Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 7141
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Skjønner ikke helt problemet.
Vis hele sitatet...
Ikke jeg heller.
Du kan jo prøve å "smelle" igjen døra på en forsiktig måte og evt. bruke litt makt på slutten.
har du hatt oppe døra og rygget bakover også bøyd døra over hva som egentlig er mulig?

isåfall skaff deg litt verktøy, som f.eks fastnøkler, pipesett, og en plasthammer\klubbe. hvis tilfelle er som jeg trur så har du bøyd et av festene til hengslen.

Så da er det bare og skru av døra, også bruke plasthammeren/klubben eller en vanlighammer med mellomlegg og banke det bøyde puntet rett.


Eller du kan bare si at du var uheldig og fortelle din mor AKKURAT hva som skjedde. jeg har selv vært sett på som et englebarn, og jeg har lært at det er best og si sannheten når man gjør noe galt.
Sitat av Månemann Vis innlegg
Jada, skjønner.. du er badass. Jeg skal alltid være den perfekte, og for meg er faktisk dette verdens undergang, nesten.
Vis hele sitatet...
Nå må du faen meg slutte å sutre sånn. Du har bøyd en jævla bildør, og du vil hoppe på sjøen? Grow some balls!

Dette var en ulykke, og det kan skje den beste. Ja, til og med deg, enn hvor englebarn du er. Har du vært så englebarn som du sier, så skjønner nok mamma at det ikke var meningen. Det er snakk om et par tusen kroner, i verste fall, så er hele problemet ute av verden.

Du trenger jo ikke å si at du var full når du kjørte? Det hun ikke vet, har hun ikke vondt av heller.

edit: og nei, for all del, ikke kjør noe macgyver-fiks på døren. Vær ærlig, få det gjort på et verksted, så slipper du å ha en klump i magen i etterkant.
Sist endret av MannY; 14. august 2011 kl. 13:39.
Sitat av MannY Vis innlegg
Grow some balls!
Vis hele sitatet...

Hvis du er gammel nok til å kjøre er du gammel nok til å ta ansvar for dine handlinger.
Sist endret av Spelevinken; 14. august 2011 kl. 13:41.
Eh?
hva i allværden?
En kompis av deg ødela døra på bilen til moren din, da får han betale for skadene.
Hvorfor stresser du så jævlig, det er bare en bil dør som en kompis har ødelagt for deg.
Si fra til moren din om hva som er skjedd, ikke ta med den delen om at du var full så er dette en veldig grei sak.
Å husk at kompisen din å mister lappen, eventuelt får utsettelse hvis han sladdrer om at dere fyllekjørte.
Akkurat skjedde med en kompis av meg, han klarte å rygge med dørra sin åpen sånt at den ble stukk på en stein ved siden av bilen og dørra er også ødelagt, man må løfte den for å få den på plass. Utrolig kjipt
Ja, hvis dette er som du skriver i første post, så er det jo kompisen sin skyld, det var jo han som åpna døra. Dette er ikke noe du kan kotrolere, og har ingen sammenheng med at du hadde drukket.

Si det som det var, men bare la vær å si at du hadde drukket.
Sitat av Sarv_2 Vis innlegg
Ja, hvis dette er som du skriver i første post, så er det jo kompisen sin skyld, det var jo han som åpna døra. Dette er ikke noe du kan kotrolere, og har ingen sammenheng med at du hadde drukket.

Si det som det var, men bare la vær å si at du hadde drukket.
Vis hele sitatet...
støtter den, du trenger ikke nevne at du hadde drukket, forresten ikke noe og hyle over, skrapa opp hele skjermen på foreldrene mine sin bil 1mnd etter oppkjøring edru da, kosta 5000 men sa det nå bare som det var, at det var et uhell, ikke ble du tatt av politi heller og facebook kan du bare sette inn restriksjoner på hvem som får se innlegg så.
Hvordan vil du en gang i fremtiden reagere om du mister en passient?
gå til din mor, og si det som det er, så er skaden minimal, og du har fortsatt tillit.
Sitat av Opteryx Vis innlegg
Du er klar over at du antageligvis dør hvis du gjør det? Blir vanskelig å stikke av da.
Vis hele sitatet...
haha, i lol'd.
Om døra må skiftes, blir det ikke billig, spesielt siden den er nødt å omlakkeres i akkurat samme farge som resten av bilen.

Ta å slapp av, ikke fortell henne du var full, det blir ikke å hjelpe noen. Si at Kåre skulle hjelpe deg å se mens du rygget, så oppdaget han ikke treet før det smalt. Hun blir å se på deg som en idiot, men bedre det enn at hun vet du fyllekjørte mens du fucka døra på bilen hennes.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Selve døra er vel ikke skeiv? er vel bare dørfestene/hengslene som har fått det? Er vel kanskje en slags stopper arm som også har fått strekt seg litt.

bare finn delene du trenger her http://www.bruktebildeler.no/iframe....=bruktbildeler

Så sender de det du trenger i posten
Det trenger ikke å bli så jækla dyrt selv om døra er ødelagt, hvis du leter litt så er det stor sannsynelighet for å finne ei brukt dør på huggern med lik farge. Hvis ikke denne bilen deres har en veldig spesiell farge da..

Det er mye værre om selve karosseriet blir skadet.
Sist endret av Sarv_2; 14. august 2011 kl. 16:04.
Did he died.. ?
Eller send meg en pm, så kan jeg komme og se på denne døra (hjelper gjerne en pike i nød) og HUSK, du er en fyllekjører som sikkert gjør det igjen
Nei, jeg døde ikke
Husk at jeg var påvirket da dette ble skrevet, fikk noia som faen og alkoholen gjorde alt mye verre. Satt blant annen ute på en plen å deppa før de andre fant meg å tok meg med inn.
Jeg har aldri opplevd noe slikt før, så for meg er dette ganske ekkelt. Vil egentlig ikke si at rusen var skylden denne gangen. Kompisen min hadde åpnet døren
selv om jeg hadde vært klinkende edru.

Foreldrene mine er borte akkurat nå, så jeg sitter her med nervene utenpå kroppen. De vet at det var en fest, og vil sikkert mistenke at jeg fyllekjørte.
Føler meg skitten, og har mistet lysten på bilkjøring.

Fikk forresten en venns far til å se på døren. Han sa at hengslene var bøyd, og at vi måtte av med hele døra for å fikse det. Eventuelt kjøpe nye hengsler, eller banke dem på plass.

Du over: jeg er ingen pike, og tror jeg overlater det til noen bilmekkere
Sist endret av Månemann; 14. august 2011 kl. 17:20.
Da får vi håpe at alt går bra til slutt! (:

Lykke til!
Du kan begynne og blogge, det tror jeg har blitt suksess!
Kan du ikke si at du kjørte hjem idag, edru og når du gikk ut så hadde noen kræsjet i bilen og stukket av?
Sitat av Hadii Vis innlegg
Kan du ikke si at du kjørte hjem idag, edru og når du gikk ut så hadde noen kræsjet i bilen og stukket av?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare si at en som satt på slo døra in i et tre? hvorfor lyve når en ikke er nødt?
Tar en kveld å rette opp hengsler. Ikke noe problem det. Eneste problemet er å justere døra på plass.
Si at bilen gikk tom for bensin og at den ble parkert utenfor huset. Det du egentlig gjør er å sende den på reparasjon?