Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 21307
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Hva blir eventuelle konsekvenser om han ikke betaler?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal det bli noen?
Blir feil og lavt og rakke ned og ''mobbe'' Magnisx (TS) fordi han trodde han var litt optimistisk i sine yngre dager, men ett veddemål er ett veddemål, og syntes absolutt du skal betale!
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Har jeg noen gang sagt at jeg ikke skal betale?
Kan ikke se noe sted at TS har sagt han ikke skal betale, det er bare konklusjoner som folk har tatt fra andres poster og laget sine egne tanker.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kutt ut lynsjemoben. Eg har ingen behov for pengane, og har ingen planer om å gjere noko som helst om det ikkje blir betalt.
Denne tråden burde bookmarkes og dras fram hver gang det kommer en tråd der folk lurer på om åpenbare svindelforsøk er legitime.
I si i, i.
Magnisx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Denne tråden burde bookmarkes og dras fram hver gang det kommer en tråd der folk lurer på om åpenbare svindelforsøk er legitime.
Vis hele sitatet...
Selv TS støtter dette.
Sitat av Nissen1995 Vis innlegg
Kan ikke se noe sted at TS har sagt han ikke skal betale, det er bare konklusjoner som folk har tatt fra andres poster og laget sine egne tanker.
Vis hele sitatet...
Jada, jada.
Jeg bare erter litt.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Hei freaks! I 2006 kjøpte 200.000 iraqiske dinarer. Har nå idag fått høre at disse iraqiske dinarene vil bli til en gyldig valuta der en dinar er verdt rund 8-12 dollar i neste uke en gang! Ble helt blåst bort av dette og nå etter litt research så ser jeg f**n me at sider som tidligere har solgt dinarer er midlertidig nede pga " is currently undergoing some major changes never before seen in the market "

Altså, vil bare ha kommentarer om andre folk som kanskje har investert i dinarer og tenker det samme som meg.

Edit : 200000*8*5,6 = 8,9 mil til 13 millioner NORSKE KRONER!

- Magnus
Vis hele sitatet...
svarer en 12 år gammel tråd! Det stemmer Magnus! Det er dette året det kommer og skje, og som du kanskje har førstått så pågår det ett krig i ukraina, israel og mellanøstern. Allt dette før og førstøra deepstate eller cabalen som man sier. Bankerna har som du också føstått gått i konkurs och det kommer att bli en ny ekonomisk system. Det bli en ny verdens valute og man tror att det blir i blockchain teknologi og crypto som blir guld backed. Man snakker om "even playing field" Det betyder att alla lænder kommer att få samma førutsættningar bland annat kommer landsvalutor att revalueras. I Iraks fall blir dinaren 3.5 gånger til 1 dollar, og zimbabwe will ha RV, samt Vietnamisk dong vill bli 1:1 till en dollar. så om du køper 2 miljoner dong før 870 norske kronor. har du også 2 miljoner norske kronor etter RV. (revaluering)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lar innlegget over stå fordi det faller på sin egen latterlighet.
Vi er i 2024. Vi er jævla godt kjent med disse scammene nå. NFT var samme greien. Shitkids rusa på energidrikker som tar økonomiske råd fra andre shitkids.

Hvis en valuta blir reevaluert blir det (generelt) produsert en ny valuta med samme navn men annen vekslingsverdi. Men de gamle varianten av valutaen er ikke verd mer eller mindre av den grunn. Det du holder i den game varianten må veksles inn med en vekslingkurs mot den nye versjonen av valutaen, som om man veksler med enhver annen valuta. Du vil da veksle enn x gamle dinarer mot y nye dinarer som du så kan bruke til å kjøpe pokemonkort med eller whatever. Penger vil ikke bare spontant manifestere seg. Det er ingen verdiøkning som foregår.

Enten vet du dette og er en jævla scammefaen, ellers så tror du faktisk på det og trenger å tilbringe 8 minutter på førsteår bed.øk. for å lære at dette er latterlig. Heller mot første siden du bringer opp en 12 år gammel post.

Anyways, ta deg en bolle som vi sier der jeg kommer fra. En bolle har ihvertfall verdi.

Bare så det er helt klart. Han over meg prater bare piss, og hvis noen putter så mye som en krone inn i dette etter å ha lest denne tråden så er det ikke mye synd på dem når de mister pengene sine.
Sist endret av nso; 7. februar 2024 kl. 22:56.