Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5026
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Lenken fungerte ikke, kan du høyreklikke på bildet og lime inn URL-en? Ble litt nysgjerrig.

Selv kjøpte jeg en Nobis Yatezy rett fra Canada, beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Den slår CG et par hakk. Men så er den litt dyrere (8500 i Norge, 5000 fra Canada).

Pelsen er ikke (bare) til pynt. Den er til å brette inn på ørene/kinnene, samt skjerme snøfokk når du har hetta på. Det er en sinnsyk bra løsning som varmer i all slags vær.
Vis hele sitatet...
http://viewitem.eim.ebay.no/Alpha-In...513496100/item
Takker for den binkabi, vet ikke helt hva jeg gjorde feil på den linken der.

Morsomt at en Ålesunder får hjelp av en Ålesunder btw. hva er oddsen

Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Lenken fungerte ikke, kan du høyreklikke på bildet og lime inn URL-en? Ble litt nysgjerrig.

Selv kjøpte jeg en Nobis Yatezy rett fra Canada, beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Den slår CG et par hakk. Men så er den litt dyrere (8500 i Norge, 5000 fra Canada).

Pelsen er ikke (bare) til pynt. Den er til å brette inn på ørene/kinnene, samt skjerme snøfokk når du har hetta på. Det er en sinnsyk bra løsning som varmer i all slags vær.
Vis hele sitatet...
Kragen på denne er vel samme typen som den du nevner, du pakker nærmest inn hele hodet. Alt er varmt liksom :-)
Kjøper man en fake-jakke så kan det hende at dunet er dårlig. Det kan råtne, og jakka begynner å lukte vondt.