Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  108 22998
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
For å lage et rent helvete så må du vel kjenne personen ordentlig. Vite hva som trigger skikkelig. Vet du dette så er det bare å begynne å manipulere. Dristige valg er en selvfølge. Noe som er kjekt å ha i bakhodet er å alltid ha noe skitten informasjon på personen. Da har du alltid noe å drive utpressing med. Du har nok ødelagt livet til personen hvis gjør dette lenge nok og øker intensiteten på handlingene dine.

Sitat av Gaffa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Faen! Nå ble jeg kvalm! Jeg så opp til denne karen som liten!
Hva med å sende en trojan til personen du vil fucke up og ta opp når han/hun onanerer på cam eller noe privat og poste de på fjesboken hans/hennes + slenge masse drit om vennene hans/hennes.
Lol mange skremmend gode forlag her...
Legge video ut på nettet av deg og kjæresten til fyren som er utro?
Eller få hjelp med sinnet ditt, og slutte å ta del i å ødelegg menneskeheten?
Dette er nok den verste av allesammen. Ikke skyld på meg, du lurte på dette.

Du tar en person og familien, binder fast personen, voldtar hele familien foran personens ansikt, og dreper langsomt de personene, med tortur. Så kutter du av alle personens fingerene, og gjør han lam. Da slipper du han fri.

Jeg tror nok at du da, VIRKELIG har ødelagt livet til den personen. Kom på dette fra en film...
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Dette er nok den verste av allesammen. Ikke skyld på meg, du lurte på dette.

Du tar en person og familien, binder fast personen, voldtar hele familien foran personens ansikt, og dreper langsomt de personene, med tortur. Så kutter du av alle personens fingerene, og gjør han lam. Da slipper du han fri.

Jeg tror nok at du da, VIRKELIG har ødelagt livet til den personen. Kom på dette fra en film...
Vis hele sitatet...
Hvordan kan han gå fks. hvis han er lam? : S
JKnutsen, to snille menn i hvite frakker er på vei hjem til deg nå
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Hvordan kan han gå fks. hvis han er lam? : S
Vis hele sitatet...
Han kan ikke det
Sitat av Buggha Vis innlegg
Han kan ikke det
Vis hele sitatet...
Det er det som er det verste. Man kan ikke gjøre noe selv. Som å ta selvmord.. Som kansje allesammen ville gjort etter å ha opplevd noe sånt.

Sitat av onClipEvent Vis innlegg
JKnutsen, to snille menn i hvite frakker er på vei hjem til deg nå
Vis hele sitatet...
hehe - Don't blame me, you asked for it