Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7984
Ettersom kjøp av rus- og legemidler i økende grad kjøpes via det såkalte "mørke nettet", så lurer jeg på:

Hvor mange av dere kjøper deres rus- og/eller legemidler via det mørke nettet?
Og hvorfor?
Igjen? Nesten så jeg faktisk tror det er snut...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=313376
Sitat av Defending Vis innlegg
Ettersom kjøp av rus- og legemidler i økende grad kjøpes via det såkalte "mørke nettet", så lurer jeg på:

Hvor mange av dere kjøper deres rus- og/eller legemidler via det mørke nettet?
Og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Har ikke kjøpt en dritt fordi jeg ikke forstår hva jeg holder på med og finner bare døde linker.
Dessuten er browseren så treg at når jeg har holdt på å rote rundt en liten stund gir jeg opp og benytter meg av tradisjonelle metoder istedenfor.
Sitat av Knask Vis innlegg
Har ikke kjøpt en dritt fordi jeg ikke forstår hva jeg holder på med
Vis hele sitatet...
Høres ut som meg og min 5 minuters lange Bitcoin karriere.
Defending er tatt ut av patruljetjeneste fordi han glemte å skru til boltene på det ene dekket når de la om til vinterdekk i August.
Og nå sitter han med papirarbeid og prøver febrilsk å finne et gjennombrudd han kan smelle på bordet til sjefen så kaffen spruter opp i politibarten på kammeret.
Som om sjefen ikke allerede vet at Darkweb er aktuelt.
Enkelt å bruke DNMsNO sin side for å finne frem til de rett kanalene man kan handle på. Utvalget og kvaliteten er fantastisk.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DNMNO er det ingen som bruker
R.i.p 23.04.2021
No comment
Darknet er ut, det er acabnet som står for hosting nå.
Vel, snut eller ikke, det er vel åpenbart, for oss som er glad i å ture på psykedelika: tryggere (bedre varer) og en slipper kontakt med det kriminele rusmiljøet, støre sjans for å ture langt og treffe på Gud og robot-alver (bedre varer),
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvem faen bruker dnmno fortsatt etter all den posten som blir stoppet? Gamble med fengsel er gøy.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet av 2 i troms og finnmark som har fått stoppet siden februar. Mørketallene er store siden vendore gir store reship med bonus hvis man holder kjeft om at pakker blir stoppet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvem faen bruker dnmno fortsatt etter all den posten som blir stoppet? Gamble med fengsel er gøy.
Vis hele sitatet...
Tror du sikter til utenlandskpost. Handler du innenlands så er det større sjanse for at du blir påkjørt av en bil som tilfeldigvis har en apekatt til sjåfør. Bokstavelig talt.

Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Darknet er ut, det er acabnet som står for hosting nå.
Vis hele sitatet...
Darknet har ikke engang sett begynnelsen av starten. Så lenge man holder seg unna de etablerte markedene.
Sist endret av Defending; 29. november 2019 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Alt er jo nede nå siden dream market, hvor er norske vendors i dag liksom?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke du, TS "Defending" fortelle oss hvorfor du er så voldsomt opptatt av om hvor mange av oss som bruker DNMsNO? Jeg tror ikke du er politi altså, men du har en litt merkelig atferd rundt dette spørsmålet.
Tror det er en fordel for alle at det ikke er for enkelt å finne disse sidene. Men bruk ahmia.fi for å søke, og lykke til
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Defending" høres ut som et skikkelig politibrukernavn
Vis hele sitatet...
Hahaha eller bare en tulling?, tror mer det er en scammer som desperat prøver få nye personer til å få lyst på litt narkotika før jul. Starter med spørsmål som
Sitat av Defending Vis innlegg
Ettersom kjøp av rus- og legemidler i økende grad kjøpes via det såkalte "mørke nettet", så lurer jeg på:

Hvor mange av dere kjøper deres rus- og/eller legemidler via det mørke nettet?
Og hvorfor?
Vis hele sitatet...
Og bare 1 uke senere tror jeg han glemte å bytte bruker for å så skrive dette:
Sitat av Defending Vis innlegg
Tror du sikter til utenlandskpost. Handler du innenlands så er det større sjanse for at du blir påkjørt av en bil som tilfeldigvis har en apekatt til sjåfør. Bokstavelig talt.



Darknet har ikke engang sett begynnelsen av starten. Så lenge man holder seg unna de etablerte markedene.
Vis hele sitatet...
Facepalm.