Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 922
En kompis av meg som fikk tak i valium, og han som solgte det la med en eksra sånn lapp som vistnok skulle gjøre deg rusa.
Så nesten litt ut som en Lsd lapp.
Har aldri hørt om en sånn papirlapp som liksom skal inneholde benzo..
Noen som har peiling på hva det kan være?
Han prøvde den å sa han ble muskelavslappende og trøtt

Etizolam tror jeg det heter.
Dealern sa det var lettere å smugle det vis det var på lapp istedet.. Syns det høres shady af ut
Sist endret av knaskellerknep; 18. november 2019 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Etizolamblottere eksisterer. Ikke noe shady utover at det er en smule uvanlig å få benzo på papir.
Hadde ikke stolt på at det liksom skal være diazepam på en papirlapp. Allikevel er det bare 5-10mg i en pille, noe som er veldig lite og det burde jo kunne få plass på en lapp på et eller annet vis?
har selv dryppa etizolam på blotterpapir da jeg følte det var bedre enn å dra med flaska og håpa det ikke kom en dråpe for mye i kjeften på meg el andre på våre daglige "fester".

om det er etizolam el noe annet vil du ikke vite sikkert uten lab test, men d @krystallkongen snakker om ang diazepam på blottere finner du ikke, om så må du ta 5+ blotttere per "pille"
Etizolam er så potent at det går kan dryppes på papir. Men til dere som har lagd etizolam osv. Jeg har selv lagd detta mange ganger. Regner med at dere brukte PG solution? Hvis ikke prøv det
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Etizolam er så potent at det går kan dryppes på papir. Men til dere som har lagd etizolam osv. Jeg har selv lagd detta mange ganger. Regner med at dere brukte PG solution? Hvis ikke prøv det
Vis hele sitatet...
60% vodka for blottere, pg el vg for vanlig dryppflaske.