid har pyrointeressen, samt produksjonen økt ganske mye, og det samme har min aktivitet her. Jeg har lest alt som har blitt postet på pyrodelen de siste 2-3 årene, samt mangfoldige sider på undergrunnsdelen, DIYdelen og ellers det jeg har funnet interessant.

Jeg er en gutt litt over halvegs i tennårene som har interesser som passer godt med forumet. Jeg driver aktivt (ikke så mye på denne tiden av året) med pyroteknikk og liker ellers det meste som har med kjemi, DIY, og elllers teknilogi og hvordan ting fungerer. Undergrunnsdelen av forumet interesserer meg også mye :P Freak.no passer meg derfor meget godt!

Rusmidler har jeg ikke noe videre forhold til, og ønsker heller ikke dette. Derfor har jeg stort sett holdt meg unna det forumet :P

Min tid på forumet nærmer seg derfor 4-5 år, men har kun vært aktiv de siste par åra (leser mye/daglig, og hjelper til der jeg føler at jeg kan bidra

Ellers vil jeg si at dette forumet har gitt meg, og dere, utrolig mye kunnskap, som ellers aldri ville vært der. Hadde vært gøy å møte noen av dere freaks på freakfesten, men henger desverre ett år etter :P

Lenge leve freak.no <3
Sist endret av Znerk; 21. mai 2011 kl. 23:48.
På ungdomskolen (For 6-7 år siden) hadde jeg IKT som valgfag. Hvis jeg da hadde problemer eller skulle finne ut hvordan jeg gjorde ting, søkte jeg på google, som oftest fant jeg svarene på freakforum.nu. Jeg husker jeg ofte skrev feil og gikk inn på freakforum.com hvor bildet som kom opp var en naken dame som sto på henna og var i spagat, dette var ikke så populært for læreren...

Jeg laget meg ikke bruker i den tiden, men jeg lurket ofte, spessielt når jeg skulle finne ut hvordan jeg hacket!

Etter å ha lurket en del, bestemte jeg meg for å lage en bruker i 2007. De første trådene mine var om telneting o.l.


Freakforum har vært av de sidene jeg besøker opptil flere ganger per dag i mange år nå. Det har alltid vært det forumet jeg har brukt mest og vil alltid være det.


Takk til alle freaks som har hjulpet meg oppigjennom og takk til alle for å være supre folk!

Takk Freak!
Google my friend
Gjennom en kompis som viste meg forskjellige triprapporter. Tok tid før jeg fant ut at det var mer enn bare rusforum her.
Digital nomade
trippy's Avatar
Har lurka en god del siden seint i slutten av 05 ish, men så glemte jeg helt freak og kom på freak igjenn i slutten av 06 eller noe. Var vel mest pyro som jeg dreiv med først, så eskalerte det seg mer og mer til rusmidler. Uten freak så tror jeg nok ikke at jeg hadde hatt et så åpent syn til rus, eller prøvd noen rusmidler heller ^^.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gjennom en kammerat som har brukt siden veldig mye....
12 år og på utkikk etter en måte å "hacke" skolepcene på
Sist endret av TheView; 6. juni 2011 kl. 15:47.
Sitat av TheView Vis innlegg
12 år og på utkikk etter en måte å "hacke" skolepcene på
Vis hele sitatet...
Hehe, det var en måte og si det på det og
Googlet diverse ting for maaaaange år siden. Endte alltid opp på freakforum.nu Når jeg hadde funnet svaret, satt jeg i timer og trykket på "Neste tråd", fordi jeg ikke visste at det var noe som het "nye innlegg" eller "Forum" for denslags skyld. mistet deretter siden i noen år, før jeg fant den igjen, og bestemmte meg for å registrere meg med tidenes lameste brukernavn. End of that story.
Kom over link til siden på Google. Kom inn hit og leste raskt gjennom underforumene, tok ikke lang til før jeg bestemte meg for å bli medlem. Dette er nok et forum som blir mye brukt, da mest rusmiddel forumet, men også andre ting jeg synes er interessant
Sist endret av Kruppy; 6. juni 2011 kl. 18:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da jeg hadde lungebetennelse og googlet Cosylan (hostesaft) for å finne info om dens virkning og den første linken som kom opp var en nFF-tråd om hvordan få best best rus-effekt av Cosylan.
Ellers kommer det jo opp nFF-linker når man googler nesten hvilket som helst rusmiddel .
Den lokale narker i Askim fortalte meg om denne siden. Han fikk gode tips herfra...
Via min gode venn Google takk for at jeg fant Dere begge :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
vennen min eier Kripos.net som sikkert mange her kjenner til?
Via en Facebookstatus
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Google søk på noe jeg lurte på :P Fant ut at nFF var genialt..!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg husker ikke. Var mest sannsynlig fjern under registrering.
VG førte meg hit.
Jeg googlet en nettverksissue :-)
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hva har det å si?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Hva har det å si?
Vis hele sitatet...

Nettverksproblem
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Nettverksproblem
Vis hele sitatet...
hæ? (masse bokstaver)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ignifer:Tipper Erlendman trodde du lurte på hva anVa mente med «nettverksissue», men reaksjonen din er tydeligvis på trådtittel, der svaret er noe som «alt del av nso sin store skumle database over brukerne». Eller noe (:
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Ignifer:Tipper Erlendman trodde du lurte på hva anVa mente med «nettverksissue», men reaksjonen din er tydeligvis på trådtittel, der svaret er noe som «alt del av nso sin store skumle database over brukerne». Eller noe (:
Vis hele sitatet...
skjønner.

Det jeg mente er, hvilken rolle spiller det for hvordan jeg kom hit?
Jeg googla meg hit, men er det innteresant å vite for andre?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
skjønner.

Det jeg mente er, hvilken rolle spiller det for hvordan jeg kom hit?
Jeg googla meg hit, men er det innteresant å vite for andre?
Vis hele sitatet...
Ikke vær grumpy nå :P

Viss du leser litt i tråden ser du at det er noen som faktisk har litt mer interessante historier enn din.. Viss du føler at du ikke har noe å biddra med i tråden (noe du tydeligvis gjør), så la være å biddra.. Thats how simple it is..
Sist endret av Znerk; 20. juli 2011 kl. 01:09.
Fra Pål fra Bergen.
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Søkte på ett eller annet på guugle, noe fra freak forum dukket opp

(Skrev egentlig detta bare for å kunne være den som kunne poste svar 1000 på denne tråden )
Vis hele sitatet...
Synd at du ble nr. 1001 da, hehe

Eg fant Freak Forum igjennom googling
Har vært kjent med forumet i lang tid (mange, mange år) via andre nettforum hvor det gjerne blir lenket hit. Min oppfatning har vært at en del særinger har vært her og sjelden blir sensurert. Dette har vært grunnen til at jeg ikke har giddet være her tidligere, men registrerte meg i forbindelse med terroranslagene 22. juli.
googla en e-mail adresse, og havna her. Gud må ha hatt en finger med i spillet tror jeg.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Søkte på norske urban exploring sider og kom over dette forumet. Få norske forum om dette. Prøver å være litt aktiv på andre deler av nFF også der jeg føler jeg har noe å bidra med.
Søkte rundt etter fleinsopp, og kom over en av trådene her
Gjennom venner
Trengte en klagemur. Fant den.
Ville finne ...info... om folk
Gjorde et meget tvilsomt søk i google og fant, ikke overraskende svaret her på forumet.
Sist endret av distilled; 2. august 2011 kl. 17:15.
Havna her etter noen lyssky søk på google for en del år siden. Har lurket her ganske mye siden
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Så at startsiden til storebroren min var http://freakforum.nu, så jeg prøvde!
Har lurket her siden jeg begynte å ta interesse i rusmidler. Fant siden relativt kvikt ved spesifike søk etter folk med erfaring med rus. Følte ikke at jeg hadde noe stort behov for å registrere meg før i dag.
Broren min fortalte meg om det og det så interesant ut
Jeg fikk en liten dose THC, det var interessant. Ville lære mer om rusmidler. Jeg fant denne siden etter litt søking å har vært et medlem etter det. Takk gud for det, er så mye mer en kun rusmidler man kan lære om hær.
Fikk vite det av noen venner
Ja... Det var faktisk for meg også, som for en over her. Var og googla rundt om informasjon om rusmidler. Ville helst unngå propaganda fra myndightene som man svært ofte kommer borti hvis man søker info om sånt.
Da ble det sånn endel ganger, at en kommer borti nFF, og glad vart jeg for det

Ærlig talt, jeg hakke peiling hvor man ellers kunne finne en såpass førstehåndsinfo om saker og ting!
__________

Ble også positivt overraska da jeg så at forumet innholdt mange flere features enn bare usensurert info om cannabis f.eks
Har posta noen innlegg sjøl, og tenker jeg ikke kunne ha fått bedre svar på andre forum. Det har nå vært noen userriøse innlegg også...
Og jeg må si jeg f.eks ikke helt skjønner denne Kp-poeng-funksjonen deres, synes nesten ut som om noen får dritmasse uansett!
Og målgruppen for nFF er kanskje bittelitt ungt for min del??
Ikke sikker..

Anyway; nFF er mangesidig, holder ofte god kvalitet, og jeg er glad jeg har blitt medlem!
Googlllleeee!
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Ja... Det var faktisk for meg også, som for en over her. Var og googla rundt om informasjon om rusmidler. Ville helst unngå propaganda fra myndightene som man svært ofte kommer borti hvis man søker info om sånt.
Da ble det sånn endel ganger, at en kommer borti nFF, og glad vart jeg for det

Ærlig talt, jeg hakke peiling hvor man ellers kunne finne en såpass førstehåndsinfo om saker og ting!
__________

Ble også positivt overraska da jeg så at forumet innholdt mange flere features enn bare usensurert info om cannabis f.eks
Har posta noen innlegg sjøl, og tenker jeg ikke kunne ha fått bedre svar på andre forum. Det har nå vært noen userriøse innlegg også...
Og jeg må si jeg f.eks ikke helt skjønner denne Kp-poeng-funksjonen deres, synes nesten ut som om noen får dritmasse uansett!
Og målgruppen for nFF er kanskje bittelitt ungt for min del??
Ikke sikker..

Anyway; nFF er mangesidig, holder ofte god kvalitet, og jeg er glad jeg har blitt medlem!
Vis hele sitatet...
nFF er det eneste forumet jeg ikke har turt å trolle på. nFF <3


Ja, jeg får kp for ingenting, og jeg synes ikke jeg fortjener dem engang, but then again, who cares?
Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg registrerte meg. Registrerte meg i 2007 og startet ikke å bruke forumet før i fjor da en kompis annbefalte det fordi jeg trengte litt info og hjelp med pc-bygging, som mange andre. Da fant jeg ut at jeg hadde en bruker fra før av med det fengende navnet bamsegutt, og holdt meg til den
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jeg ville lære meg å kultivere sopp.. (derav navnet )

Lærte utrolig mye av tråden til mentalmelt og haddde masse spørsmål i begynnelsen
I accidently Google.
Søkte etter noe på Google...
Som flere andre her, google.
Googlet etter noen narkotiske stoffer.