Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 15126
Sitat av Sjokoladestøv Vis innlegg
Mekke rasjonering. Syntes det også er latterlig at Tine er marketsregulatør, de bestemmer om Norge skal importere mer smør eller ikke...

Blir som om Statoil skal bestemmer prisen og hvor mye bensin Shell kan selge per år.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Hvem vil støtte Tine uansett. De er jo et monopol! Spiser ikke smør, men hvis jeg må, holder jeg meg langt unna Tine.
http://www.dagligvarehandelen.no/xp/...ss-smoermangel <Eksport av Jarlsberg til USA fører til smørmangel her hjemme, ikke lavkarbo.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av metaforisk Vis innlegg
Helt enig. Hvem vil støtte Tine uansett. De er jo et monopol! Spiser ikke smør, men hvis jeg må, holder jeg meg langt unna Tine.
http://www.dagligvarehandelen.no/xp/...ss-smoermangel <Eksport av Jarlsberg til USA fører til smørmangel her hjemme, ikke lavkarbo.
Vis hele sitatet...
Enig, skal vi først ha en monopolsystem bør det være komplett statlig underlagt slik at politikeren kan ta fastere i slike slike situasjoner. Skal det ikke være statlig underlagt, skal det ikke være monopol. Dette halveisgreiene er jeg en smule skeptisk til.
Nordmenn hadde levd på blåsyrediett om de rette autoritetspersonene hadde bestemt seg for at det er sunt. Det er ikke måte på hvordan zombiene sluker det de får servert uten å være kritiske.
Et balansert kosthold med litt av alt er og vil bli det mest fornuftige.

Skulle bake pepperkaker. Var nesten umulig å finne smør pga lavkarbozombiene har grafset til seg alt.
er det noen som har lagt merke til smør krisa`? jeg har værtfall hatt smør hele jula
Sitat av drugster92 Vis innlegg
er det noen som har lagt merke til smør krisa`? jeg har værtfall hatt smør hele jula
Vis hele sitatet...
Hvor er det du feirer jul? Jula har ikke startet i Norge enda.

Sikker på at det ikke er margarin du har brukt? Margarin er det i butikkene som normalt.
De fleste butikker får inn smør i ny og ne, bare å følge litt med, og spørre i butikken.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Da er jeg tilbake etter 14 dagers utestengelse.

Noen som har fått jula ødelagt pga smørkrisa? Ser for meg at opptil halve befolkningen gråt jula inn da de ikke fikk fettet de trengte for å få en ekstra bilring eller to. Jeg for min del har gått ned i vekt i jula, ikke opp. Så jeg har felt mine krokodilletårer.
Sitat av stagg Vis innlegg
Da er jeg tilbake etter 14 dagers utestengelse.

Noen som har fått jula ødelagt pga smørkrisa? Ser for meg at opptil halve befolkningen gråt jula inn da de ikke fikk fettet de trengte for å få en ekstra bilring eller to. Jeg for min del har gått ned i vekt i jula, ikke opp. Så jeg har felt mine krokodilletårer.
Vis hele sitatet...
Hadde rikelig med smør i jula, men så feiret ikke jeg jul i Norge heller. For mye mas med gaver og hylunger som ikke får det de ønsket seg, så da emmigrerer jeg like gjerne...
Dott i øret.
stagg's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hadde rikelig med smør i jula, men så feiret ikke jeg jul i Norge heller. For mye mas med gaver og hylunger som ikke får det de ønsket seg, så da emmigrerer jeg like gjerne...
Vis hele sitatet...

Du har skjønt det.

Føler jeg skulle gjort det samme selv, men har en familie som ville druknet meg i smør om jeg hadde rømt fra alt julemaset.