Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2071
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har et brett med paralgin forte liggende (30 mg kodein/400 mg paracetamol per tablett). Hvor mange tenker dere at jeg bør ta for å oppnå en ganske bra rus? Har ingen toleranse og har heller aldri prøvet dette før. Ville kjenne det skikkelig da dette er første og siste gang jeg prøver.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv med 3
La være, forresten. Du vil ikke prøve det, egentlig. Du ender opp med å fortsette.
Hadde også et brett med Paralgin liggende, 10 tabletter. Tok å leverte det på apoteket og tenkte det var beste for min del.

Mer relatert til ditt spørsmål: Aner ikke, men om du planlegger lengre missbruk eller du får smaken på paralgin ville jeg sjekket Cold Water Extraction, som skiller paraceten og kodeinet. Kodeinet gir rus og du slipper at nyrene må bearbeide mengder med paracetamol.
ville starta med 4, men som don p nevner, kjør CWE på det før inntak om du ikke vil forgifte deg selv.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
ville starta med 4, men som don p nevner, kjør CWE på det før inntak om du ikke vil forgifte deg selv.
Vis hele sitatet...
Skader det nyrene med 4 tabletter? Er jo ikke så mye paracetamol
R.i.p 23.04.2021
Løs dem opp i kladt vann og ta vare på vannet og kastgrumset som er para et.vannet er ren kodein
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skader det nyrene med 4 tabletter? Er jo ikke så mye paracetamol
Vis hele sitatet...
nei det er leveren som ryker. paracetamol er faktisk relativt giftig, og 4x400 er over anbefalt døgndose, som da skal være spredt over 3-4 inntak med 4t mellomrom for å unngå farer.

er veldig enkelt å kjøre en CWE også, bare knus pillene til pulver og rør om i iskaldt vann, så heller du det gjennom et kaffefilter.
det som sitter igjen i filteret er paraceten og det kaster du, og drikker det som kom ut.
Sist jeg fikk utlevert PF skrev legen en dosering 1-2 tab.inntil 4 ganger daglig.Måtte kutte ut den vanlige paracet 1 gr.mens jeg brukte Paralgin.Er godt kjent med preparatet.Var avhenging i årevis og etter hvert hadde medisinen utspilt sin rolle.Tre stk er nok for å få en liten rus for de som ikke er innspist.Selv er jeg glad jeg kuttet ut og levra og nyrene er uskadet.Gikk for øvrig over til Norspan smertestillende.
Er absolutt ikke farlig å innta 4x400mg paracet, det er over anbefalt døgndose ja men ikke toxisk før du er oppe i rundt 12g (12 000mg) for folk med oppegående lever , vil uansett anbefale som de over nevner å ektrahere kodeinet for helsa sin skyld da paracet ikke er bra for levera
Har flere ganger tatt CWE, da gjerne med typ 10 tabletter av gangen.
Brukt kaffefilter, dyppet i vann før jeg heller en blanding av kaldt vann og knust Paralgin i filteret og latt det dryppe ned i et stort glass.
Kjører gjerne en runde to med slammet som blir igjen i filteret for å få ut maksimalt med kodein.
Synes det virker ok, men får litt lite effekt i forhold til 10 tabletter spist.

Jeg HAR flere ganger vært lat og dum og kastet i meg et brett med ti stykker og fyllt på med 4-5 etter et par timer.
Har da fått i meg 6 gram paracetamol på noen timer flere ganger og det har alltid gått bra. Regner jeg med i det minste.
Dette er ikke akkurat å anbefale, men om du spiser 6-7 stykker burde det gå bra hvis du er frisk og har en sunn lever. Men man kan alltid ha uflaks.

CWE er kjempelett, men du bør gjøre det med en del tabletter av gangen, minst et brett på ti.

Kos deg
Sist endret av krystallkongen; 17. november 2019 kl. 23:23.
Sitat av freebird Vis innlegg
Er absolutt ikke farlig å innta 4x400mg paracet, det er over anbefalt døgndose ja men ikke toxisk før du er oppe i rundt 12g (12 000mg) for folk med oppegående lever , vil uansett anbefale som de over nevner å ektrahere kodeinet for helsa sin skyld da paracet ikke er bra for levera
Vis hele sitatet...
jo det kan være farlig, for noen kan selv å holde seg innafor maks døgndose føre til leversvikt og død, dog sjeldent.

men er selv om man tar rusmidler så betyr ikke det at man ikke bør ta vare på helsa, heller tvert imot at man bør være ekstra forsiktig da du allerede leker med helsa.

ja det kan og går mest sannsynligvis bra om helsa er god, men er det verdt risken når man så enkelt kan forhindre det?
Som jeg skrev så er det forrutsatt at man ikke sitter der med en kullbit som lever, man bør absolutt ektrahere kodeinet utav pf da paracet ikke er noe man skal ha i seg med mindre man har vondt, selv da foretrekker jeg personlig en indicastrain forran paracet
Sitat av freebird Vis innlegg
Som jeg skrev så er det forrutsatt at man ikke sitter der med en kullbit som lever, man bør absolutt ektrahere kodeinet utav pf da paracet ikke er noe man skal ha i seg med mindre man har vondt, selv da foretrekker jeg personlig en indicastrain forran paracet
Vis hele sitatet...
ikke helt det du sa, men det er flisespikkeri så lenge folk som leser dette får med seg at paracetamol er viktig å passe seg for mtp inntak av PF for rus.
Hvis du har et brett hadde jeg først testa om det faktisk funker på deg (ikke alle det funker på) med et par. Før du får i deg mange. For funker det ikke så er det ikke verdt det ang. Paracetamol.
Funker det hadde jeg prøvd metodene ovenfor for å få vekk paracetamolen Vær forsiktig!
Sist endret av Tigerlilje87; 22. november 2019 kl. 21:39.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siterer Legemiddelhåndboka som legene bruker: Paracetamol
Voksne, for akutte smerter: Startdose 1–2 g peroralt. Du kan lese selv her https://www.legemiddelhandboka.no/L20.1.1.2/Paracetamol
filtrer 5-6 av de om gangen så drikk vannet. Finner det om du søker CWE. trenger vann, 2 glass og kaffefilter. knus dem og bland med lunka vannog så sett de i fryseren 15-30 min og følg med at ikke det fryser. Rett før frysepunktet tar du det ut og heller vannet over i den andre koppen med kaffefilter. Trenger ikke skrape det hvite i bunn da dette er paracet. Vannet fra filteret har kodeinen i seg, tving det i deg eller bland med brus. Fin rus garantert. Ikke filtrer flere enn 6 da kommer filteret til å tette seg av paracet før alt renner gjennom.