Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5389
Hvor blir det av deg, TS?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Boom festival happned.. ? x)

Hvilken camp joina du? Var et par backpacker damer fra norge i campen min, husker ikke navn da det kun er sovested for meg :P var alltid ved dance temple heh
BOOM! Yes- changed my life
Hahahha samme her! Jeg havnet på Couchsurfing campen Lette etter norgescampen første dagen, men så glemte jeg av det og dagene bare gikk. Møtte en hyggelig mann fra Trondheim der tho, og møtte Noskool fra forumet her, i Paris. Og vi stakk til Nice og Monaco sammen. Han er kul!!


yoyo
endelig er jeg hjemme i Norge. Kom med flyet fra Amsterdam i natt. Nå er jeg skikkelig skikkelig sliten og gleder meg til å være i senga mi i hele morgen og sikkert hele uken

Jeg har opplevd så utrolig mye de siste to månedene! Det er mye å bearbeide og lagre oppi hodet mitt nå. Jeg skal prøve å skrive et referat ellernoe fra deler av turen. I Barcelona for en 4ukers tid siden ble alle pengene mine, iphonen og kameraet mitt stjelt. Så jeg har ingen bilder fra turen og alle notatene mine er borte. Med hvor lenge jeg ventet på hver bil osv. Det er veldig kjipt, så jeg trenger å skrive ned litt for å ikke glemme alt! Så det blir et kjedelig innlegg å lese uten noen bilder. Men forhåpentligvis likevel litt interessant


Om noen har lyst til og har muligheten til å legge ut på en slik reise; ikke nøl. Gjør det mens du har tid til det. Jeg angrer ikke på noen ting. Ikke ett valg av en by, bil eller hva som helst.. Reisen har virkelig åpnet mange dører for meg og jeg har vokst kjempemasse. Jeg har fått så mye inspirasjon for hva jeg vil gjøre med livet mitt, sett mange nydelige steder, slappet av i naturen i flere land, fått møtt så mange fantastiske mennesker, sett/hørt om masse interessante prosjekter og tilbud, hatt mange nære og utrolig dype samtaler og ikke minst lært mye mer om meg selv. Og jeg har møtt masse utfordringer som jeg har taklet bra. Jeg føler jeg har oppdaget nye sider ved meg selv som jeg vil utforske mer. Dette var bare en liten reise og kun starten på det hele... Absolutt alt hver eneste dag har føltes så rett. Kanskje fordi jeg røyket så mye haha, men uansett


Jeg føler jeg bare fulgte hjertet mitt mer og mer ettersom jeg fikk mer erfaring, bare slappet av og lot alt komme til meg istedet for å prøve så hardt for at reisen skulle bli bra. Mange møter med personer etter det har bare vært; WOW. Jeg har greid å connecte med mange mennesker på en mye dypere level enn før. Mye fortere enn før. Hver bil eller destinasjon har bare klaffet så jævlig bra sammen at jeg mot slutten av reisen min nesten ble litt redd. Når ting er for perfekt og det ser ut som om det bare har tenkt å fortsette sånn.. You know. Men ja. Jeg har lært å slappe av mer og være meg selv. Det er jeg evig glad for.


I tillegg er engelsken og spansken min kraftig forbedret. Før jeg stakk til Spania hadde jeg glemt nesten alt av spansken, nå kan jeg kommunisere lett og bli fortstått. I starten gikk jeg ikke inn i biler hvis de ikke snakket engelsk bra. Etterhvert var det okey for meg å gå inn i biler som snakket bare litt engelsk, og når jeg forlot en spansk by for en ukes tid siden så gikk det opp for meg at jeg ikke alltid trengte å spørre om de snakket engelsk, fordi spansken min var nok. Det er ganske kjekt og kult


<3