Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 13754
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Hvis overskridelsen ALENE har funnet sted pga at angrepet har framkalt sinnsbevegelse eller bestyrtelse. Ved å slå til meg flere ganger i trynet, skal du hevde at du var bestyrtet? Tviler på at den faller i god jord du. Du kan kan bruke mininmalt med kraft.
Om jeg truer deg med en kniv ville det vært proposjonalt og sende inn f 16 jagerfly for å bombe meg?
Vis hele sitatet...
Vel nå sa jeg et par slag, uansett hadde du dratt å anmeldt noen du prøvde å true deg på ? ... tror ikke det, og hvis du hadde gjort det hadde purken driti i det! og hennlagt saken
Sitat av trauMa Vis innlegg
Åååå fy faen hold kjeft du da! En av mine beste venner er homofil, og jeg kjenner jeg blir sint og såret av å lese sånn forbanna tull! Kan bare tenke meg hvordan TS kommer til å reagere. Håper ikke han ser dette egentlig..
Vis hele sitatet...
Der ble du trollet hardt, gitt.
Ikke mat trollene, det holder dem i live.

Vi trenger strengere moderatorer. Hiv ut fjortisene, så de ikke lirer av seg sånn tull.
Det må kunne gå an å ha en sivilisert diskusjon.
Sist endret av HerpmasterDerp; 15. januar 2012 kl. 05:42. Grunn: Skriveleif
Sitat av arnekjell Vis innlegg
Vel nå sa jeg et par slag, uansett hadde du dratt å anmeldt noen du prøvde å true deg på ? ... tror ikke det, og hvis du hadde gjort det hadde purken driti i det! og hennlagt saken
Vis hele sitatet...
Les avis artikkelen jeg la link til. Han trua vekterne. Vektern la hånda på skuldern hans, derav ble de nesten dømt for legemsfornærmelse.
Under nødverge er det hårfint hva du kan gjøre og ikke. Hvis de kommer fram til at du ikke bruker minst mulig kraft om det blir en straffesak ut av det så sitter du fint i det og får antakeligvis en voldstiltale på deg.