Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 10174
Jeg bygde en hytte i skogen i sommer, og alt jeg brukte var materialer jeg fant i garasjen og litt jeg tjuvlånte fra en haug utfor huset til naboen! Ble meget solid og koselig!
Ellers av verktøy var det bare spiker, sag, hammer og en pressenning!
Jeg har et vindu som kan taes av og på, og skal fikse dør og vedovn når snøen forsvinner. Da tror jeg at det går an å bo der i sommer! Er elv rett nedenfor, så der skal det nok tilbringes en del kvelder me fisking, pils og gitar! Oh joy!
Egentlig ikke så værst syntes jeg til å være snekra på 5-6 ettermiddager av en 16 år gammel utrent slask!

http://tinypic.com/r/28rh5oh/7 Bilde hvis noen vil se
Sist endret av BloodDrunk14; 27. februar 2013 kl. 22:10. Grunn: La til bilde :)
Bygg deg en hytte av materialer du finner i skogen + evt presenning. En bil vil bare forurense naturen. Selv om du tømmer den for alle kjemikalier vil det ta svært lang tid før den blir brutt ned.
Liker tanken! Skulle gjerne gjort noe selv lignende
Kan nevne en kompis av meg. Han gravde ned en liten container (heh, det i seg selv er kanskje ikke så lett å få til) i en skråning, med inngangsdør og greier. Så isolerte han den og brukte den som hus, og lagde seg en utedo og dusj ved siden av. Der bodde han fast i flere år! Men det var i Australia da, så oppvarming, dusjen (om du føler behov for det) o.l blir nok litt mer krevende i Norge