Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 3256
Opprinnelig postet av Scha
Vi kunne jo hatt no form for hierarki.. crew og pene jenter->vif->folk regga for over 2 år siden->1 år siden... osv.

Scha
Vis hele sitatet...
Det hadde egentlig vært en tåpelig ide
Sikkert mange som har lyst til å sitte sammen med folk de kjenner, eks. vidder ble regga 2001, jeg starten av 2003 og vi skal sitte sammen(tror jeg da)
fikk et bra intrykk av TG da jeg var der sist påske..mulig jeg kommer neste gang, da skal jeg nok sitte i nff rekka

btw eppes_ slett noen PM'r.. innboksen din er full
Vell jeg gleder meg som en liten drittunge.

Slettet nå cyanid.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Bare jeg som synes det er litt tidlig å diskutere dette i begynnelsen av November? Blir bare tull om vi skal begynne å bestemme shit ang. seating allerede nå, da det uansett er ganske usikkert om alle kan/vil/har råd/har tid/får biletter.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Dark: spill kortene dine, så får vi se på hvilken måte du finner ut av det på
faen jeg har ikke lyst til å bli gaff'a....
Opprinnelig postet av bakkus
Jisa..osv :P

Vel, jeg har sterk mistanke om at det iallefall kommer til å være bil tilgjengelig på Hamar, så transport av moderat mengde utstyr innen rimelige avstander burde ikke bli noe problem.
Vis hele sitatet...
Vi bor vel ca. 3 km unna Vikingeskipet, så avstanden burde ikke være noe problem

Dessuten er den ekstremt billige kinamat-sjappa på veien dit, rett ved oss, så bort må man jo uansett.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Jisatsususha
Dessuten er den ekstremt billige kinamat-sjappa på veien dit, rett ved oss, så bort må man jo uansett.
Vis hele sitatet...
Kan noen si meg hvorfor jeg ikke fant den ifjor? Da var jeg både blakk og sulten.
Opprinnelig postet av Maddy
Kan noen si meg hvorfor jeg ikke fant den ifjor? Da var jeg både blakk og sulten.
Vis hele sitatet...
hvis du var blakk hadde du vel ikke fått noe mat der, uansett hvor billig den hadde vært!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Jo da, fikk låne litt av CobraM
Kommer kansje nedover om jeg får lappen og penger.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Men uansett. På fredag, er det noen som blir med på en nFF-pils? Noen som vet av noen plasser i Hamar man kan få en pils til pizzaen?
Er det noen plasser her man ikke får pils til pizzaen?

Peppes, Pizzanini's, Leonardo's.. Er vel bare å peise på. Kan joine på den, btw. Pilsen, that is.
urk.. det stemmer ja.. det er ikke lov å drikke på TG.. det er derfor jeg ikke skal dit ja.. jaja.. kanskje det er lov i 06

Scha
Opprinnelig postet av Scha
I år skal jeg til TG..
Har plass til 2-3 stykker i bilen fra Trondheim

Scha
Vis hele sitatet...
Først gir du oss håp og grunn til å vente til etter TG med å leke på motorveien.

Opprinnelig postet av Scha
urk.. det stemmer ja.. det er ikke lov å drikke på TG.. det er derfor jeg ikke skal dit ja.. jaja.. kanskje det er lov i 06

Scha
Vis hele sitatet...
Så tar du fra oss alt håp og livslyst.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Det stemmer at TG er et rusfritt miljø (tror dere virkelig man hadde fått støtte for å samle i overkant av 5000 mennesker mellom 14 og 34 om de ikke hadde sagt det?), men det eneste som kan skje er at du får beskjed pm å legge deg og sove om du opptrer synlig berusa foran crew. Om det blir virkelig ille blir du kastet ut, men da skal du ha tatt av ganske bra...

Jisatsususha: som sagt. Transport er ikke et problem når man snakker slike avstander.
▼ ... noen uker senere ... ▼
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Nå som TG nærmer seg mer og mer for hver dag, og billettene blir lagt ut på lørdag, kan vi vel begynne å tenke mer på denne nFF rekka? Jeg er veldig interresert i å sitte med folk jeg "kjenner". Bare dere ikke har så alt for mye i mot meg.

Det er trossalt 8-9 timer med buss fra Egersund til Hamar.

Til de som bor i Egersund og nærområdet: Det skal visst gå en buss fra Pingvinen fritidsklubb i Egersund som kommer til å koste 400 kr tur/(retur?). Så slipper dere å betale 1400 kroner med tog/fly slik jeg hadde tenkt å gjøre.

*glede seg til slutten av mars*

-aciid
Aciid: Nei. Det er fremdeles ganske tidlig. Såvidt jeg vet tar det en god tid fra billettsalget åpner, til seatinga starter. LANG tid.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sålenge jeg får sitte på fanget til benson går alt bra
Blir vel til at man havner på TG i år også, på nffrekken. Men på TG05 vil jeg ser nff'ere i beruset tilstand. Obligatorisk fyllekveld?

Devine: Selvsagt <3
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Same procedure as every year James:

1. Bestill billetter
2. Betal billettene
3. Når seatinga åpner, sett afen som seater (afen has confirmed )
4. Evt kan du diskutere med afen hvem du vil sitte med og slikt.
Sist endret av bakkus; 10. desember 2004 kl. 20:26.
Når var det bilettene ble lagt ut igjen?

Stikker antakeligvis til tg i år, drar vel med meg Comicz også, hvis ikke har jeg en plass eller to i bilen fra oslo\nesodden om passasjer(er) er med å spleiser på bensin

Edit: 11. Desember ja.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Neste helg kommer jeg til å starte to tråder. nFF-rekka 05 og Diskusjon 05. Dette for å holde orden. Hvis ingen har noen innvendinger kommer jeg til å ta meg av seatinga også i år.