Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 7141
prøvde, etter 1 uke hadde jeg hjerne som en mongis og uten sosialt liv, quit
Sist endret av ImsdalFlaske; 17. november 2011 kl. 18:46.
Sitat av danseku Vis innlegg
Diskutert endel mer her :

http://freak.no/forum/showthread.php...hlight=uberman

Personlig tror jeg dette er en veldig dårlig ide, står mer om det i linken.
Vis hele sitatet...
Vel, de største ulempene er at du ikke vil ha tid til dette, men jeg går på skole og har funnet ut at jeg kan sove rett før skolen, midt i skolen (storefri) og rett etter skolen, uten å ødelegge dagen min.

Det jeg egentlig lurer på er om vi faktisk trenger de ekstra timene som ikke er REM (noe sånt som 6.5 timer (om du sover 8 timer) hver dag) eller om vi klarer oss bare med REM, faktisk mer REM enn vanlig, 2 timer hver dag er mer enn om du sover 8 timer i strekk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har testa dette eller? alltid vært sugen men virker som ingen får det helt til. Mange som prøver man er ikke sterke nok til å kvine sg gjennom de første 1-3 ukene som kreves for å tilvenne seg dette. Det finnes også dyaxman eller noe slikt hvor man såver 30 min hver 6 time.